προσπαθω να φρεναρω παντα με τους τροχους στην ευθεια κατεβαζοντας ταυτοχρονα.
Στην περιπτωση που δεν χρειαζεται να μειωσω ταχυτητα,ρυθμιζω τα χλμ ωστε η προσφυρση να φλερταρει με τους νευρωνες μου.
Κατα την διαρκεια της στροφης αποφευγω τις περιτες κινησεις των χεριων και προσπαθω να βγαλω τη στροφη με μια τιμονια,αυτο με εξιταρει απιστευτα.
Αποφευγω αυτο που ειναι σα να τραβας λαλακια στη στεφανη του τιμονιου με τα δυο χερια!!!!
Κατα την εξοδο προσπαθω να το απλωνω οσο πιο πολυ μπορω ωστε να μην χανω χλμ,μενοντας παντα στο ρευμα μου.
Βεβαια αυτα ισχυουν οταν γνωριζω την διαδρομη.
Οταν δε γνωριζω την διαδρομη,προσπαθω να εφαρμοσω τα παραπανω με πολυ λιγοτερη θερμη βεβαια.
Αυτο σημαινει σιγουρα λαθος φρενα και ακυρα κατεβασματα!!!!!!!
Τελος παιζει μεγαλο ρολο ο αξονας κινησης (ναι μιλαω για μπροστοκουνα) και ο τυπος του κινητηρα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη z3 2.2 : 11-05-12 στις 18:17
"ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)