Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 13

Θέμα: TAM Airbus A320 Fan cowl fail.

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.739
    Thanked
    17920
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    International Aero Engines IAE V-2500..

    αυτό το γκρι ''κουτί'' που φαίνεται στην μέση περίπου είναι το Εlectronic Engine Control(EEC) ο ''εγκέφαλος'' δηλαδή του κινητήρα... κόστος?? 2 μυριάκια..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  2. The Following 4 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    gnx (30-05-12), Kostas_1 (25-05-13), Panos 316T (26-05-13), S8N (25-05-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    International Aero Engines IAE V-2500..

    αυτό το γκρι ''κουτί'' που φαίνεται στην μέση περίπου είναι το Εlectronic Engine Control(EEC) ο ''εγκέφαλος'' δηλαδή του κινητήρα... κόστος?? 2 μυριάκια..
    Δηλαδη ολο το αεροπλανο κανει οσο το χρεος της Ελλαδας, αν αυτο που ειναι σα στικακι usb κανει 2 εκατομμυρια??

  4. #3
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.739
    Thanked
    17920
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Επανέρχομαι στο εν λόγω θέμα διότι ένα Α319 της British που αναχωρούσε απο το Heathrow με προορισμό το Oslo έχασε τα fan cowls και απο τις δυο μηχανές!
    Το αεροσκάφος επέστρεψε στο Heathrow χωρίς άλλα παρατράγουδα..

    Τελικά πρέπει να υπάρχει σίγουρα θέμα με το composite material στην περιοχή γύρο απο τα latch δεν εξηγείται διαφορετικά. Είμαι σίγουρος πως σε λίγο καιρό θα υπάρξει Airwortiness Directive απο την Airbus για επιθεώρηση στο συγκεκριμένο σημείο. Να σημειωθεί πως τα περιστατικά έχουν γίνει σε αεροσκάφη που ήταν εφοδιασμένα με κινητήρες IAE V-2500(όπως και της Aegean) και όχι με CFM-56..

    https://avherald.com/h?article=462beb5e&opt=0

    https://www.airliners.net/photo/Brit...131/2264340/M/


    Να τονίσω πως παρά την ''άσχημη'' κατάσταση δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ κίνδυνος για την πτήση με τέτοιου είδους περιστατικά!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  5. The Following 7 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (25-05-13), gnx (25-05-13), Konstantinos E60 (26-05-13), Kostas_1 (25-05-13), Monsta (25-05-13), nikos valvetronic (25-05-13), nikos1400 (25-05-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP