κατι που δεν ανεφερει κανεις, προς εκπληξη μου, μεχρι τωρα ειναι η τοποθετηση του αυτοκινητου..που ειναι πολυ σοβαρη οταν δεν εχουμε ορατοτητα..
η λεγομενη τοποθετηση ή αλλιως πλασαρισμα στα bmw ειναι αρκετα ευκολη με λιγο φρενο στην εισοδο της στροφης-παντα με αρκετα χιλιομετρα και με το μοτερ μεσα στην ροπη του..με τον τροπο αυτο το αμαξι βαζει το μουτρο του μεσα προκειμενου να εκμετελευτει την προσφυση και των 4 τροχων...δηλαδη με το φρενο στελνουμε ουσιαστικα και δυναμη πισω..μετα με απαλο γκαζι το αμαξι στριβει πολυ πιο γλυκα και με παραπανω χιλιομετρα απο οτι πριν...ετσι ουσιαστικα εξουδετερωνουμε και την υποστροφη που εχει το αυτοκινητο εξ ορισμου απο το εργοστασιο...
υγ...τσιμπηστε το φρενο με ελαφρα στριμενο τιμονι η ταυτοχρονα με το τιμονι...