Μιτσο μου δωσες λαβη...
με ενα μπροστοκινητο "δαμαζεις"καλυτερα τη στροφη;
(δεν εχει τυχει να οδηγησω ετσι με μπροστοκινητο )
Μιτσο μου δωσες λαβη...
με ενα μπροστοκινητο "δαμαζεις"καλυτερα τη στροφη;
(δεν εχει τυχει να οδηγησω ετσι με μπροστοκινητο )
τούρμπο και πράσινα άλογα
Εμένα μπαίνει μόνο του!![]()
Panos 316T (12-05-12)
aristent (12-05-12), Panos 316T (12-05-12)
άιντε ρε τράβα άλλαξε υπογραφή που μου θές και το πριόνι.
**************
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m-power_01 : 12-05-12 στις 14:17
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Panos 316T (12-05-12)
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
Nα ξεκινησουμε με το γεγονος οτι και με τους δυο τυπους διασκεδαζεις.
Ξεκαθαριζω λεγοντας οτι η πισω κινηση ειναι motorsport.
Η κινηση εμπρος ειναι ενα κλικ πισω.
Δεν νομιζω Πανο οτι μπορεις να δαμασεις καλυτερα μια στροφη με ενα μπροστοκινητο.
Δεν βαζω στην κουβεντα μας τους απολυτους χρονους και συνεχιζω λεγοντας οτι ειναι δυσκολο για μενα να δεχτω την μπροστοκινητη κατασκευη ως εργαλειο που θα δαμασει μια στροφη.
Σιγουρα σου δινει μια παραπανω σιγουρια να ριχτεις στην στροφη αλλα μεχρι εκει.
Στην ενδεχομενη αποσταθεροποιηση του πισω μερους επικρατει μια πολυ "αδεια" αισθηση η οποια,τουλαχιστον εμενα,με τρομοκρατει!
Δεν μπορεις ρε Πανο γαμωτο να δαμασεις τη στροφη οπως λες και συ,οταν στο τιμονι σου-στο πιο κρισιμο εξαρτημα εκεινα τα δεκατα του δευτερολεπτου,επεμβαινουν γυροσκοπικες δυναμεις που στην κυριλεξια αποσυντονιζουν ολο το σασι.
Οταν μπλεκει η κινηση με την διευθυνση αρχιζει το μπλεξιμο!
"ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)
joseph (13-05-12), Kostas_1 (13-05-12), Panos 316T (13-05-12), Ptboul (14-05-12), VanVIC (13-05-12)
Αν καταλαβα καλα, με το μπροστοκινητο μπαινεις καλυτερα αλλα αν σου φυγουν τα "μουτρα" δεν εχεις δυνατοτητα να διορθωσεις, οποτε πας ευθεια χαχαχα
εν αντιθεση βεβαια με το πισωκινητο που κατι μπορεις να κανεις ,εχεις μια υστατη λυση βρε αδερφε...
τούρμπο και πράσινα άλογα
πανο..ειναι απλα τα πραγματα αλλα ας φερουμε ενα παραδειγμα..
σε μια στροφη κλειστη πεταλο 180 μοιρων με καλο οδοστρωμα που το οριο ειναι 60-70χιλ και 2α στο σασμαν..το προσθιοκινητο επειδη μπαινει με γκαζι μπορει με υπερβολη να στριψει ισως ενα κλικ καλυτερα στην αρχη της απο ενα πισωκινητο που θα παλευει να ζυγισει το αμαξι...και καπου εκει τελειωνει το παιχνιδι για το προσθιοκινητο καθως απο εδω και περα ειτε αρχιζει να χανει ταχυτητα ή στην καλυτερη να κρατησει σταθερη την ταχυτητα του μεχρι να τελειωσει η στροφη..αντιθετα το πισωκινητο μολις "πατησει" το αυτοκινητο κατω, και κυριως τα μουτρα μπορεις να επιταχυνεις και να προσπερασεις το προσθιοκινητο μπροστα σου πχ...με τους τροπους που αναφερθηκαν στα προηγουμενα post μου..το ταλεντο και η δυσκολια εδω ειναι σε ποιο σημειο θα πατησει το πισωκινητο προκειμενου να "ανεβεις" στο γκαζι!!!!
το παραδειγμα που ανεφερα ειναι το worst case scenario για ενα δυνατο πισωκινητο καθως το πισωκινητο θελει παραπανω χιλιομετρα και λιγοτερο κοφτες στροφες για να αποδειξει το καλυτερο του πατημα απεναντι σε ενα δυνατο προσθιοκινητο...
Akis 330Ci (13-05-12), bill_m3 (13-05-12), Nick bmwlover (13-05-12), Panos 316T (13-05-12), pilot (13-05-12), Ptboul (14-05-12), Stunt Mike (13-05-12), z3 2.2 (13-05-12)