Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Με τι θ αλλάζατε το Ε46 Μ3 σας ?

Ψήφισαν
73. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • 1Μ (μτχ)

    20 27,40%
  • Ε9x Μ3 (μτχ)

    53 72,60%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 81

Θέμα: 1Μ ή Ε92 Μ3 ??

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ματαιοδοξία μεγάλο πράμα !
    Μ΄αυτή τη λογική πολλά θα έπρεπε να είναι διαφορετικά, έχετε δίκιο.
    Βαγγέλη κάτι που ήθελα να γράψω προηγουμένως αλλά ξέχασα (έχω μανικιάσει με ένα σκούτερ βλέπεις ).

    Δεν είμαι αντίθετος στα κομπρεσσέρ, άλλωστε θα βάλω και εγώ στο δικό μου ζετάκι.
    Είναι καλή λύση και συμφέρουσα (σχετικά μιλάω με το να αρχίσεις με πιστόνια, μπιέλες, πολυπετάλουδα και ούτως καθ'εξής ) για επιπλέον ιπποδύναμη σε μη Μ μοντέλα.
    Ειδικά όταν η βελτίωση είναι ολοκληρωμένη με φρένα, ανάρτηση κτλ; όπως καλή ώρα στο δικό σου αυτοκίνητο, το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό.
    Πιστεύω το μεγάλο θετικό μιας τέτοιας βελτίωσης (ενός μη Μ μοντέλου) είναι ότι το κόστος συντήρησης κρατιέται χαμηλότερα από ένα Μ μοντέλο (βλέπε έχει πιο αραιά διαστήματα συντήρησης, πιο φθηνά αναλώσιμα και μη-αναλώσιμα κτλ.).

    Όπως είπε ο φίλος παραπάνω είναι ματαιοδοξία να προσπαθείς να βγάλεις τρελά άλογα από ένα Μ, εκτός άν το θέλεις για κόντρες ή για dragster (όπως ο Σταμάτης που τρέχει σε αγώνες).

    ΥΓ : είμαστε εκτός θέματος αλλά είναι ωραία συζήτηση, ένα νέο θρεντ ίσως καλοί μας μοντς ?

  2. The Following User Says Thank You to alexk For This Useful Post:

    VanVIC (10-05-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τώρα που τα πράγματα θα φτιάξουν, θα καταργηθούν έκτακτες εισφορές, ακριβά τέλη κυκλοφορίας, ακριβές βενζίνες και το χρήμα θ αρχίσει και πάλι να ρέει στην αγορά, μπορούμε ν αρχίσουμε να ονειρευομαστε...

    Λοιπόν, το poll φυσικά είναι για ολους, αλλά κυρίως για κατόχους Ε46 Μ3 (λόγω εμπειρίας).

    Με τι θ αλλάζατε λοιπόν το 46 σας ? Με μεταχειρισμένο 1Μ ή με μτχ 92 Μ3 ??


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m3est Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οπως εχω ξαναγραψει λογω αυξημενων υποχρεωσεων (επιχειρηση,σπιτι,παιδια κλπ) δεν μπαινω συχνα στο φορουμ και χανω πολλα.Ετσι λοιπον θα γραψω την προσωπικη μου εμπειρια και δεν ξερω πότε θα ξαναμπω να απαντησω.

    Το 2009 αγοραστηκε το Μ3 Ε92 DCT.(Την επομενη το πρωι μπηκε η Akrapovic)
    To 2010 τοποθετηθηκε ο ESS VT2 575ps.
    Το 2011 αγοραστηκε το 1Μ.

    Προσωπικο συμπερασμα απο τη συμβιωση με τα προηγουμενα ειναι οτι
    1)το Μ3 ειναι απολαυση σαν μοτερ λιγο πνιγμενο χαμηλα (λογω 4 καταλυτων)με την Akrapovic εγινε τελειο και χαμηλα, σαν στριψιμο πολυ καλο και αρκετα ευκολοοδηγητο πολυ βελτιωμενο σε σχεση με το Ε46 στο δρομο.
    2)με τον ΕSS εγινε εκτελεστης στις ευθειες αλλα χειροτερεψε στο στριψιμο οποτε ειναι για τους λατρεις της ευθειας(που δεν ειμαι)
    3)το 1Μ ηρθε μικρο κι ελαφρυ και προσεφερε χαρές στο στριψιμο με κλειστες διαδρομες (Αι Γιαννης Ρωσος ,Βυτινα, Ριτσωνα)αλλα δεν ειναι Μ3 στις ανοικτες διαδρομες.

    Προσωπικο παντα συμπερασμα επειδη προτιμω τις διαδρομες με κλειστες στροφες καταληγω πως το καλυτερο παιχνιδι γι αυτη τη χρηση ειναι το 1Μ.Παρ ολα αυτα συνεχιζω να σεβομαι το Μ3 που κατα καιρους μου εχει προσφερει μεγαλη ικανοποιηση στην οδηγηση.
    Τωρα Μονστα τι εχεις να πεις?...ο ανθρωπας εχει και τα δυο και μαλιστα σοβαρα "γαργαλημενα"!!!!

    ...νομιζω οτι η επιλογη αλλαζω Ε46Μ3 με Ε92Μ3(λευκο) πακετο μαζι με 1Μ(μαυρο) δεν ηταν στις επιλογες που φανταζοσουν???

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP