Σελίδα 7 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 5678 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 71

Θέμα: Εσείς πως μπαίνετε στις στροφές;

  1. #61
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μιτσο μου δωσες λαβη...

    με ενα μπροστοκινητο "δαμαζεις"καλυτερα τη στροφη;
    (δεν εχει τυχει να οδηγησω ετσι με μπροστοκινητο )
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  2. #62
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εμένα μπαίνει μόνο του!

  3. The Following User Says Thank You to tokiko For This Useful Post:

    Panos 316T (12-05-12)

  4. #63
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλαααααα Οταν δειτε τον Θανο να μπαίνει με το ναβάρα με τα Όλα στα πέταλα Με το συστημα νυχι - τακουνι και να φοράει και την ροζ παντουφλα, θα ξεχάσετε ότι ξέρατε μέχρι τωρα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Z4 DCT : 12-05-12 στις 07:04
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  5. The Following 2 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    aristent (12-05-12), Panos 316T (12-05-12)

  6. #64
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    άιντε ρε τράβα άλλαξε υπογραφή που μου θές και το πριόνι.
    **************
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m-power_01 : 12-05-12 στις 14:17
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. #65
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το μυτη-τακουνι με 48 νουμερο παπουτσι ποσο ευκολο ειναι ??
    Ξέχνα το.

    Πιο καλά θα σε βολέψει το αριστερό μέρος της σόλας στο φρένο και το δεξί μέρος στο γκάζι !


  8. The Following User Says Thank You to doctore For This Useful Post:

    Panos 316T (12-05-12)

  9. #66
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ξέχνα το.

    Πιο καλά θα σε βολέψει το αριστερό μέρος της σόλας στο φρένο και το δεξί μέρος στο γκάζι !


    ακριβως !!



    ασ'το γιατι θα μετα θα εχω
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  10. #67
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    άιντε ρε τράβα άλλαξε υπογραφή που μου θές και το πριόνι.
    **************
    την αλλαζει την υπογραφη
    το θελει το πριονι...

  11. #68
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μιτσο μου δωσες λαβη...

    με ενα μπροστοκινητο "δαμαζεις"καλυτερα τη στροφη;
    (δεν εχει τυχει να οδηγησω ετσι με μπροστοκινητο )
    Nα ξεκινησουμε με το γεγονος οτι και με τους δυο τυπους διασκεδαζεις.
    Ξεκαθαριζω λεγοντας οτι η πισω κινηση ειναι motorsport.
    Η κινηση εμπρος ειναι ενα κλικ πισω.

    Δεν νομιζω Πανο οτι μπορεις να δαμασεις καλυτερα μια στροφη με ενα μπροστοκινητο.
    Δεν βαζω στην κουβεντα μας τους απολυτους χρονους και συνεχιζω λεγοντας οτι ειναι δυσκολο για μενα να δεχτω την μπροστοκινητη κατασκευη ως εργαλειο που θα δαμασει μια στροφη.
    Σιγουρα σου δινει μια παραπανω σιγουρια να ριχτεις στην στροφη αλλα μεχρι εκει.
    Στην ενδεχομενη αποσταθεροποιηση του πισω μερους επικρατει μια πολυ "αδεια" αισθηση η οποια,τουλαχιστον εμενα,με τρομοκρατει!

    Δεν μπορεις ρε Πανο γαμωτο να δαμασεις τη στροφη οπως λες και συ,οταν στο τιμονι σου-στο πιο κρισιμο εξαρτημα εκεινα τα δεκατα του δευτερολεπτου,επεμβαινουν γυροσκοπικες δυναμεις που στην κυριλεξια αποσυντονιζουν ολο το σασι.
    Οταν μπλεκει η κινηση με την διευθυνση αρχιζει το μπλεξιμο!
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  12. The Following 5 Users Say Thank You to z3 2.2 For This Useful Post:

    joseph (13-05-12), Kostas_1 (13-05-12), Panos 316T (13-05-12), Ptboul (14-05-12), VanVIC (13-05-12)

  13. #69
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αν καταλαβα καλα, με το μπροστοκινητο μπαινεις καλυτερα αλλα αν σου φυγουν τα "μουτρα" δεν εχεις δυνατοτητα να διορθωσεις, οποτε πας ευθεια χαχαχα

    εν αντιθεση βεβαια με το πισωκινητο που κατι μπορεις να κανεις ,εχεις μια υστατη λυση βρε αδερφε...
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  14. #70
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν καταλαβα καλα, με το μπροστοκινητο μπαινεις καλυτερα αλλα αν σου φυγουν τα "μουτρα" δεν εχεις δυνατοτητα να διορθωσεις, οποτε πας ευθεια χαχαχα

    εν αντιθεση βεβαια με το πισωκινητο που κατι μπορεις να κανεις ,εχεις μια υστατη λυση βρε αδερφε...
    πανο..ειναι απλα τα πραγματα αλλα ας φερουμε ενα παραδειγμα..

    σε μια στροφη κλειστη πεταλο 180 μοιρων με καλο οδοστρωμα που το οριο ειναι 60-70χιλ και 2α στο σασμαν..το προσθιοκινητο επειδη μπαινει με γκαζι μπορει με υπερβολη να στριψει ισως ενα κλικ καλυτερα στην αρχη της απο ενα πισωκινητο που θα παλευει να ζυγισει το αμαξι...και καπου εκει τελειωνει το παιχνιδι για το προσθιοκινητο καθως απο εδω και περα ειτε αρχιζει να χανει ταχυτητα ή στην καλυτερη να κρατησει σταθερη την ταχυτητα του μεχρι να τελειωσει η στροφη..αντιθετα το πισωκινητο μολις "πατησει" το αυτοκινητο κατω, και κυριως τα μουτρα μπορεις να επιταχυνεις και να προσπερασεις το προσθιοκινητο μπροστα σου πχ...με τους τροπους που αναφερθηκαν στα προηγουμενα post μου..το ταλεντο και η δυσκολια εδω ειναι σε ποιο σημειο θα πατησει το πισωκινητο προκειμενου να "ανεβεις" στο γκαζι!!!!

    το παραδειγμα που ανεφερα ειναι το worst case scenario για ενα δυνατο πισωκινητο καθως το πισωκινητο θελει παραπανω χιλιομετρα και λιγοτερο κοφτες στροφες για να αποδειξει το καλυτερο του πατημα απεναντι σε ενα δυνατο προσθιοκινητο...

  15. The Following 8 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Akis 330Ci (13-05-12), bill_m3 (13-05-12), Nick bmwlover (13-05-12), Panos 316T (13-05-12), pilot (13-05-12), Ptboul (14-05-12), Stunt Mike (13-05-12), z3 2.2 (13-05-12)

Σελίδα 7 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 5678 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP