Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Με τι θ αλλάζατε το Ε46 Μ3 σας ?

Ψήφισαν
73. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • 1Μ (μτχ)

    20 27,40%
  • Ε9x Μ3 (μτχ)

    53 72,60%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 81

Θέμα: 1Μ ή Ε92 Μ3 ??

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χρυστόφορε αν υποθέσουμε οτι είμαι υποψήφιος αγοραστής Μ3Ε92 (μπορεί και να είμαι), με βάση τα όσα έχω δεί, έχω διαβάσει και έχω ακούσει για την αναβάθμιση με Akrapovic & ESS, θα το αγόραζα με την προοπτική της τοποθέτησής τους.

    Τώρα, συνεχόμενη αναφορά στο συγκεκριμένο thread... μια που έγραψα για την προτίμησή μου και μια που σχολίασα σε άλλο post με το "έγραψess", τα μετά είναι απαντήσεις στην μεταξύ μας επικοινωνία.
    Είμαι ευχαριστημένος απο την εμπειρία μου με ESS αλλά ακούω και τα καλύτερα απ΄όσους έχουν τοποθετήσει οπότε ναί, υπερθεματίζω δοθείσης ευκαιρίας.
    Πάντως δεν έχω κάποιο προσωπικό συμφέρον διαφήμισης αν σε κάποιους μπορεί να φάνηκε έτσι.
    Επίσης, σε καμία περίπτωση δεν χρειάζεται το Μ3 κομπρεσσάρισμα για είναι ισάξιο με το 1Μ. Αυτό απάντηση στο ερώτημά σου για το τυπικό της υπόθεσης αν και δεν καταλαβαίνω γιατί το έθεσες έτσι, πέραν της πλάκας.

    Χρυστόφορε μένω στο "κουβέντα να γίνεται", μην παρεξηγείς παρακαλώ.
    Βέβαια καταλαβαίνω οτι και το ESS δεν είναι σαν την Coca Cola που πάει μ΄όλα.
    Οχι ρε τι να παρεξηγησω? Δεν σημαινει οτι αμα ανταλαξουμε 2-3 ποστ με αντιθετη αποψη = παρεξηγηση ! Εγραψα και πιο πάνω οτι κουβεντα κανουμε και τιποτε αλλο.

    Ο λόγος που εκανα quote το ποστ σου σχετικά με το κομπρεσαρισμα ειναι διότι έκτος οτι το βρίσκω αχρειαστο και περιττό στο Μ3, το βρισκω και αχρειαστο ειδικά στην περιπτωση που θελουμε να το συγκρινουμε με το 1Μ.
    Το Μ3 Ε92 DCT νομιζω οτι ειναι αρκετα πιο γρηγορο απ το 1Μ σε ευθεία. Οπότε μάλλον το 1Μ θελει καποιες αναβαθμησεις απ τον Αλω ή τον κάθε βελτειωτη για να γινει γρηγορο όσο και το Μ3.

    Τωρα, όσον αφορά το θεμα supercharger kit και Μ3.
    Γνωμη μου ειναι οτι περα απ την ESS υπάρχουν και αλλες σοβαρες εταιρίες στο θεμα αυτό οπως η VF Engineering, Active Autowerke και αλλες.
    Υπάρχουν παιδιά που εχουν τοποθετησει ειτε ESS ειτε οποιαδηποτε αλλη μάρκα και εχουν πάρει το μοτερ στο χερι απ τα πρωτα 200 χιλιομετρα. Υπάρχουν και αλλοι πάλι με διαφορετικά κιτάκια που το αμαξι δουλευει κανονικά (αναλογα με την χρηση δηλαδη...).
    Θελω να πω, οτι για την σωστη λειτουργεια ενός κομπρεσαρισμενου ///Μ μοτέρ, κυριο λόγο έχει η τοποθετηση, οι γνωσεις και η μελλοντική υποστηριξη που έχει ο υποψηφιος αγοραστης και δευτερεύοντα ρόλο το τι μάρκα ειναι το κιτ.

    Μιας και εγινε αναφορά στο ονομα του και δεν το λέω για τα τυπικά προσχηματα, στην περιπτωση που θα ηθελε κάποιος να κομπρεσαρει, στον Αλω θα τον παρότρυνα πάει ειτε ο Νικος εφερνε τα ess ειτε οποιαδηποτε αλλη μάρκα.
    Τους λόγους τους εγραψα πιο πάνω.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (10-05-12), Nick bmwlover (10-05-12), Thomelef (10-05-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...Υπάρχουν παιδιά που εχουν τοποθετησει ειτε ESS ειτε οποιαδηποτε αλλη μάρκα και εχουν πάρει το μοτερ στο χερι απ τα πρωτα 200 χιλιομετρα ...
    Τέτοιο θέμα με ESS δεν γνωρίζω. Ξέρεις κάποια περίπτωση;


    Y.Γ.: Ξεφευγουμε off-topic και θα μας "κράξουν" (και μάλλον καλά θα κάνουν)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP