Σελίδα 6 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 72

Θέμα: [Ε46] Οδική συμπεριφορά

  1. #51
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Θα το ξαναπώ.στο θέμα μας.

  2. The Following User Says Thank You to Stradale For This Useful Post:

    Kostas_1 (02-06-12)

  3. #52
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ^
    Ξεκίνα με ευθυγράμμιση.

  4. #53
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.185
    Thanked
    10610
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων

    Επισης δειχνει συνεχεια οτι εσυ και ο Stradale σαν να εισαστε απο ιδιο σημειο (βγαζει οτι προκειται για τον ιδιο χρηστη). Και μαλιστα οχι από καπου που να δικαιολογειται συμπτωση.

    Παρακαλεισθε να πειτε τι συμβαινει, αλλιως ο ενας λογαριασμος θα πρεπει να κλεισει. Απαγορευεται από τους κανονισμους του φορουμ
    Το θεμα λυθηκε. Δοθηκαν οι απαραιτητες ερμηνειες

  5. #54
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κατ αρχην Βαλεριε, δεν εχω αναγκη κανενα κοινο να με χειροκροτει.
    Το θεμα του θρεντ ειναι η συμπεριφορά του αυτοκινητου του Stradale και οχι κατ αναγκη του Μ3.

    Εδω το θεμα δεν ειναι συγκριτικο μεταξυ συμπεριφορας Μ3 και S2000. Το S2000 το αναφερα σαν παραδειγμα στον M Power για να του δειξω οτι στις ιδιες συνθηκες ενα αμαξι με κινηση πισω και μοτερ μπροστα εχει πιο ουδετερη συμπεριφορα στο οριο απο Μ3 Ε46, και φυσικα δεν ειναι υποστροφικο, ή καμια φορα τοσο υποστροφικο οσο το Μ3 Ε46. Θα μπορουσα να φερω ενα αλλο αμαξι σαν παραδειγμα. Μην κολλας στο S2000.

    Eχω οδηγησει AP1 και AP2 μαμα και τα δυο και σαφως το ΑP2 ειναι πιο φιλικό.
    Χωρις να ειμαι και καποιος ειδικος, απ οτι ξερω εχουν αρκετες διαφορες τοσο στην αναρτηση (υψος αναρτησης κυριως) οσο και στις εργοστασιες ρυθμισης toe που δινει η Χοντα. Για καμπερ δεν ξερω.

    Για να τελειωνουμε χωρις πολυ μπλα μπλα.
    Επειδη εχω γνωση συμπεριφορας στο οριο απο Μ3Ε46, Ζ4Μ και Σ2000, ξαναγραφω οτι αν και πιο αποτομο αμαξι το S2000 οταν βγαλει κωλους, ειναι σε γεννικες γραμμες ουδετερο αμαξι. Με λιγα λόγια καμια φορα θα βγαλει λιγη υποστροφη, καμια φορα αποτομη υπερστροφη και τις περισσοτερες φορες (σε συνθηκες πιστας) θα φευγει ομαλά με τα τεσσερα που λεμε.

    Το Μ3 με εργοστασιακες ρυθμισεις δεν ειναι ετσι.
    Ειναι αμαξι που στην εισοδο της στροφης θα βγαλει ως επι το πλειστον μουτρα .

    Οσον αφορα αυτο που εγραψες για το τι γινεται στην περιπτωση που χανετε η προσφυση στο Μ3 και στο S2000, συμφωνω μαζι σου οτι ενα Μ3 ειναι πιο προοδευτικο και ευκολο στον χειρισμο.


    Συμφωνω σε ολα!

    Απλα να προσθεσω οτι κανουμε συζητηση με βαση τις γνωσεις που εχει ο καθενας δεν χρειαζεται να ξεφευγουμε,ακομα και καμια φορα που μιλαμε για ακριβα superacars μιλαμε και γραφουμε τις αποψεις με βαση αυτα που διαβαζουμε απο το νετ και τα περιδικα.Δεν εχουμε την πολυτελεια να ειμαστε στην θεση του Jeremy Clarkson για να εχουμε αποψη για ολα τα cars

  6. The Following 3 Users Say Thank You to SuperSonic For This Useful Post:

    chief (03-06-12), Kostas_1 (02-06-12), Panos 316T (04-06-12)

  7. #55
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγώ δεν έχω καταλάβει ποιος είναι ο σκοπός αυτού του θρεντ.

    Ο φίλος με το Μ3 το πήρε, υποθέτω ότι δεν ξέρει αν τα συνεμπλοκ, ψαλίδια, ανάρτηση και ευθυγράμμιση είναι ΟΚ και βλέπει ότι έχει ένα θέμα με υποστροφή (υποθέτω εδώ ότι του μάμησε τη μάνα για να υποστρέψει στο δρόμο... γιατί εγώ υποστροφή έχω δει μόνο στην πίστα και υπό συνθήκες).
    Μετά έρχεται και ο Βαλέριος πετάει 35 εξυπνάδες και τα βάζει με το φιλαράκι μου τον Χριστόφορο

    Φίλε Στραντάλε.
    - Πήγαινε και έλεγξε/φτιάξε το όχημά σου για αρχή (ανάρτηση, ψαλίδια, συνεμπλοκ, μπαράκια αντιστρεπτικών, ευθυγράμμιση)
    - Χαμήλωσε πίεση, βάλε 2.0 bar εμπρός και 2.2 πίσω
    - Δοκίμασε πάλι και πες μας

  8. The Following 2 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    chief (04-06-12), Thomelef (04-06-12)

  9. #56
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε Στραντάλε.
    - Πήγαινε και έλεγξε/φτιάξε το όχημά σου για αρχή (ανάρτηση, ψαλίδια, συνεμπλοκ, μπαράκια αντιστρεπτικών, ευθυγράμμιση)
    - Χαμήλωσε πίεση, βάλε 2.0 bar εμπρός και 2.2 πίσω
    - Δοκίμασε πάλι και πες μας
    Το αμάξι πλην ευθυγραμμησης ειναι πλήρως ελεγμενο και σε άριστη κατάσταση οπότε απο εκει είμαστε εκτος.εχω μια αμφίβολια στο να χαμηλωσω πίεση στα λάστιχα γιατι τα ΤΟΥΟ Τ1-R έχουν μαλακά πλαινα και θα μαγουλιαζει το ελαστικό. Αυτη την στιγμή τα εχω στο 34 με 36.
    Κατα τα αλλα να το...συνουσιασα ειναι το μόνο σίγουρο ότι το έκανα άλλωστε πως αλλιως θα δεις πως συμπεριφέρεται στο όριο το αυτοκίνητο

    Είδες υπόστροφή στην πίστα και όχι στον δρόμο;ισως δεν το πιέζεις αρκετά σε δημόσιο δρομο,να πω την αλήθεια με την μικρή εμπειρία που εχω θα περίμενα να συμβεί το αντίθετο,μια και εντός πίστας και η "αστραφλος" ειναι καλύτερη και παίρνουμε ιδανικές γραμμές εν αντίθετος με τον δημόσιο δρόμο.

    Και να απαντήσω στον σκοπό του θέματος, ειναι γιατι δεν θελω να κυνηγαω ανεμομυλους. Τι θελω να πω; Αγοράζεις ένα αμάξι στο οποίο δεν εχεις προηγούμενη εμπειρία,άρα δεν εχεις γνώση της συμπεριφοράς αυτού. Για να μην προσπαθω να λύση ένα πρόβλημα το οποίο ισως δεν είχε λύση, καλύτερα να ξέρω έξ αρχής τι μπορω να ζητήσω και τι θα μου δώσει το αυτοκίνητο

    Μέσα στην εβδομάδα πάω και για ευθυγραμμησης και θα επανέλθω δρυμιτερος...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stradale : 04-06-12 στις 16:15

  10. #57
    Εγγραφή
    19-05-12
    Μηνύματα
    118
    Thanked
    51
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγω ξέρω οτι τα πισοκινητα αν θες να υπέρστρέφουν βάζεις λιγότερη πίεση πίσω αποτι μπροστα. Μήπως αυτο ειναι το θεμα σου;

  11. #58
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stradale Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κατα τα αλλα να το...συνουσιασα ειναι το μόνο σίγουρο ότι το έκανα άλλωστε πως αλλιως θα δεις πως συμπεριφέρεται στο όριο το αυτοκίνητο
    Οι Άγγλοι λένε "famous last words".
    Πρόσεχε με τα όρια στο δρόμο μην γίνει κανένα μπαμ δυνατό.
    Όπως υποθέτω γνωρίζεις, η πίστα είναι καλός χώρος να δεις τα όρια του αυτοκινήτου.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stradale Εμφάνιση μηνυμάτων
    Είδες υπόστροφή στην πίστα και όχι στον δρόμο;ισως δεν το πιέζεις αρκετά σε δημόσιο δρομο,να πω την αλήθεια με την μικρή εμπειρία που εχω θα περίμενα να συμβεί το αντίθετο,μια και εντός πίστας και η "αστραφλος" ειναι καλύτερη και παίρνουμε ιδανικές γραμμές εν αντίθετος με τον δημόσιο δρόμο.
    Δεν ξέρω πως είναι η άσφαλτος εκεί που μένεις, αλλά εδώ που είμαι εγώ η άσφαλτος είναι καλύτερη από άσφαλτο πίστας.
    Άν φθάσω σε σημείο να υποστρέψει το CSL με cup ελαστικά σε Ελβετικό δρόμο, σημαίνει ότι πηγαίνω με ταχύτητα Mach 3 και θα είμαι πολύ επικίνδυνος για εμένα και όλους τους άλλους γύρω μου.
    Εν προκειμένου, όχι δεν το πιέζω αρκετά για να υποστρέψει

    Δεν ξέρω τι λένε τα πλαϊνά των T1-R, νομίζω είναι λάθος να έχεις τόσο φουσκωμένα τα ελαστικά. Ξεφούσκωσε, οδήγησε και πες μας.

    ΥΓ : τα ελαστικά αυτά δεν είναι τίποτε το ιδιαίτερο οπότε ίσως γι'αυτό να γλυστράει. Βάλε πιο καλά ελαστικά π.χ. Michelin Pilot Supersport. Θα εκπλαγείς με τι διαφορά κάνει ένα ελαστικό

  12. #59
    Εγγραφή
    26-05-10
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    370
    Thanked
    280
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τα ΤΟΥΟ τα εχω δοκιμασει, δεν μου αρεσαν τα μαλακά πλαινα του και γενικα δεν ειχαν καλη προσφυση.Το χειροτερο ομως ηταν οτι μετα απο ενα χρονο η αποδοση τους επεσε δραματικα.Στον 1μιση χρονο αντικατασταθηκαν

  13. #60
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Alexk μην φανταστείς ότι πάω με...150 στο όριο σε δημόσιο, θα είχα πρόβλημα στον υποθάλαμο αν το έκανα αυτό Σε πολύ κλειστά κομμάτια της τάξης των 50-60 χλμ/ω μου υπέστρεψε. Η άσφαλτος εδώ είναι εκπληκτική, αλλά τι να σου κάνει και αυτή...χαχα!

    Για ελαστικά, όταν έρθει αυτή η ώρα γιατί αυτά που έχω πάνω έχουν ημερομηνία παραγωγής 35 βδομάδα του 11 και όσο να πεις αμαρτία να τα αλλάξω, θα πάω σε κάτι πιο σκληροπυρηνικό όπως τα cup αλλά θέλω να τα συνδιάσω και με ανάρτηση γιατί φοβάμαι μην παίρνει πολλή κλίση το αμάξι από την πρόσφυση.

    @Μ54POWER θα συμφωνήσω 100% μαζί σου, αν και πιστεύω ότι το αυξημένο βάρος τα κάνει να δείχουν αυτές τις αδυναμίες, σε πιο ελαφρυά αυτοκίνητα που έτυχε και τα έχω βάλει ήταν άριστα

  14. The Following User Says Thank You to Stradale For This Useful Post:

    alexk (04-06-12)

Σελίδα 6 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP