Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 59

Θέμα: Πλυστικό μηχάνημα

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    01-04-12
    Περιοχή
    Inside of BMW
    Μηνύματα
    3.103
    Thanked
    2318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Konstantinos E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το "μυστικό" είναι στο πλυστικό και όχι στον αφρό !! Αν μπορείς να επιλέξεις κάποιο με μεγαλύτερη πίεση. Τουλάχιστων 150 bar !!
    Πολλά μου ακούγονται 150bar! Για προσωπική χρήση το θέλω με maximum 2 αυτοκίνητα και το πολύ πολύ και τη μηχανή του αδερφού μου...Με 120-125 καλά πιστεύω πως θα είμαι...Δεν έχω μέτρο σύγκρισης τα επαγγελματικά αφού ξέρω πως δεν έχουν σχέση

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Θεσ/νίκη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.294
    Thanked
    7815
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Andri Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πολλά μου ακούγονται 150bar! Για προσωπική χρήση το θέλω με maximum 2 αυτοκίνητα και το πολύ πολύ και τη μηχανή του αδερφού μου...Με 120-125 καλά πιστεύω πως θα είμαι...Δεν έχω μέτρο σύγκρισης τα επαγγελματικά αφού ξέρω πως δεν έχουν σχέση
    Αν πιστευεις οτι σου αρκεί ενα 125αρι ΟΚ ! Εχω δυο, ενα 150αρι και ενα 170αρι και αν μπορούσα θα επερνα μεγαλύτερο αλλα μετα επρεπε να παω σε τριφασικό.Παρόλα αυτα κάποιες φορές δεν είναι αρκετο και πρέπει να βάλω και σφουγγάρι στην λαμαρίνα το οποιο καλό ειναι να αποφευγεις.

  3. The Following User Says Thank You to Konstantinos E60 For This Useful Post:

    BILL007 (19-05-12)

  4. #3
    Εγγραφή
    01-04-12
    Περιοχή
    Inside of BMW
    Μηνύματα
    3.103
    Thanked
    2318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Konstantinos E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν πιστευεις οτι σου αρκεί ενα 125αρι ΟΚ ! Εχω δυο, ενα 150αρι και ενα 170αρι και αν μπορούσα θα επερνα μεγαλύτερο αλλα μετα επρεπε να παω σε τριφασικό.Παρόλα αυτα κάποιες φορές δεν είναι αρκετο και πρέπει να βάλω και σφουγγάρι στην λαμαρίνα το οποιο καλό ειναι να αποφευγεις.
    Εγώ το σκεφτόμουν με ένα 120-125 μαζί με αφροποιητή και μετά ένα πέρασμα με σφουγγάρι μικροινών για καλύτερο αποτέλεσμα... με βάζεις σε σκέψεις τώρα

  5. #4
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Konstantinos E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παρόλα αυτα κάποιες φορές δεν είναι αρκετο και πρέπει να βάλω και σφουγγάρι στην λαμαρίνα το οποιο καλό ειναι να αποφευγεις.
    Δεν χρησιμοποιείς δηλαδή καθόλου κάποιο προιόν για καθάρισμα στη λαμαρίνα, μόνο με το πιεστικό το πλένεις?
    Μετά τον ενεργό αφρό δεν χρησιμοποιείς σαμπουάν...?
    Detailing Madness

  6. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Θεσ/νίκη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.294
    Thanked
    7815
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν χρησιμοποιείς δηλαδή καθόλου κάποιο προιόν για καθάρισμα στη λαμαρίνα, μόνο με το πιεστικό το πλένεις?
    Μετά τον ενεργό αφρό δεν χρησιμοποιείς σαμπουάν...?
    Συνήθως οχι δεν βαζω σφουγγαρι.Προσπαθω να το αποφυγω όσο μπορω προτιμώ να κάνω δυο χερια με αφρό παρά να βάλω σφουγγαρι και αν χρειαστει μόνο στα χαμηλά σημεία.
    + οταν το ξεβγάζω και είναι ακόμα με τα νερά ψεκάζω υγρό κερί και μετά το σκουπίζω !!

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP