Θα το ξαναπώ.στο θέμα μας.![]()
Θα το ξαναπώ.στο θέμα μας.![]()
Kostas_1 (02-06-12)
^
Ξεκίνα με ευθυγράμμιση.
Συμφωνω σε ολα!
Απλα να προσθεσω οτι κανουμε συζητηση με βαση τις γνωσεις που εχει ο καθενας δεν χρειαζεται να ξεφευγουμε,ακομα και καμια φορα που μιλαμε για ακριβα superacars μιλαμε και γραφουμε τις αποψεις με βαση αυτα που διαβαζουμε απο το νετ και τα περιδικα.Δεν εχουμε την πολυτελεια να ειμαστε στην θεση του Jeremy Clarkson για να εχουμε αποψη για ολα τα cars
chief (03-06-12), Kostas_1 (02-06-12), Panos 316T (04-06-12)
Εγώ δεν έχω καταλάβει ποιος είναι ο σκοπός αυτού του θρεντ.
Ο φίλος με το Μ3 το πήρε, υποθέτω ότι δεν ξέρει αν τα συνεμπλοκ, ψαλίδια, ανάρτηση και ευθυγράμμιση είναι ΟΚ και βλέπει ότι έχει ένα θέμα με υποστροφή (υποθέτω εδώ ότι του μάμησε τη μάνα για να υποστρέψει στο δρόμο... γιατί εγώ υποστροφή έχω δει μόνο στην πίστα και υπό συνθήκες).
Μετά έρχεται και ο Βαλέριος πετάει 35 εξυπνάδες και τα βάζει με το φιλαράκι μου τον Χριστόφορο
Φίλε Στραντάλε.
- Πήγαινε και έλεγξε/φτιάξε το όχημά σου για αρχή (ανάρτηση, ψαλίδια, συνεμπλοκ, μπαράκια αντιστρεπτικών, ευθυγράμμιση)
- Χαμήλωσε πίεση, βάλε 2.0 bar εμπρός και 2.2 πίσω
- Δοκίμασε πάλι και πες μας
Το αμάξι πλην ευθυγραμμησης ειναι πλήρως ελεγμενο και σε άριστη κατάσταση οπότε απο εκει είμαστε εκτος.εχω μια αμφίβολια στο να χαμηλωσω πίεση στα λάστιχα γιατι τα ΤΟΥΟ Τ1-R έχουν μαλακά πλαινα και θα μαγουλιαζει το ελαστικό. Αυτη την στιγμή τα εχω στο 34 με 36.
Κατα τα αλλα να το...συνουσιασα ειναι το μόνο σίγουρο ότι το έκαναάλλωστε πως αλλιως θα δεις πως συμπεριφέρεται στο όριο το αυτοκίνητο
Είδες υπόστροφή στην πίστα και όχι στον δρόμο;ισως δεν το πιέζεις αρκετά σε δημόσιο δρομο,να πω την αλήθεια με την μικρή εμπειρία που εχω θα περίμενα να συμβεί το αντίθετο,μια και εντός πίστας και η "αστραφλος" ειναι καλύτερη και παίρνουμε ιδανικές γραμμές εν αντίθετος με τον δημόσιο δρόμο.
Και να απαντήσω στον σκοπό του θέματος, ειναι γιατι δεν θελω να κυνηγαω ανεμομυλους. Τι θελω να πω; Αγοράζεις ένα αμάξι στο οποίο δεν εχεις προηγούμενη εμπειρία,άρα δεν εχεις γνώση της συμπεριφοράς αυτού. Για να μην προσπαθω να λύση ένα πρόβλημα το οποίο ισως δεν είχε λύση, καλύτερα να ξέρω έξ αρχής τι μπορω να ζητήσω και τι θα μου δώσει το αυτοκίνητο
Μέσα στην εβδομάδα πάω και για ευθυγραμμησης και θα επανέλθω δρυμιτερος...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stradale : 04-06-12 στις 16:15
Εγω ξέρω οτι τα πισοκινητα αν θες να υπέρστρέφουν βάζεις λιγότερη πίεση πίσω αποτι μπροστα. Μήπως αυτο ειναι το θεμα σου;
Οι Άγγλοι λένε "famous last words".
Πρόσεχε με τα όρια στο δρόμο μην γίνει κανένα μπαμ δυνατό.
Όπως υποθέτω γνωρίζεις, η πίστα είναι καλός χώρος να δεις τα όρια του αυτοκινήτου.
Δεν ξέρω πως είναι η άσφαλτος εκεί που μένεις, αλλά εδώ που είμαι εγώ η άσφαλτος είναι καλύτερη από άσφαλτο πίστας.
Άν φθάσω σε σημείο να υποστρέψει το CSL με cup ελαστικά σε Ελβετικό δρόμο, σημαίνει ότι πηγαίνω με ταχύτητα Mach 3 και θα είμαι πολύ επικίνδυνος για εμένα και όλους τους άλλους γύρω μου.
Εν προκειμένου, όχι δεν το πιέζω αρκετά για να υποστρέψει
Δεν ξέρω τι λένε τα πλαϊνά των T1-R, νομίζω είναι λάθος να έχεις τόσο φουσκωμένα τα ελαστικά. Ξεφούσκωσε, οδήγησε και πες μας.
ΥΓ : τα ελαστικά αυτά δεν είναι τίποτε το ιδιαίτερο οπότε ίσως γι'αυτό να γλυστράει. Βάλε πιο καλά ελαστικά π.χ. Michelin Pilot Supersport. Θα εκπλαγείς με τι διαφορά κάνει ένα ελαστικό
Τα ΤΟΥΟ τα εχω δοκιμασει, δεν μου αρεσαν τα μαλακά πλαινα του και γενικα δεν ειχαν καλη προσφυση.Το χειροτερο ομως ηταν οτι μετα απο ενα χρονο η αποδοση τους επεσε δραματικα.Στον 1μιση χρονο αντικατασταθηκαν
Alexk μην φανταστείς ότι πάω με...150 στο όριο σε δημόσιο, θα είχα πρόβλημα στον υποθάλαμο αν το έκανα αυτόΣε πολύ κλειστά κομμάτια της τάξης των 50-60 χλμ/ω μου υπέστρεψε. Η άσφαλτος εδώ είναι εκπληκτική, αλλά τι να σου κάνει και αυτή...χαχα!
Για ελαστικά, όταν έρθει αυτή η ώρα γιατί αυτά που έχω πάνω έχουν ημερομηνία παραγωγής 35 βδομάδα του 11 και όσο να πεις αμαρτία να τα αλλάξω, θα πάω σε κάτι πιο σκληροπυρηνικό όπως τα cup αλλά θέλω να τα συνδιάσω και με ανάρτηση γιατί φοβάμαι μην παίρνει πολλή κλίση το αμάξι από την πρόσφυση.
@Μ54POWER θα συμφωνήσω 100% μαζί σου, αν και πιστεύω ότι το αυξημένο βάρος τα κάνει να δείχουν αυτές τις αδυναμίες, σε πιο ελαφρυά αυτοκίνητα που έτυχε και τα έχω βάλει ήταν άριστα![]()
alexk (04-06-12)