International Aero Engines IAE V-2500..
αυτό το γκρι ''κουτί'' που φαίνεται στην μέση περίπου είναι το Εlectronic Engine Control(EEC) ο ''εγκέφαλος'' δηλαδή του κινητήρα... κόστος?? 2 μυριάκια..
International Aero Engines IAE V-2500..
αυτό το γκρι ''κουτί'' που φαίνεται στην μέση περίπου είναι το Εlectronic Engine Control(EEC) ο ''εγκέφαλος'' δηλαδή του κινητήρα... κόστος?? 2 μυριάκια..
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
gnx (30-05-12), Kostas_1 (25-05-13), Panos 316T (26-05-13), S8N (25-05-13)
Επανέρχομαι στο εν λόγω θέμα διότι ένα Α319 της British που αναχωρούσε απο το Heathrow με προορισμό το Oslo έχασε τα fan cowls και απο τις δυο μηχανές!
Το αεροσκάφος επέστρεψε στο Heathrow χωρίς άλλα παρατράγουδα..
Τελικά πρέπει να υπάρχει σίγουρα θέμα με το composite material στην περιοχή γύρο απο τα latch δεν εξηγείται διαφορετικά. Είμαι σίγουρος πως σε λίγο καιρό θα υπάρξει Airwortiness Directive απο την Airbus για επιθεώρηση στο συγκεκριμένο σημείο. Να σημειωθεί πως τα περιστατικά έχουν γίνει σε αεροσκάφη που ήταν εφοδιασμένα με κινητήρες IAE V-2500(όπως και της Aegean) και όχι με CFM-56..
https://avherald.com/h?article=462beb5e&opt=0
https://www.airliners.net/photo/Brit...131/2264340/M/
Να τονίσω πως παρά την ''άσχημη'' κατάσταση δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ κίνδυνος για την πτήση με τέτοιου είδους περιστατικά!![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Bazil Van Sinner (25-05-13), gnx (25-05-13), Konstantinos E60 (26-05-13), Kostas_1 (25-05-13), Monsta (25-05-13), nikos valvetronic (25-05-13), nikos1400 (25-05-13)