Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 72

Θέμα: [Ε46] Οδική συμπεριφορά

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    μου φαινεται οτι επιασα τι γινεται..

    φιλε stradale...στην στροφη πριν μπεις του δινεις γκαζι????γιατι το μ3 για να μπει θελει γκαζακι...μην το λυπασαι...ισως και γιαυτο σου φαινεται υποστροφικο..καθως εκεινη την ωρα λιγο πλαναρει (περισσοτερο αισθηση του οδηγου ειναι!!!)..και για να κλειδωσει το μπλοκε καλα και να βαλει την μουρη μεσα..θελει γκαζι...οπως σου πα..ειναι βαρυ αμαξι..
    Όχι δεν δίνω γκάζι στην είσοδο,μετα την κορυφή της στροφής του δίνω,όταν μπαίνω προσπαθω να φρέναρω όσο πιο αργά γινεται και μετα στριβω.

    Ευθυγραμμηση δεν εχω κάνει ακόμα,αλλα ειναι στα προσεχές.τι ρυθμίζεται μαμά;toe και camber;ή μπορουμε και caster;

    Η ανάρτηση απο το csl ακούγεται καλη περιπτωση γιατι με έχουν κουράσει οι coilover μέχρι να τις στησεις

  2. The Following User Says Thank You to Stradale For This Useful Post:

    nik200 (01-06-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7376
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stradale Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όχι δεν δίνω γκάζι στην είσοδο,μετα την κορυφή της στροφής του δίνω,όταν μπαίνω προσπαθω να φρέναρω όσο πιο αργά γινεται και μετα στριβω.

    Ευθυγραμμηση δεν εχω κάνει ακόμα,αλλα ειναι στα προσεχές.τι ρυθμίζεται μαμά;toe και camber;ή μπορουμε και caster;

    Η ανάρτηση απο το csl ακούγεται καλη περιπτωση γιατι με έχουν κουράσει οι coilover μέχρι να τις στησεις
    δοκιμασε το αλλα με προσοχη (σε δρομο με χωρο και χωρις κινηση)..δωστου γκαζι (μην λυπηθεις τα χιλιομετρα....)..κανε του και μια μαμα ευθυγραμμιση..μετα να δεις διαφορες....και αν ακομα δεν εισαι ευχαριστημενος τοτε πας σε μια ακριβη λυση σαν την csl αναρτηση!

  4. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    1.086
    Thanked
    634
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω αυτο που εχω να πω για να δειξω οτι το αμαξι ειναι υποστροφικο ειναι:
    Εαν ο οποιοσδηποτε προσπαθησει εστω και για μιση ωρα να οδηγησει το αμαξι σε μια πιστα γργορα, με γραμμες και στο οριο που ο καθενας μπορει, με τις εργοστασιακες ρυθμισεις, δεν θα μεινει λάστιχο μπροστα.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μια μετρηση θερμοκρασιας στα ελαστικα μπροστα - πισω μετα απο μια γρηγορη διαδρομη η ενα περασμα σε πιστα δειχνει την αληθεια.

    Κοιτα,σε ολα τα αυτοκινητα που θα μπουν σε πιστα εχουν μεγαλυτερη φθορα τα μπροστινα λαστιχα και αυτο δεν ειναι μονο απο υποστροφη,επισης η θερμοκρασια στα μπροστινα παντα ειναι ποιο υψηλη σε χρηση πιστας λογο βαρους{Φρεναρισματα} στον μπροστινο αξονα.

  5. #4
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MPower Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κοιτα,σε ολα τα αυτοκινητα που θα μπουν σε πιστα εχουν μεγαλυτερη φθορα τα μπροστινα λαστιχα και αυτο δεν ειναι μονο απο υποστροφη,επισης η θερμοκρασια στα μπροστινα παντα ειναι ποιο υψηλη σε χρηση πιστας λογο βαρους{Φρεναρισματα} στον μπροστινο αξονα.
    Εν μερη ειναι σωστο αυτό που λες ομως δεν ανερει και κατι απ αυτα που εγραψα αφου τα φρενα ειναι απαραιτητα στο αμαξι. Ομως ακομη και χωρις φρεναρισμα η θερμοκρασιες στα μπροστα ελαστικα και εξωτερικα, ειναι κατα πολύ μεγαλυτερες των πισω.
    Αυξημενη θερμοκρασια στα μπροστινα λάστιχα σημαινει οτι αυτα τραβάνε πιο μεγαλη τριβη με αποτελεσμα να ερχεται υποστρφη στο οριο με τις εργοστασιακές ρυθμισεις.
    Καπιοα αλλα αμαξια με το μοτερ μπροστα και την κινηση πισω (πχ S2000) στις ιδιες συνθηκες και στην ιδια διαδρομη ειναι πολυ πιο ουδετερα απο το Μ3.
    Με 1.0-1.5 μοιρα καμπερ μπροστα και τις εργοστασιακες ρυθμισεις δεν γινεται κατι διαφορετικό.
    Δοκιμασμενα.

  6. #5
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εν μερη ειναι σωστο αυτό που λες ομως δεν ανερει και κατι απ αυτα που εγραψα αφου τα φρενα ειναι απαραιτητα στο αμαξι. Ομως ακομη και χωρις φρεναρισμα η θερμοκρασιες στα μπροστα ελαστικα και εξωτερικα, ειναι κατα πολύ μεγαλυτερες των πισω.
    Αυξημενη θερμοκρασια στα μπροστινα λάστιχα σημαινει οτι αυτα τραβάνε πιο μεγαλη τριβη με αποτελεσμα να ερχεται υποστρφη στο οριο με τις εργοστασιακές ρυθμισεις.
    Καπιοα αλλα αμαξια με το μοτερ μπροστα και την κινηση πισω (πχ S2000) στις ιδιες συνθηκες και στην ιδια διαδρομη ειναι πολυ πιο ουδετερα απο το Μ3.
    Με 1.0-1.5 μοιρα καμπερ μπροστα και τις εργοστασιακες ρυθμισεις δεν γινεται κατι διαφορετικό.
    Δοκιμασμενα.
    Συμφωνώ σε αυτο.
    Ισως βρισκόμαστε οριακά για χρήση δρόμου στο 1,5. Παραπάνω πιστεύω ότι δεν θα φορτίσεις το λάστιχο αρκετά στον δρόμο για να δεις διάφορα.

    Και για να μην μπερδευομαστε,το θέμα εχει να κάνει με την απόλαυση και όχι με την αποτελεσματικότητα.δεν σημαίνει ότι το αμάξι οπως θα το ήθελα εγω ειναι πιο γρήγορο....

  7. #6
    Εγγραφή
    18-05-11
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    94
    Thanked
    33
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stradale Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμφωνώ σε αυτο.
    Ισως βρισκόμαστε οριακά για χρήση δρόμου στο 1,5. Παραπάνω πιστεύω ότι δεν θα φορτίσεις το λάστιχο αρκετά στον δρόμο για να δεις διάφορα.

    Και για να μην μπερδευομαστε,το θέμα εχει να κάνει με την απόλαυση και όχι με την αποτελεσματικότητα.δεν σημαίνει ότι το αμάξι οπως θα το ήθελα εγω ειναι πιο γρήγορο....
    Σε παρακαλω φιλε μου, μην μπαινεις κ φερνεις την συζητηση ον τοπικ, μιλαει ο chief τωρα , ο" εμαθα στον μαργαριτη τι σημαινει να πιανεις λα μινορε κ εστειλε τον γιο του στο dtm και κοντευει να γινει μακαριτης"

    Ο βλεπω ραδιο αρβυλα και trollαρω την εκφραση πανακια για το καθε τελος συζητησης "γατακι ε γατακι"

    εδω μιλαμε για τον παπα του μοτορσπορτ
    ο λεγομενος και "οτι λεω ειναι νομος"
    ο λεγομενος και ως "γιατι ετσι μας αρεσει"
    ο λεγομενος και ως " πες οτι θες καρδια μου δεν πειραζει"
    ο λεγομενος και ως "στιβω ουδετερα πορτοκαλια και στριβω υποστροφικα τα s2000 "
    ο λεγομενος και ως "ο αρχοντας της βροχης προτιμησε s2000 για να παιξει μπαλα με EVO"

  8. #7
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δοκιμασε το αλλα με προσοχη (σε δρομο με χωρο και χωρις κινηση)..δωστου γκαζι (μην λυπηθεις τα χιλιομετρα....)..κανε του και μια μαμα ευθυγραμμιση..μετα να δεις διαφορες....και αν ακομα δεν εισαι ευχαριστημενος τοτε πας σε μια ακριβη λυση σαν την csl αναρτηση!
    Όταν λέμε CSL ανάρτηση εννοούμε τα αμορτισέρ έτσι; Ή έχει διαφορές και σε ψαλίδια κτλ και καλό θα είναι να τα βάλεις πακέτο;

    Τώρα αυτό για την φθορά των ελαστικών αν πράγματι τρώει τα μπροστινά πιο πολύ από τα πίσω στην πίστα σε οδήγηση με γραμμές και όχι πλαγιολίσθηση τότε είναι αδιαπραγμάτευτο δείγμα για την συμπεριφορά του αυτοκινήτου

  9. #8
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stradale Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όχι δεν δίνω γκάζι στην είσοδο,μετα την κορυφή της στροφής του δίνω,όταν μπαίνω προσπαθω να φρέναρω όσο πιο αργά γινεται και μετα στριβω.

    Ευθυγραμμηση δεν εχω κάνει ακόμα,αλλα ειναι στα προσεχές.τι ρυθμίζεται μαμά;toe και camber;ή μπορουμε και caster;

    Η ανάρτηση απο το csl ακούγεται καλη περιπτωση γιατι με έχουν κουράσει οι coilover μέχρι να τις στησεις
    Φιλε να κανεις κατ΄αρχην μια ευθυγραμμηση και βλεπεις.
    Με τις εργοστασιακες ρυθμισεις πάλι σε γεννικες γραμμες θα ειναι το αμαξι υποστροφικό αφου ετσι ειναι η γεωμετρια του απ την BMW. Ομως αν δεν εχεις σωστη ευθυγραμμηση τωρα ισως να μειωθει το φαινόμενο και να απολαυσεις το αμαξι οπως πάει ενα Μ3.

    Εχεις coilover αναρτηση και σκεφτεσε να βαλεις αναστηση απο CSL για να μειωθει η υποστροφη στο Μ3 ???
    Ποιος το λέει αυτο και με πια κρητηρια??

    Λοιπον, αν η αναρτηση εχει ρυθμιζομενα top mounts (αν δεν εχει καλυτερα να δωσεις 300 ευρω να αγορασεις) , ανοιξε λιγο καμπερ μπροστα και δωσε και κανα δυο χιλιοστα toe out και εισαι κομπλέ.

    Τα 1500-2000 ευρω που κοστιζει η αναρτηση CSL καλυτερα να μπαξεις καπου αλλού.

  10. The Following 2 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    Stunt Mike (01-06-12), Thomelef (01-06-12)

  11. #9
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Όχι δεν εχω coilover,εννοουσα ότι απο προηγούμενα αυτοκίνητα που ειχα ειναι ταλαιπωρία μέχρι να τις ρυθμίσεις.Αλλα 2 χιλιαρικα δεν δίνω για την ανάρτηση του CSL με την καμία.

    Εχεις υπόψη το ευρως τιμών που παίρνει το καμπερ μας;

    Έκανα και μέτρηση στα αμορτισέρ και είμαι στο 72%-78%.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP