Σελίδα 18 από 48 ΠρώτηΠρώτη ... 8161718192028 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 171 έως 180 από 471

Θέμα: ΒΜW e30 3.5lt drift project..

  1. #171
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    δλδ οσοι εχουν Ε30 ειναι κολλητοι με τον φανοποιο τους?

    ναι θα συμφωνησω οτι κανοντας μια μετατροπη, πρεπει να προσεξεις και να ενισχυσεις το πλαισιο οπου ειναι απαραιτητο, (σε Ε30 και οχι μονο) αλλα οτι με μια λακουβα θα σχιστει ο θολος σε Ε30, ειναι λιγο εως πολυ εκτος πραγματικοτητας για εμενα

  2. #172
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Cool .....

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bassakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    δλδ οσοι εχουν Ε30 ειναι κολλητοι με τον φανοποιο τους?

    ναι θα συμφωνησω οτι κανοντας μια μετατροπη, πρεπει να προσεξεις και να ενισχυσεις το πλαισιο οπου ειναι απαραιτητο, (σε Ε30 και οχι μονο) αλλα οτι με μια λακουβα θα σχιστει ο θολος σε Ε30, ειναι λιγο εως πολυ εκτος πραγματικοτητας για εμενα
    Ρε εσυ σε ταφρο οχι σε λακουβα καθημερινης καταστασης...αυτα που αναφερω ειναι για αμαξια που χρησιμοποιουνται οπως πρεπει....δηλαδη το Μ3 Ε30 οπως πρεπει να οδηγηθει,ενα βελτιωμενο Ε30 με μεγαλο κινητηρα οπως πρεπει να χρησιμοποιηθει.......ΑΝ πας βολτα,χαλαρα,κυριλε,δεν πιεζεις κτλ σαφως και δεν θα παθει τιποτα...

    Κατι τελευταιο να μην παρεξηγηθω.....αν χανει μπροστα και εχει συγκλιση ΔΕΝ ειναι αχρηστο το αμαξι,η χρηση και τα χλμ το προτκαλουνε αυτο και ειναι φυσιολογικοτατο.....σε ακραιες καταστασεις ομως τα πραγματα χειροτερευουνε......και βεβαια μετα απο 25 προς 30 χρονια κυκλοφοριας ειναι αναμενομενα αλλα σε καθε ανακατασκευη πρεπει να διορθωνεται στα αρχικα επιπεδα.Ειναι προς τιμην του Ε30 οτι απο εκει και πισω παρουσιαζει ελαχιστες στρεβλωσεις το σασι....
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 12-05-12 στις 15:00
    insane in the ///Midbrain

  3. The Following 3 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    alexk (14-05-12), Bassakos (12-05-12), nikos1400 (12-05-12)

  4. #173
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.333
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    για να κανουμε και λιγο χαβαλε...

    ο μηχανικος μου, μου ειπε οτι σε 6 μηνες θα κοπει το αμαξι μπροστα...και ακομα δεν εχει δει καν το αμαξι....

  5. The Following 2 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Bassakos (12-05-12), m_power_lunatic (12-05-12)

  6. #174
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Exclamation .......

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bassakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    δλδ οσοι εχουν Ε30 ειναι κολλητοι με τον φανοποιο τους?

    ναι θα συμφωνησω οτι κανοντας μια μετατροπη, πρεπει να προσεξεις και να ενισχυσεις το πλαισιο οπου ειναι απαραιτητο, (σε Ε30 και οχι μονο) αλλα οτι με μια λακουβα θα σχιστει ο θολος σε Ε30, ειναι λιγο εως πολυ εκτος πραγματικοτητας για εμενα
    Φοβαμαι οτι θα στεναχωρηθεις με αυτο που θα σου πω.......χρονια 2003,ειμαι συνοδηγος σε Μ3 Ε36 ετους 1994 (9 χρονια αμαξι),φοραει αναρτηση.....πεφτει σε απανωτα σαμαρακια οχι ταφρους αλλα ανωμαλου υψους.Μετα απο λιγα μετρα το αμαξι κανει σαν ντιβανι απο το πισω μερος.......το παμε σε φανοποιο,βγαζουμε την μοκετα δεξια και εχει σκιστει ο θολος.......νομιζω οτι δεν πρεπει να σου πω κατι αλλο... ξεχασα να σου πω οτι ητανε γνησιο ελληνικο Μ3 Ε36 αντιπροσωπειας.....ασημενιο, απο τα πρωτα που ηρθανε Ελλαδα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 12-05-12 στις 15:07
    insane in the ///Midbrain

  7. #175
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Γιαννη καπου πρεπει να'ναι ποσταρισμενο και το εγγραφο με τις αποστασεις. Θα το ψαξω σε λιγο.
    Και εγω οταν ανεβηκα για το δικο μου (πλεον) κρατουσα ενα μετρο
    και μετρησα τις μεσα βιδες των θολων, και την πιο μεσα προς τη γωνια μεχρι τη γωνια.
    Εγω τα βρηκα μια χαρα, βεβαια ενας φανοποιος που συζητουσαμε για μπαρα θολων μου ειπε οτι βρηκε μια διαφορα 5-6 χιλιοστα.
    Δεν με ανησυχει η διαφορα, (και δεν εχω κανενα παραπονο απο το αμαξι) αλλα ακομα με προβληματιζει ΤΙ ενισχυση ειναι προτιμοτερη.

    Βεβαια ειμαστε οφφ-τοπικ...
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  8. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    m_power_lunatic (12-05-12)

  9. #176
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Smile

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιαννη καπου πρεπει να'ναι ποσταρισμενο και το εγγραφο με τις αποστασεις. Θα το ψαξω σε λιγο.
    Και εγω οταν ανεβηκα για το δικο μου (πλεον) κρατουσα ενα μετρο
    και μετρησα τις μεσα βιδες των θολων, και την πιο μεσα προς τη γωνια μεχρι τη γωνια.
    Εγω τα βρηκα μια χαρα, βεβαια ενας φανοποιος που συζητουσαμε για μπαρα θολων μου ειπε οτι βρηκε μια διαφορα 5-6 χιλιοστα.
    Δεν με ανησυχει η διαφορα, (και δεν εχω κανενα παραπονο απο το αμαξι) αλλα ακομα με προβληματιζει ΤΙ ενισχυση ειναι προτιμοτερη.

    Βεβαια ειμαστε οφφ-τοπικ...
    Νικολα πολλοι βαζουνε του cabrio τις ενισχυσεις στους θολους,τις εβαλε φιλος σε Μ3 Ε30 με V8 M5 E39 κινητηρα.
    insane in the ///Midbrain

  10. The Following User Says Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    Bassakos (12-05-12)

  11. #177
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε εσυ σε ταφρο οχι σε λακουβα καθημερινης καταστασης...αυτα που αναφερω ειναι για αμαξια που χρησιμοποιουνται οπως πρεπει....δηλαδη το Μ3 Ε30 οπως πρεπει να οδηγηθει,ενα βελτιωμενο Ε30 με μεγαλο κινητηρα οπως πρεπει να χρησιμοποιηθει.......ΑΝ πας βολτα,χαλαρα,κυριλε,δεν πιεζεις κτλ σαφως και δεν θα παθει τιποτα...
    εμα λεω και εγω, τι μου λεει τωρα?

    στο θεμα με το Ε36 Μ3 που λες, δεν στεναχωρηθηκα καθολου!
    οι Ε36ακιδες πρεπει να στεναχωρεθουν

  12. #178
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νικολα πολλοι βαζουνε του cabrio τις ενισχυσεις στους θολους,τις εβαλε φιλος σε Μ3 Ε30 με V8 M5 E39 κινητηρα.
    + 100000!

  13. #179
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιαννη καπου πρεπει να'ναι ποσταρισμενο και το εγγραφο με τις αποστασεις. Θα το ψαξω σε λιγο.
    Και εγω οταν ανεβηκα για το δικο μου (πλεον) κρατουσα ενα μετρο
    και μετρησα τις μεσα βιδες των θολων, και την πιο μεσα προς τη γωνια μεχρι τη γωνια.
    Εγω τα βρηκα μια χαρα, βεβαια ενας φανοποιος που συζητουσαμε για μπαρα θολων μου ειπε οτι βρηκε μια διαφορα 5-6 χιλιοστα.
    Δεν με ανησυχει η διαφορα, (και δεν εχω κανενα παραπονο απο το αμαξι) αλλα ακομα με προβληματιζει ΤΙ ενισχυση ειναι προτιμοτερη.

    Βεβαια ειμαστε οφφ-τοπικ...
    ενα μετρο ειναι Νικο, στους θολους ειναι ενα μετρο οπως ειπε ο Γιαννης, απο κεντρο σε κεντρο, τωρα αν εχεις φυγει ενα ποντο δεν λεει κατι

  14. #180
    Εγγραφή
    21-08-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    40
    Thanked
    26
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλοφόρετο να είναι αλλά ξέφυγες απο τον αρχικό στόχο,βέβαια είναι ακριβά τα Μ5 αλλά ειδικά για κάποιον που κατέχει το σπόρ αξίζει τον κόπο και την αναμονή.

Σελίδα 18 από 48 ΠρώτηΠρώτη ... 8161718192028 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP