Άρη στις 13 Ιούνη κλείνει 9 χρονάκια, σαν χθές μου φαίνεται η φώτο παρακάτω.
Τότε και το Ε21 από 315, (1571κ.ε, 75 ΗP φιμωμένοι για να μη κάνει conflict με την τότε 316 των 90 HP), αγοράστηκε το 1983 και έγινε καθόλα νόμιμη μετατροπή το 1989 σε 318 με τον 1800σαρη κινητήρα του Ε30, τον πρώτο με ηλεκτρονικό ψεκασμό και 115 HP.
Στο πρόγραμμα ήταν, να γίνει βελτίωση και στο 46αρι, αλλά όλα πλέον ήρθαν τούμπα.
Τέσπα έτσι κι αλλιώς για βολτούλες και ταξιδάκια μιά χαρά είναι και τα 115 αλογατάκια του (σύμφωνα με το auto τρίτη τα πραγματικά του είναι 118), μόνο σε προσπεράσεις δυσκολεύομαι, αλλά το καταπίνω.![]()