Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 18

Θέμα: Detailing

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πανέμορφο αυτοκίνητο και ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΗ ζάντα!
    Άρη στις 13 Ιούνη κλείνει 9 χρονάκια, σαν χθές μου φαίνεται η φώτο παρακάτω.



    Τότε και το Ε21 από 315, (1571κ.ε, 75 ΗP φιμωμένοι για να μη κάνει conflict με την τότε 316 των 90 HP), αγοράστηκε το 1983 και έγινε καθόλα νόμιμη μετατροπή το 1989 σε 318 με τον 1800σαρη κινητήρα του Ε30, τον πρώτο με ηλεκτρονικό ψεκασμό και 115 HP.
    Στο πρόγραμμα ήταν, να γίνει βελτίωση και στο 46αρι, αλλά όλα πλέον ήρθαν τούμπα.
    Τέσπα έτσι κι αλλιώς για βολτούλες και ταξιδάκια μιά χαρά είναι και τα 115 αλογατάκια του (σύμφωνα με το auto τρίτη τα πραγματικά του είναι 118), μόνο σε προσπεράσεις δυσκολεύομαι, αλλά το καταπίνω.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  2. The Following 11 Users Say Thank You to gant For This Useful Post:

    aristent (07-06-12), Bazil Van Sinner (08-06-12), BILL007 (07-06-12), Kostas_1 (07-06-12), Leonidas_E39 (08-06-12), manos///3 (07-06-12), nikos valvetronic (09-06-12), Ptboul (07-06-12), sierra (09-06-12), Tsakirakos (07-06-12), Vassilis ///M (07-06-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.279
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων


    Τότε και το Ε21 από 315


    μόνο σε προσπεράσεις δυσκολεύομαι, αλλά το καταπίνω.
    Tράβα του μια 3ή και θα δεις πόσο εύκολα γίνονται οι προσπεράσεις...

    Το Ε21 το έχεις ακόμα???Βλέπω και τετράγωνα φανάρια μπροστά (αξεσουάρ εποχής)...ΤΕΛΕΙΟ...



  4. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    aristent (07-06-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Tράβα του μια 3ή και θα δεις πόσο εύκολα γίνονται οι προσπεράσεις...

    Το Ε21 το έχεις ακόμα???Βλέπω και τετράγωνα φανάρια μπροστά (αξεσουάρ εποχής)...ΤΕΛΕΙΟ...

    Καλή η τρίτη, αλλά λόγω κοντού διαφορικού, στα 130 παρακάτι, τραβά κόφτη.

    Το Ε21 έφυγε από τότε για 2000ε, αλλά ακόμη κυκλοφορεί στην γειτονιά και παραμένει έτσι. Απλά ο νέος ιδιοκτήτης, έκανε ένα καλό, έβαλε την οεμ μάσκα με τα διπλά φανάρια, και 4-5 καγκουριλίκια. Αλεξίνεμο όπως οι παλιοί ταξιτσίδες, κάτι αλουμίνια στους υαλοκαθαριστήρες, ένα μπουρί πίσω στο τελικό, αυτοκόλλητο αγωνιστικής τάπας στο ρεζερβουάρ, και μιά νέα αεροτομή πίσω μπλιάχ.

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gant : 07-06-12 στις 20:02
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  6. The Following User Says Thank You to gant For This Useful Post:

    BILL007 (08-06-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP