Σελίδα 6 από 10 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 100

Θέμα: Επαναπρογραμματισμός εγκέφαλου

  1. #51
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    273
    Thanked
    82
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    The adaptation is important to understand because the long term trim is applied against your wide open throttle (WOT) fuel maps even though the DME does not use the O2 sensors at WOT. It is running 'open loop' (no O2 sensor feedback) when it is in the power cycle. During the power cycle the DMEs maps are programmed to intentionally run the engine somewhat richer in pursuit of more power. Aftermarket 'chips' tend to run WOT richer yet to try to extract maximum power.

    If you mod your engine to run richer all the time, say by just putting in larger fuel injectors, then during the emissions cycle the DME is going to know it is running rich based on the O2 sensors feedback. It will adapt out the extra fuel, at first with the STFT then later more and more with the LTFT to get the mixture back to 14.7:1 to reduce emissions. Now when you go WOT the DME will stop using O2 sensors feedback but it will still remove however much fuel the LTFT tells it to. The net effect is that your mod to richen the mixture won't work after you have driven the car a little while. In fact it could lean you out depending upon how much fuel the LTFT removes.
    Eίναι παγκείνως γνωστό ότι το adaptation τελικά οδηγεί ΣΤΙΣ ΜΑΜΑ ΤΙΜΕΣ (LTFT = long term fuel trim) ...

    Δηλαδή ΑΡΧΙΚΑ τελούν εν ισχύ οι τιμές που δίνει ο προγραμματιστής και στην πορεία το dme θα κάνει adapapt ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ...

    Ακόmα και στο WOT(wide open throttle) όπου είναι closed loop (δηλαδή δε διαβάζει από Ο2 sensors) πάλι το ίδιο θα συμβαίνει ... απλά θα συμβεί όταν έχει ολοκληρωθεί το adapt ...

    είναι αυτό που λέμε τόσο καιρό ότι ο μαμά εγγέφαλος θα σε ΓΥΡΙΣΕΙ τελικά στις μαμά τιμές ...

    είναι ο λόγος που εγώ αποφάσησα να πάω σε alhpa - n !!!!

    p.s. Δημήτρη ΔΕΝ αμφισβητώ ότι κάνεις καλή δουλεία ... αφού δεν έχω ιδία άποψη ... (μάλιστα από τα κατά καιρούς δικά σου αμάξια έχω πολύ καλή άποψη για σένα αλλά και το Σάλια ειδικότερα) αμφισβητώ όμως ότι το πρόγραμμα με τον καιρό κάνει το αμάξι να πηγαίνει καλύτερα ... τουναντίον μάλιστα !!!

  2. #52
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw Εμφάνιση μηνυμάτων
    Eίναι παγκείνως γνωστό ότι το adaptation τελικά οδηγεί ΣΤΙΣ ΜΑΜΑ ΤΙΜΕΣ (LTFT = long term fuel trim) ...

    το ανταπτεισιον οδηγει στο σετ ταργκετ του καθε προγραμματος.οταν αλλαζω το εργοστασιακο (ντεφολτ) τεργκετ,εκει καταληγει.

    Δηλαδή ΑΡΧΙΚΑ τελούν εν ισχύ οι τιμές που δίνει ο προγραμματιστής και στην πορεία το dme θα κάνει adapapt ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ...

    Αν ειναι ετσι καθε προγραμμα μετα απο καποια χλμ θα γινοτανε νορμαλ...

    Ακόmα και στο WOT(wide open throttle) όπου είναι closed loop (δηλαδή δε διαβάζει από Ο2 sensors) πάλι το ίδιο θα συμβαίνει ... απλά θα συμβεί όταν έχει ολοκληρωθεί το adapt ...

    τωρα εδω κανεις λαθος ακομα και στους ορους που λες.
    closed loop σημαινει λειτουργια με αναδραση,ΔΛΔ ΔΙΑΒΑΖΕΙ λ
    open loop σημαινει λειτουργια χωρις αναδραση,ΔΛΔ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ λ
    Ολοι οι εγκεφαλοι σε WOT condition (terma gazi) και πανω απο τισ 3200στρ γινονται οπεν λουπ και δεν εχουν στοχο το 14,7/1 αλλα το καινουργιο ντεφολτ.

    είναι αυτό που λέμε τόσο καιρό ότι ο μαμά εγγέφαλος θα σε ΓΥΡΙΣΕΙ τελικά στις μαμά τιμές ...

    Οταν ομως οι μαμα τιμες ειναι αλλαγμενες,θα με γυρισει στις δικες μου καινουργιες τιμες...οποτε ερχεσαι στα λογια μου φιλε...

    είναι ο λόγος που εγώ αποφάσησα να πάω σε alhpa - n !!!!

    p.s. Δημήτρη ΔΕΝ αμφισβητώ ότι κάνεις καλή δουλεία ... αφού δεν έχω ιδία άποψη ... (μάλιστα από τα κατά καιρούς δικά σου αμάξια έχω πολύ καλή άποψη για σένα αλλά και το Σάλια ειδικότερα) αμφισβητώ όμως ότι το πρόγραμμα με τον καιρό κάνει το αμάξι να πηγαίνει καλύτερα ... τουναντίον μάλιστα !!!
    Δεν τιθεται θεμα αμφισβητησης...μια κουβεντα κανουμε...αλλα μην μου μπερδευεις το open me to closed loop...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη skandalis447 : 19-02-10 στις 17:48
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  3. #53
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    273
    Thanked
    82
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν τιθεται θεμα αμφισβητησης...μια κουβεντα κανουμε...αλλα μην μου μπερδευεις το open me to closed loop...
    Στο WOT είναι ΠΑΝΤΑ closed loop !!!!

  4. #54
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    η τεχνικη closed loop χρησιμοποιειται για την τελεια καυση με σκοπο την μειωση των ρυπων...Σε τερμα γκαζι ο εγκεφαλος φευγει απο το σετ της 14,7 στοιχειομετρικης αναλογιας του Οττο και παει εκει που του οριζουμε απο το προγραμμα...Εκει και μονο εκει...δεν διορθωνει με βαση τους ρυπους και γιαυτο δεν θεωρειται κλειστου βρογχου(closed loop)τοτε η ρυθμιση ειναι με πρωτο γνωμονα την αποδοση...
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  5. #55
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    οταν κανουμε μια δυναμομετρηση(τερμα γκαζι)με τον αναλυτη βλεπουμε το μιγμα...ο εγκεφαλος ΔΕΝ διορθωνει μονος του(αφου ειναι σε λειτουργια ανοικτου βρογχου)και για αυτο εμεις δινουμε η κοβουμε βενζινες απο το προγραμμα...αν ηταν κλειστου βρογχου στο τερμα γαζι θα διορθωνε μονος του και δεν θα υπηρχε αναγκη για δικες μας διορθωσεις...
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  6. #56
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Salonica City
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.004
    Thanked
    335
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pontiosM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    οκ οταν θα ειναι πες μου να παμε μαζι!
    Μέσα....άντε μέχρι την Νάουσα δεν έρχομαι αλλά Αθήνα θα πάμε μαζί...

  7. #57
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Πειραιας - Μηλος
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    7.039
    Thanked
    20209
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    να ενημερωσετε για Αθηνα αν ειναι !!!
    www.deepbluebeachbar.com

    Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
    360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
    ************** Click on the link: ****************
    https://www.paliochori.com/vt/deepblue


    Instagram

  8. #58
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο yodas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μέσα....άντε μέχρι την Νάουσα δεν έρχομαι αλλά Αθήνα θα πάμε μαζί...
    ναι ρε γιατι? εκτος και αν θελεις να παρεις και το δικο σου και να βλεπεις κολο

  9. #59
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Επειδη στο φορουμ υπαρχουν και μελη που δεν γνωριζουν (αλλα φανταζομαι θελουν να μαθουν)...ενας απλος τροπος για να καταλαβετε ολοι ποτε ενας εγκεφαλος ειναι κλοουζ λουπ και ποτε οπεν λουπ,ειναι απλα να παρατηρησετε ενα χαλμιτερ οργανακι...(αυτο με τα κοκκινα,κιτρινα και πρασινα λαμπακια)οταν λοιπον οδηγαμε με καθολου,λιγο η μερικο γκαζι,τα λαμπακια αλλαζουν συνεχως απο κοκκινο σε πρασινο και τουμπαλιν...αυτο συμβαινει γιατι ο εγκεφαλος ειναι σε λειτουργια κλοουζ λουπ και λαμβανει υποψιν του τον αισθητητρα λ με σκοπο παντα να εχει την επιθυμητη αναλιγια αερος καυσιμου...οταν ομως σανιδωσουμε το γκαζι,τοτε το λαμπακι μενει σταθερο σεκαποια ενδειξη,(το ιδανικο στη μεση του πρασινου)και δεν αλλαζει απο τον λ,αφου ο εγκεφαλος γραφει στα αρχ...του τον λ...Οι τιμες της βενζινης που ψεκαζεται ειναι γραμμενες στη μνημη του εγκεφαλου και αυτεσ ακολουθουν τα μπεκ,και μονο αυτες...γιαυτο ενα μοτερ αν ειναι ρυθμισμενο φτωχο,στο τερμα γκαζι θα σπασει,με ευθυνη του προγραμματος,αφου δεν διορθωνει απο το ν λ σε λειτουργια ανοικτου βρογχου που βρισκεται...αυτα και τελος με το θεμα...
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  10. The Following 4 Users Say Thank You to skandalis447 For This Useful Post:

    BILL007 (20-02-10), NickE60 (20-02-10), Vasilis (19-02-10), z3 2.2 (21-02-10)

  11. #60
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε Γιάννη γιατί πρέπει να "πατήσει" το πρόγραμμα ??? ... τσιμούχα είναι ???

    Φίλε Κόνας επειδή ξέρεις ... χωρίς να μου πεφτει βέβαια λόγος ... το "μια φορά κι εναν καιρό ... και το Λαλάκη κλπ κλπ" τα ξέχασες ????
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε εναν συγχρονο εγκεφαλο οταν γινεται ενας επαναπρογραμματισμος ενα ποσοστο της μνημης κανει adaptation απο τους διαφορους αισθητηρες του μοτερ σιγα σιγα,και μετα απο καποια χλμ πλεον εχει γεμισει πληρως η μνημη και δουλευει αψογα το αμαξι...Αυτο το φαινομενο ειναι πιο εντονο σε τουρμπο κινητηρες οπου π.χ. σε ενα γκολφ μαμα δυν. 205 αλογα,βαζουμε το προγραμμα και κανει διαδοχικα 239,246,253 αλογα...γιατι διαβαζει ο εγκεφαλος τα σηματα απο τους αισθητηρες ωστε να προσαρμοστει στα νεα δεδομενα που του δωσαμε...ειμαι βεβαιος πως ο Βαγγελης το ηξερε αυτο...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με τη διαδικασία του adaptation το αντίθετο είναι πιθανό να συμβεί !!! ... οι ακραίες δηλ τιμές που πιθανώς έχω δωθεί ΚΑΙ ΤΕΛΟΥΝ ΕΝ ΙΣΧΥ μετά το τέλος του προγραμματισμού ... σιγα σιγά επνέρχονται πιο κοντά στις μαμά τιμές ... το έχουμε δει επανειλημένως σε s54 και άλλα ατμ bmw μοτέρ !!! ... κυρίως οφείλεται στα άπειρα fail safe της bmw

    περίπτωση 500 ή 1000 χλμ μετά το πρόγραμμα στο 320 να "βγάλει" παραπάνω άλογα ΔΕΝ υπάρχει !!!

    αυτό ήξερα Δημήτρη ... νομίζω και εσύ !!!

    Απλή παράθεση γεγονότων που ενδεχομένως να έχει σχέση καινα δείχνει κάτι.
    https://www.bmwfans.gr/forum/showpos...3&postcount=52
    Επαναλαμβάνω, κάνω απλή παράθεση γεγονότων απο προσωπική εμπειρία.

  12. The Following User Says Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    Vasilis (21-02-10)

Σελίδα 6 από 10 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP