Επίσης μ άρεσε, οι φωτο τελικά το αδικούσαν, από κοντά όμορφο, κρύβει τον όγκο του, πολύ ποιοτίκο μέσα
Επίσης μ άρεσε, οι φωτο τελικά το αδικούσαν, από κοντά όμορφο, κρύβει τον όγκο του, πολύ ποιοτίκο μέσα
Eleni (04-06-12)
Σήμερα λοιπόν οδήγησα ένα, 320 ντίζελ.
Ωραίο αυτοκίνητο και γνήσιο BMW.
Με εντυπωσίασε η κατανάλωση.
Τα φρένα δεν μου άρεσαν λόγω της αίσθησής τους, βέβαια είναι αποτελεσματικά.
Το πάτημά του σωστό, το Ε90 είναι πιο ενδιαφέρον βέβαια (όπως και κάθε παλαιότερο BMW).
To τιμόνι του είναι ωραίο.
Γενικά ένα καλό αυτοκίνητο πιστεύω, άνετο, πολυτελές, σπορτίβικο.
Πιστεύω είναι ένα βήμα μπροστά από το Ε90, βέβαια όπως είπαμε είναι μεγαλύτερο σε μέγεθος μιας και είναι πιο κοντά σε 5αρι.
Άλλωστε και το 5αρι είναι πιο κοντά σε μέγεθος παλιού 7αριου.
Είμαι σίγουρος όποιος το πάρει θα το ευχαριστηθεί.
IMG-20120623-00139.jpg
Περίεργο εσωτερικό... τα χρώματα δεν μου αρέσουν. Μαύρο είναι κουκλί.
IMG-20120623-00140.jpg
ΥΓ :
Οδήγησα και αυτό που ήθελα εδώ και καιρό να το οδηγήσω.
Πολύ ωραίο πάτημα, ευχάριστο γενικά, η εξάτμιση κάνει τρελά σκασίματα.
Το μοτέρ ΠΑΤΑΤΑ μεγάλη, το λαγκ είναι τεράστιο και απαράδεκτο.
ΑΙΣΧΟΣ
IMG-20120623-00141.jpg
Eleni (24-06-12), giannis_compact (23-06-12), PANOS-E60 (23-06-12)
Πέραν των βραβείων, εσύ το έχεις οδηγήσει και έχεις άποψη ?
Είμαι σε στροφή, με 2.500 στροφές, πατάς τέρμα γκάζι.
Περιμένεις
<1ο δευτερόλεπτο>
περιμένεις
<2ο δευτερόλεπτο>
νιώθεις ότι θα αρχίσει να επιταχύνει
<2.5 - 3 δευτερόλεπτα>
αρχίζει να φορτώνει σιγά σιγά
Το δοκίμασα πολλές φορές, σε στροφές και ευθείες, με 2α και 3η ταχύτητα.
Κάθε φορά συνέβαινε το ίδιο πράγμα, είτε με 2500, είτε με 3000, είτε με 3500.
Τέτοια υστέρηση στην απόκριση δεν έχω δει σε μοντέρνο κινητήρα τούρμπο.
Και ο φίλος μου που το οδήγησε μετά από εμένα (είχε fiat coupe turbo+) συμφώνησε ότι έτσι δουλεύει και δεν είμαι τρελός.
Άν αυτό θεωρείται ωραίος κινητήρας, τότε ναι είμαι υπερβολικός.
Δεν είναι δυνατόν να πατάς το γκάζι, να σε γράφει για 2-3 δευτερόλεπτα, και μετά τίποτε το συνταρακτικό να μην συμβαίνει.