Eγω ειχα βαλει προγραμματακη απο τον m3est και ολα αυτα ειναι παρελθον!!και απο καταναλωση και απο τον τροπο αποδοσης του κινητηρα και ο κοφτης εφυγε και shift light πτιν το κανω ΑLPHA N![]()
Eγω ειχα βαλει προγραμματακη απο τον m3est και ολα αυτα ειναι παρελθον!!και απο καταναλωση και απο τον τροπο αποδοσης του κινητηρα και ο κοφτης εφυγε και shift light πτιν το κανω ΑLPHA N![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη soc12r : 28-04-12 στις 11:51
Powered by
BILL007 (28-04-12)
To CSL είναι το μόνο BMW που είχα σαν option να είναι delimited (από το εργοστάσιο).
Στα Ε60 Μ5 μπορούσες εκ'των υστέρων να τον βγάλεις (κάτι τρελό μεταξύ 1500-2000 ευρώ).
Υποθέτω στα υπόλοιπα είναι κάτι αντίστοιχο.
Στα Ε46 δεν γνωρίζω τέτοια επιλογή... οπότε πας σε έναν ειδικό (σαν τον Νίκο Αλ. aka m3est και σου βάζει μια καλή λύση).
soc12r (28-04-12)
Εγω μιας κ τα χρήματα όταν ήθελα να βγάλω το κοφτη το 2006 ήταν κοντά στη τιμή προγράμματος έβαλα τότε προγραμμα που τον περιλάμβανε κ κατάργηση κοφτη.
Σκέτα κουτάκια για αντικοφτες δεν τα συμπαθησα Ποτέ.
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
nik200 (28-04-12)
Δυστυχως το Μ3 δεν παιρνει ετσι ευκολα αλογα. Σκεψου οτι για 15-20 αλογα θες φουλ εισαγωγη και τελικο, με το αναλογο κοστος.
Οποτε αν δεν το κηνυγας σε τελικες κρατα το οπως εινια, μεχρι να αποφασισεις να κανεις ολοκληρωμενα τη δουλεια
STREETRACING (28-04-12)