Πανέμορφο αυτοκίνητο και ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΗ ζάντα!
Πανέμορφο αυτοκίνητο και ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΗ ζάντα!
gant (06-06-12)
...εσυ μην χασεις μολις ειδες πολυακτινη ζαντα!!!
Αυτα κ.Γιωργο ειναι μερακια!!!....εισαι δικος μας τελικα!!!
Νικο το κολπο με τα σανιτας ειναι εδω:https://www.bmwfans.gr/forum/showthr...%E1%F2&page=22
ποστ 219![]()
Άρη στις 13 Ιούνη κλείνει 9 χρονάκια, σαν χθές μου φαίνεται η φώτο παρακάτω.
Τότε και το Ε21 από 315, (1571κ.ε, 75 ΗP φιμωμένοι για να μη κάνει conflict με την τότε 316 των 90 HP), αγοράστηκε το 1983 και έγινε καθόλα νόμιμη μετατροπή το 1989 σε 318 με τον 1800σαρη κινητήρα του Ε30, τον πρώτο με ηλεκτρονικό ψεκασμό και 115 HP.
Στο πρόγραμμα ήταν, να γίνει βελτίωση και στο 46αρι, αλλά όλα πλέον ήρθαν τούμπα.
Τέσπα έτσι κι αλλιώς για βολτούλες και ταξιδάκια μιά χαρά είναι και τα 115 αλογατάκια του (σύμφωνα με το auto τρίτη τα πραγματικά του είναι 118), μόνο σε προσπεράσεις δυσκολεύομαι, αλλά το καταπίνω.![]()
Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.
aristent (07-06-12), Bazil Van Sinner (08-06-12), BILL007 (07-06-12), Kostas_1 (07-06-12), Leonidas_E39 (08-06-12), manos///3 (07-06-12), nikos valvetronic (09-06-12), Ptboul (07-06-12), sierra (09-06-12), Tsakirakos (07-06-12), Vassilis ///M (07-06-12)
aristent (07-06-12)
Καλή η τρίτη, αλλά λόγω κοντού διαφορικού, στα 130 παρακάτι, τραβά κόφτη.
Το Ε21 έφυγε από τότε για 2000ε, αλλά ακόμη κυκλοφορεί στην γειτονιά και παραμένει έτσι. Απλά ο νέος ιδιοκτήτης, έκανε ένα καλό, έβαλε την οεμ μάσκα με τα διπλά φανάρια, και 4-5 καγκουριλίκια. Αλεξίνεμο όπως οι παλιοί ταξιτσίδες, κάτι αλουμίνια στους υαλοκαθαριστήρες, ένα μπουρί πίσω στο τελικό, αυτοκόλλητο αγωνιστικής τάπας στο ρεζερβουάρ, και μιά νέα αεροτομή πίσω μπλιάχ.
![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gant : 07-06-12 στις 20:02
Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.
BILL007 (08-06-12)