Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 471

Θέμα: ΒΜW e30 3.5lt drift project..

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Smile .....

    Oπως αναφερθηκε πιο πανω και απο μενα και απο τον Νικο,επειδη βλεπω πολλους να την ''ψαχνετε'' στα Ε30 με μεγαλα μοτερ κτλ αν το αμαξι που εχετε ειναι αξιολογο και οχι σαπακι-ερειπιο,μην ξεκινησετε να βαλετε μοτερ αν το αμαξι δεν περασει απο φανοποιο να ενισχυθει και να ελεγχθει η συγκλιση των θολων και η κατασταση του τροπετου (καθρεφτης κτλ).

    Θεωρω σχεδον αδυνατο να υπαρχει Ε30 με αναρτηση καποια χρονια στη ζωη του και να μην εχει θεμα μπροστα.Η μονη περιπτωση ειναι να ητανε ολα αυτα τα χρονια με εργοστασιακα αμορτισερ και ελατηρια (sedan πιθανο,coupe χλωμο αλλα οχι αδυνατο).

    Δοκιμαστε να βαλετε μπαρα θολων σε ενα (με αναρτησεις πολλα χρονια) και θα με θυμηθειτε και αν καποιο φοραει μπαρα θολων και εχει αναρτησεις ολα αυτα τα χρονια δοκιμαστε να περασετε το χερι σας απο πισω απο την μπαρα θολων (μεταξυ μπαρας και πλαστικου καλυμματος) και θα δειτε οτι απο την μια μερια το χερι περναει πιο ευκολα και απο την αλλη δυσκολοτερα ή χειροτερα η μπαρα εχει γινει μπανανα (το εμπειρο ματι το βλεπει),θελω να πω οτι ακομα και με μπαρα θολων ΑΝ ΔΕΝ ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΜΕΡΟΣ η συγκλιση του τροπετου και των θολων λυγιζει και την μπαρα.

    Μια πληροφορια κατα 90% αληθινη που εχω καταληξει μετα απο ψαξιμο (ας το επιβεβαιωσει αν το ξερει καποιος αλλος επισης) ειναι το γεγονος οτι σε Μ3 Ε30 (ισχυει και σε απλα Ε30) η διαφορα μεταξυ κεντρου θολων απο ακρη σε ακρη σε αμαξι με 0 χλμ (το ειχανε μετρησει σε ενα SPORT EVO με 0χλμ κατι Γερμανοι) ειναι στα 1,001 εκ και αν δεν απατωμαι στις μητρες μιας καλιμπρας για το Ε30 σε αντιγραφο που εχω και εκει ειχα διαβασει το ιδιο νουμερο.

    Με πασα επιφυλαξη το τελεταιο,θα ανοιξω το αρχειο μου το σου-κου και θα το επιβεβαιωσω.

    Μη βγειτε εξω με τη ζεστη και αρχιζετε να μετρατε,υπαρχουνε ειδικα εργαλεια μετρησης για ακριβεια αν και μια ιδεα μπορειτε να παρετε με ενα απλο μετρο.Επισης μην πανικοβληθει κανεις αν δει καμια διαφορα 2εκ....προφανως μοιραζεται σε ισο μηκος σε καθε πλευρα εκτος και αν εχει χτυπησει και δεν εχει επισκευαστει σωστα.Επισης αν υπαρχει καποια διαφορα σημαντικη ας πουμε θα δειτε μικροσχισμες γυρω απο τους θολους-ριγματακια και δεν κολλανε σωστα διαφορες περιφερειακες κολλησεις,βασουλες κτλ.

    Κατι αλλο βασικο,το στραβο (απο σασι) δεν σημαινει οτι το αμαξι παει στραβα στο δρομο,αυτο εναι θεμα ευθυγραμμισης και ενα στραβο καροτσι Ε30 μπορει να πηγαινει ευθυβολα.Η ευθυγραμμιση μετραει τα παντα (αναρτησεις,ψαλιδια,γεφυρε κτλ) εκτος σασι και η φανοποιια μετραει τα παντα (σταθερα σημεια του σασι) ως προς την συμμετρια τους.

    Αν καποιος εχει γνωσεις επι των παραπανω θα χαρω να διαβασω και αλλες πληροφοριες ή αν εχω αναφερει κατι λαθος ας το διορθωσει καποιος.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 12-05-12 στις 14:08
    insane in the ///Midbrain

  2. The Following 5 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    alexk (14-05-12), KalpasM3 (03-10-12), nikos1400 (12-05-12), oldcarskickass (17-05-12), Panos 316T (16-05-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Talking ....

    Υπαρχουνε και καποιες αναφορες για 1,002 εκ και για 0,998εκ αλλα πολυ λενε οτι εξερταται απο τη χρονολογια του Ε30 (μαλλον στο facelift μπορει να αλλαξε ελαφρως).Αν δεν κανω λαθος παλι το 1,001εκ πρεπει να ειναι για Μ3 Ε30 για αυτο το θυμομουνα.Μην ξεχναμε οταν σχεδιαστηκε το Ε30 (1983 και πισω) δεν υπηρχε CAD/CAM νομιζω.

    Παντως ακομα και οι ξενοι με τους εκπληκτικους δρομους αναφερουνε οτι ακομα και μετα απο σαμαρακι ή μεγαλη λακουβα εχουνε δει διαφορες ζημιες.Γενικως οποιος ασχοληθει με Ε30 να ετοιμαζεται να γνωρισει το νεο του κολλητο......τον προσωπικο του,καταδικο του.......φανοποιο του!
    insane in the ///Midbrain

  4. The Following User Says Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    Stunt Mike (12-05-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Γιαννη καπου πρεπει να'ναι ποσταρισμενο και το εγγραφο με τις αποστασεις. Θα το ψαξω σε λιγο.
    Και εγω οταν ανεβηκα για το δικο μου (πλεον) κρατουσα ενα μετρο
    και μετρησα τις μεσα βιδες των θολων, και την πιο μεσα προς τη γωνια μεχρι τη γωνια.
    Εγω τα βρηκα μια χαρα, βεβαια ενας φανοποιος που συζητουσαμε για μπαρα θολων μου ειπε οτι βρηκε μια διαφορα 5-6 χιλιοστα.
    Δεν με ανησυχει η διαφορα, (και δεν εχω κανενα παραπονο απο το αμαξι) αλλα ακομα με προβληματιζει ΤΙ ενισχυση ειναι προτιμοτερη.

    Βεβαια ειμαστε οφφ-τοπικ...
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  6. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    m_power_lunatic (12-05-12)

  7. #4
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Smile

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιαννη καπου πρεπει να'ναι ποσταρισμενο και το εγγραφο με τις αποστασεις. Θα το ψαξω σε λιγο.
    Και εγω οταν ανεβηκα για το δικο μου (πλεον) κρατουσα ενα μετρο
    και μετρησα τις μεσα βιδες των θολων, και την πιο μεσα προς τη γωνια μεχρι τη γωνια.
    Εγω τα βρηκα μια χαρα, βεβαια ενας φανοποιος που συζητουσαμε για μπαρα θολων μου ειπε οτι βρηκε μια διαφορα 5-6 χιλιοστα.
    Δεν με ανησυχει η διαφορα, (και δεν εχω κανενα παραπονο απο το αμαξι) αλλα ακομα με προβληματιζει ΤΙ ενισχυση ειναι προτιμοτερη.

    Βεβαια ειμαστε οφφ-τοπικ...
    Νικολα πολλοι βαζουνε του cabrio τις ενισχυσεις στους θολους,τις εβαλε φιλος σε Μ3 Ε30 με V8 M5 E39 κινητηρα.
    insane in the ///Midbrain

  8. The Following User Says Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    Bassakos (12-05-12)

  9. #5
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νικολα πολλοι βαζουνε του cabrio τις ενισχυσεις στους θολους,τις εβαλε φιλος σε Μ3 Ε30 με V8 M5 E39 κινητηρα.
    + 100000!

  10. #6
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νικολα πολλοι βαζουνε του cabrio τις ενισχυσεις στους θολους,τις εβαλε φιλος σε Μ3 Ε30 με V8 M5 E39 κινητηρα.
    ακουσα και την αποψη για αποφυγη απο "κολλησεις-συγκολλησεις", και καλα να μην μπει "θερμοκρασια" στο αμαξι,
    αλλα δεν το συζητησα ακομα σε βαθος και με αλλους. ητανε ενας απο τους "παλιους" φανοποιους που μου το ειπε αυτο.
    δεν μου διευκρινισε ΠΩΣ θα "φτιαξει" το θολο και για να μπει η μπαρα,
    αλλα ουτως ή αλλως δεν ξαναπαω σε αυτον. ειμαι τυχερος στο θεμα μηχανικου, αλλα δε βρηκα ακομα αντιστοιχο φανοποιο.

    παντως προσωπικα θα προτιμησω μπαρες θολων μπρος-πισω συν την κατω μπαρα απο το καμπριο που λες, μετα, τις υπολοιπες ενισχυσεις του καμπριο και καποια χιαστι κατω.
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  11. #7
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Smile ......

    Για να παραμεινουμε στο θεμα της ενισχυσης στα Ε30 που φορανε τα δυνατα μοτερ οπως ολοι εδω μεσα εγω απο την μικρη μου εμπειρια θα πω το εξης.

    Το δικο μου το πηρα μονο με μπροστινη διπλη μπαρα θολων.Στη συνεχεια εβαλα την πισω (αισθητη διαφορα,εγινε μονοκοματο ολο το αμαξι) και προσφατα εβαλα την απο κατω στα τουνελ απο το cabrio.Aυτα θεωρω οτι ειναι απαραιτητα και η διαφορα ειναι αισθητη και στα 3.

    Μετα για πιο εντονες ενισχυσεις,οι ενισχυσεις του cabrio στους θολους,η μπροστινη χιαστι που πιανει σε ραμφη και γεφυρα μπροστα (χωρις να ξερω,η λογικη και οι κριτικες απο το εξωτερικο ειναι πολυ καλες) και τελος για να μην ανοιγει η γεφυρα πισω (η ιδια η γεφυρα,οχι το πατωμα) (οπως και στα Ζ3) μπαρα ενισχυσης πισω γεφυρας.Αυτα θεωρω θωρακιζουνε στο μεγιστο καθε Ε30 ακομα και χωρις ραψιμο,εξτρα πονταρισμα.

    Θα βαλω φωτογραφιες σε αυτο το thread απο εξτρα πονταρισμα απο αγωνιστικα DTM αυτοκινητα για να δουμε ολοι μαζι ποια θεωρει το εργοστασιο ευπαθη σημεια.

    Επισης αν ο κανονισμος στην κατηγορια του Νικου στο drift απαιτει cage,το καλυτερο θα ητανε Νικο να περασεις το cage μεχρι τους θολους.Εκει εισαι παρα πολυ δυνατος μπροστα και δεν θελεις καν μπαρα θολων,αυτο το σκεπτικο εχουνε και τα DTM M3 E30 μπροστα.To cage να πιανει μεχρι τους θολους (και στα 106 RALLYE) και σε αλλα πολλα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 12-05-12 στις 17:09
    insane in the ///Midbrain

  12. The Following 5 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    alexk (14-05-12), nik200 (12-05-12), nikos1400 (12-05-12), NS-conv (12-05-12), Panos 316T (17-05-12)

  13. #8
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.334
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων

    Το δικο μου το πηρα μονο με μπροστινη διπλη μπαρα θολων.Στη συνεχεια εβαλα την πισω (αισθητη διαφορα,εγινε μονοκοματο ολο το αμαξι) και προσφατα εβαλα την απο κατω στα τουνελ απο το cabrio.Aυτα θεωρω οτι ειναι απαραιτητα και η διαφορα ειναι αισθητη και στα 3.

    Μετα για πιο εντονες ενισχυσεις,οι ενισχυσεις του cabrio στους θολους,η μπροστινη χιαστι που πιανει σε ραμφη και γεφυρα μπροστα (χωρις να ξερω,η λογικη και οι κριτικες απο το εξωτερικο ειναι πολυ καλες) και τελος για να μην ανοιγει η γεφυρα πισω (η ιδια η γεφυρα,οχι το πατωμα) (οπως και στα Ζ3) μπαρα ενισχυσης πισω γεφυρας.Αυτα θεωρω θωρακιζουνε στο μεγιστο καθε Ε30 ακομα και χωρις ραψιμο,εξτρα πονταρισμα.

    Θα βαλω φωτογραφιες σε αυτο το thread απο εξτρα πονταρισμα απο αγωνιστικα DTM αυτοκινητα για να δουμε ολοι μαζι ποια θεωρει το εργοστασιο ευπαθη σημεια.

    Επισης αν ο κανονισμος στην κατηγορια του Νικου στο drift απαιτει cage,το καλυτερο θα ητανε Νικο να περασεις το cage μεχρι τους θολους.Εκει εισαι παρα πολυ δυνατος μπροστα και δεν θελεις καν μπαρα θολων,αυτο το σκεπτικο εχουνε και τα DTM M3 E30 μπροστα.To cage να πιανει μεχρι τους θολους (και στα 106 RALLYE) και σε αλλα πολλα.
    μπραβο ρε lunatic..πολυ σωστα και ψαγμενα πραγματα λεει το παιδι...σημειωστε τα οι 30αριδες!!!!!!

    θα τα εγραφα και εγω αλλα με καλυψες απολυτα..

  14. #9
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιαννη καπου πρεπει να'ναι ποσταρισμενο και το εγγραφο με τις αποστασεις. Θα το ψαξω σε λιγο.
    Και εγω οταν ανεβηκα για το δικο μου (πλεον) κρατουσα ενα μετρο
    και μετρησα τις μεσα βιδες των θολων, και την πιο μεσα προς τη γωνια μεχρι τη γωνια.
    Εγω τα βρηκα μια χαρα, βεβαια ενας φανοποιος που συζητουσαμε για μπαρα θολων μου ειπε οτι βρηκε μια διαφορα 5-6 χιλιοστα.
    Δεν με ανησυχει η διαφορα, (και δεν εχω κανενα παραπονο απο το αμαξι) αλλα ακομα με προβληματιζει ΤΙ ενισχυση ειναι προτιμοτερη.

    Βεβαια ειμαστε οφφ-τοπικ...
    ενα μετρο ειναι Νικο, στους θολους ειναι ενα μετρο οπως ειπε ο Γιαννης, απο κεντρο σε κεντρο, τωρα αν εχεις φυγει ενα ποντο δεν λεει κατι

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP