Ρε Θωμα, αντι να ειμαστε στο θεμα του Stradale, φεραμε την κουβεντα στα AP1, AP2 και στις μ@λακιες που πετάει ο καθ ενας που μπηκε εδω να κανει φιγουρα.
Ρε Θωμα, αντι να ειμαστε στο θεμα του Stradale, φεραμε την κουβεντα στα AP1, AP2 και στις μ@λακιες που πετάει ο καθ ενας που μπηκε εδω να κανει φιγουρα.
Σε παρακαλω φιλε μου, μην μπαινεις κ φερνεις την συζητηση ον τοπικ, μιλαει ο chief τωρα , ο" εμαθα στον μαργαριτη τι σημαινει να πιανεις λα μινορε κ εστειλε τον γιο του στο dtm και κοντευει να γινει μακαριτης"
Ο βλεπω ραδιο αρβυλα και trollαρω την εκφραση πανακια για το καθε τελος συζητησης "γατακι ε γατακι"
εδω μιλαμε για τον παπα του μοτορσπορτ
ο λεγομενος και "οτι λεω ειναι νομος"
ο λεγομενος και ως "γιατι ετσι μας αρεσει"
ο λεγομενος και ως " πες οτι θες καρδια μου δεν πειραζει"
ο λεγομενος και ως "στιβω ουδετερα πορτοκαλια και στριβω υποστροφικα τα s2000 "
ο λεγομενος και ως "ο αρχοντας της βροχης προτιμησε s2000 για να παιξει μπαλα με EVO"
Τον γιο μου μην τον ξαναπιασεις στο στομα σου γιατι θα σε ξετρυπωσω οπου και αν εισαι και θα σου γ@μησω οτι εχεις και δεν εχεις.
Το καταλαβες π@υστρακι?
χαλαρωσε κ διαβασε τι λεω
οχι ο γιος ΣΟΥ, του μαργαριτη
https://en.wikipedia.org/wiki/Alexandros_Margaritis
ειδες ποιος ασχολειται με τους αγωνες τελικα?
Απολογουμαι τοτε αν το εθεσες ετσι.
alexk (04-06-12), giannis_compact (02-06-12), imolarot (02-06-12), Lambros46 (01-06-12), Thomelef (01-06-12)
Τελος,κλεινω εδω για σημερα...
απλα αλλη φορα οταν γραφεις κατι, αιτιολογησε το
γιατι αν ξερεις οπως λες
το ap1 με το ap2 δεν εχουν καμια σχεση σε επιπεδα προσφυσης κ συμπεριφορας
επισης για να μην ειναι τοσο σημαντικο δεν ειδα καπου να λεει καποιος για διαφορα μ3 με 18αρια κ με 19αρια, αρα εφοσον οτι διαφορες εχει το αμαξι ειναι ανεπαισθητες δειχνει οτι ουσιαστικα ειναι περισσοτερο user friendly αμαξι οπως κ να το κανουμε...
πιστευω οτι κ εσυ προσωπικα υπο βροχη δεν θα διαλεγες το s2000 για να τρεξεις, θα προτιμουσες το μεγαλυτερο μεταξονιο κ μετατροχιο του μ3 που δινει μεγαλυτερη δευτερογενη προσφυση και επισης οταν χαθει η προσφυση ειναι πιο προοδευτικο κ λιγοτερο μαζεμενο στις μαζες απο το τουβλο το χοντα...
εχω καπου λαθος? γιατι το οτι εχεις ενα κοινο που χειροκροτει απο κατω δεν σημαινει οτι λες και κατι σωστο
Panos 316T (02-06-12)
Κατ αρχην Βαλεριε, δεν εχω αναγκη κανενα κοινο να με χειροκροτει.
Το θεμα του θρεντ ειναι η συμπεριφορά του αυτοκινητου του Stradale και οχι κατ αναγκη του Μ3.
Εδω το θεμα δεν ειναι συγκριτικο μεταξυ συμπεριφορας Μ3 και S2000. Το S2000 το αναφερα σαν παραδειγμα στον M Power για να του δειξω οτι στις ιδιες συνθηκες ενα αμαξι με κινηση πισω και μοτερ μπροστα εχει πιο ουδετερη συμπεριφορα στο οριο απο Μ3 Ε46, και φυσικα δεν ειναι υποστροφικο, ή καμια φορα τοσο υποστροφικο οσο το Μ3 Ε46. Θα μπορουσα να φερω ενα αλλο αμαξι σαν παραδειγμα. Μην κολλας στο S2000.
Eχω οδηγησει AP1 και AP2 μαμα και τα δυο και σαφως το ΑP2 ειναι πιο φιλικό.
Χωρις να ειμαι και καποιος ειδικος, απ οτι ξερω εχουν αρκετες διαφορες τοσο στην αναρτηση (υψος αναρτησης κυριως) οσο και στις εργοστασιες ρυθμισης toe που δινει η Χοντα. Για καμπερ δεν ξερω.
Για να τελειωνουμε χωρις πολυ μπλα μπλα.
Επειδη εχω γνωση συμπεριφορας στο οριο απο Μ3Ε46, Ζ4Μ και Σ2000, ξαναγραφω οτι αν και πιο αποτομο αμαξι το S2000 οταν βγαλει κωλους, ειναι σε γεννικες γραμμες ουδετερο αμαξι. Με λιγα λόγια καμια φορα θα βγαλει λιγη υποστροφη, καμια φορα αποτομη υπερστροφη και τις περισσοτερες φορες (σε συνθηκες πιστας) θα φευγει ομαλά με τα τεσσερα που λεμε.
Το Μ3 με εργοστασιακες ρυθμισεις δεν ειναι ετσι.
Ειναι αμαξι που στην εισοδο της στροφης θα βγαλει ως επι το πλειστον μουτρα .
Οσον αφορα αυτο που εγραψες για το τι γινεται στην περιπτωση που χανετε η προσφυση στο Μ3 και στο S2000, συμφωνω μαζι σου οτι ενα Μ3 ειναι πιο προοδευτικο και ευκολο στον χειρισμο.
alexk (04-06-12), Kostas_1 (02-06-12), Panos 316T (02-06-12), SuperSonic (03-06-12), valerios2000 (01-06-12)
Το πιο απλο και ΦΤΗΝΟ πειραμα φιλε Stradale ειναι να δωσεις τα κλειδια του πεμβε σε εναν αλλον οδηγο και να κατσεις συνοδηγος και απολαυσεις τη βολτα..ετσι θα δεις και τις διαφορες στην οδηγηση απο αδηγο σε οδηγο γιατι μπορει να μη φταιει τιποτα στο αμαξι σου
Αν και θεωρώ ότι είμαι πλέον σε θέση να καταλαβαίνω τι δεν πάει καλά στο αμάξι, το έκανα αυτό που λες και ο έτερος οδηγός κατέληξε στο ίδιο συμπέρασμα.
Είμαι σχεδόν πεπεισμένος ότι είναι θέμα ευθυγράμμισης, απλά πριν πάρω το αμάξι δεν ασχολήθηκα/ήξερα καθόλου πως συμπεριφέρεται ενα Μ3, και τώρα θέλω σιγα-σιγα να βγάλω τα μυστικά του![]()
Panos 316T (04-06-12)
Βαλεριε δεν υπαρχει κανενας λογος να ειμαστε επιθετικοι. Σε παρακαλουμε να εισαι στο ιδιο κλιμα που γραφουμε ολοι.
Επισης δειχνει συνεχεια οτι εσυ και ο Stradale σαν να εισαστε απο ιδιο σημειο (βγαζει οτι προκειται για τον ιδιο χρηστη). Και μαλιστα οχι από καπου που να δικαιολογειται συμπτωση.
Παρακαλεισθε να πειτε τι συμβαινει, αλλιως ο ενας λογαριασμος θα πρεπει να κλεισει. Απαγορευεται από τους κανονισμους του φορουμ
alexk (04-06-12), m-power_01 (02-06-12), Nino (02-06-12)