Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 13

Θέμα: TAM Airbus A320 Fan cowl fail.

  1. #1
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    7.730
    Thanked
    17908
    Rides
    1

    Προεπιλογή TAM Airbus A320 Fan cowl fail.

    Απο Α320 της Βραζιλιάνικης ΤΑΜ.. κατά την διάρκεια της απογείωσης, τα ''καπό'' (fan cowl) της Νο.1 μηχανής ανοίγουν.. τώρα, δυο περιπτώσεις είναι πιθανές. 1ον ή κάποιος δεν έκλεισε καλά όλα τα latch(4 τον αριθμό για τα cowl) και ανοίξανε ή 2ον έσπασε το composite γύρω απο τα latch..
    Πάντως δεν είναι η πρώτη φορά.. έχουν σημειωθεί αρκετά περιστατικά με Α320..το γεγονός δεν αποτελεί κίνδυνο για την πτήση αλλά σίγουρα είναι τρομακτικό για τους επιβάτες.. πολλοί νόμιζαν οτι έγινε έκρηξη στην μηχανή..

    Υ.Γ. να θυμηθώ να διπλοτσεκάρω άλλη φορά τα latch όταν κλείνω τα ''καπό''!!


    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Kostas_1 : 29-05-12 στις 07:37 Αιτία: εισαγωγη βιντεο
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  2. The Following 10 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    120ie87 (28-05-12), Bazil Van Sinner (25-05-13), BILL007 (29-05-12), doctore (25-05-13), Kostas_1 (25-05-13), Monsta (29-05-12), nikos1400 (29-05-12), Panos 316T (25-05-13), S8N (28-05-12), stefm5 (30-05-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απο Α320 της Βραζιλιάνικης ΤΑΜ.. κατά την διάρκεια της απογείωσης, τα ''καπό'' (fan cowl) της Νο.1 μηχανής ανοίγουν.. τώρα, δυο περιπτώσεις είναι πιθανές. 1ον ή κάποιος δεν έκλεισε καλά όλα τα latch(4 τον αριθμό για τα cowl) και ανοίξανε ή 2ον έσπασε το composite γύρω απο τα latch..
    Πάντως δεν είναι η πρώτη φορά.. έχουν σημειωθεί αρκετά περιστατικά με Α320..το γεγονός δεν αποτελεί κίνδυνο για την πτήση αλλά σίγουρα είναι τρομακτικό για τους επιβάτες.. πολλοί νόμιζαν οτι έγινε έκρηξη στην μηχανή..

    Υ.Γ. να θυμηθώ να διπλοτσεκάρω άλλη φορά τα latch όταν κλείνω τα ''καπό''!!


    https://www.youtube.com/watch?featur...&v=PfOmDso_YhQ
    Συγκοπη,ανακοπη,εμφραγμα,ε κεφαλικο και ολα τα συναφη θα παθαινα

  4. The Following 2 Users Say Thank You to giannis_compact For This Useful Post:

    S8N (29-05-12), Vassilis ///M (29-05-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ΣΟΚ, αλλά να του πείτε να τραβήξει καλύτερο βίντεο next time.

  6. The Following 2 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (25-05-13), BILL007 (29-05-12)

  7. #4
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θυμαμαι μια φορα που προσγειωθηκα με ΤΑΜ στο Σαου Παουλο λιγες μερες μετα απο ενα ατυχημα εκει περα (το 2007 αν θυμαστε).
    Αυτο που θυμαμαι εγω, ηταν οτι ειχα κλασει πομολα

    Γενικως ειναι μονο 2-3 φορες που εχω χεστει σε αεροπλανο...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ntinos : 29-05-12 στις 10:21

  8. The Following 2 Users Say Thank You to ntinos For This Useful Post:

    gnx (30-05-12), S8N (25-05-13)

  9. #5
    Εγγραφή
    13-12-11
    Περιοχή
    Mαρκόπουλο Αττικής
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.734
    Thanked
    3234
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πολύ μοτέρ!!!

    55283_1096492059.jpg

  10. The Following User Says Thank You to Vasilis M3 For This Useful Post:

    BILL007 (29-05-12)

  11. #6
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    7.730
    Thanked
    17908
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    International Aero Engines IAE V-2500..

    αυτό το γκρι ''κουτί'' που φαίνεται στην μέση περίπου είναι το Εlectronic Engine Control(EEC) ο ''εγκέφαλος'' δηλαδή του κινητήρα... κόστος?? 2 μυριάκια..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  12. The Following 4 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    gnx (30-05-12), Kostas_1 (25-05-13), Panos 316T (26-05-13), S8N (25-05-13)

  13. #7
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    International Aero Engines IAE V-2500..

    αυτό το γκρι ''κουτί'' που φαίνεται στην μέση περίπου είναι το Εlectronic Engine Control(EEC) ο ''εγκέφαλος'' δηλαδή του κινητήρα... κόστος?? 2 μυριάκια..
    Δηλαδη ολο το αεροπλανο κανει οσο το χρεος της Ελλαδας, αν αυτο που ειναι σα στικακι usb κανει 2 εκατομμυρια??

  14. #8
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    7.730
    Thanked
    17908
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Επανέρχομαι στο εν λόγω θέμα διότι ένα Α319 της British που αναχωρούσε απο το Heathrow με προορισμό το Oslo έχασε τα fan cowls και απο τις δυο μηχανές!
    Το αεροσκάφος επέστρεψε στο Heathrow χωρίς άλλα παρατράγουδα..

    Τελικά πρέπει να υπάρχει σίγουρα θέμα με το composite material στην περιοχή γύρο απο τα latch δεν εξηγείται διαφορετικά. Είμαι σίγουρος πως σε λίγο καιρό θα υπάρξει Airwortiness Directive απο την Airbus για επιθεώρηση στο συγκεκριμένο σημείο. Να σημειωθεί πως τα περιστατικά έχουν γίνει σε αεροσκάφη που ήταν εφοδιασμένα με κινητήρες IAE V-2500(όπως και της Aegean) και όχι με CFM-56..

    https://avherald.com/h?article=462beb5e&opt=0

    https://www.airliners.net/photo/Brit...131/2264340/M/


    Να τονίσω πως παρά την ''άσχημη'' κατάσταση δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ κίνδυνος για την πτήση με τέτοιου είδους περιστατικά!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  15. The Following 7 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (25-05-13), gnx (25-05-13), Konstantinos E60 (26-05-13), Kostas_1 (25-05-13), Monsta (25-05-13), nikos valvetronic (25-05-13), nikos1400 (25-05-13)

  16. #9
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Γιώργο ευχαριστούμε για την επεξήγηση . Αυτά έχουν να κάνουν με την θερμοκρασία του κινητήρα εν πτήσει;


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  17. #10
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    7.730
    Thanked
    17908
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ποια? τα cowls ειναι τα ''καπο'' του κινητηρα.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP