
Αρχικό μήνυμα απο
bmw
Eίναι παγκείνως γνωστό ότι το adaptation τελικά οδηγεί ΣΤΙΣ ΜΑΜΑ ΤΙΜΕΣ (LTFT = long term fuel trim) ...
το ανταπτεισιον οδηγει στο σετ ταργκετ του καθε προγραμματος.οταν αλλαζω το εργοστασιακο (ντεφολτ) τεργκετ,εκει καταληγει.
Δηλαδή ΑΡΧΙΚΑ τελούν εν ισχύ οι τιμές που δίνει ο προγραμματιστής και στην πορεία το dme θα κάνει adapapt ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ...
Αν ειναι ετσι καθε προγραμμα μετα απο καποια χλμ θα γινοτανε νορμαλ...
Ακόmα και στο WOT(wide open throttle) όπου είναι closed loop (δηλαδή δε διαβάζει από Ο2 sensors) πάλι το ίδιο θα συμβαίνει ... απλά θα συμβεί όταν έχει ολοκληρωθεί το adapt ...
τωρα εδω κανεις λαθος ακομα και στους ορους που λες.
closed loop σημαινει λειτουργια με αναδραση,ΔΛΔ ΔΙΑΒΑΖΕΙ λ
open loop σημαινει λειτουργια χωρις αναδραση,ΔΛΔ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ λ
Ολοι οι εγκεφαλοι σε WOT condition (terma gazi) και πανω απο τισ 3200στρ γινονται οπεν λουπ και δεν εχουν στοχο το 14,7/1 αλλα το καινουργιο ντεφολτ.
είναι αυτό που λέμε τόσο καιρό ότι ο μαμά εγγέφαλος θα σε ΓΥΡΙΣΕΙ τελικά στις μαμά τιμές ...
Οταν ομως οι μαμα τιμες ειναι αλλαγμενες,θα με γυρισει στις δικες μου καινουργιες τιμες...οποτε ερχεσαι στα λογια μου φιλε...
είναι ο λόγος που εγώ αποφάσησα να πάω σε alhpa - n !!!!
p.s. Δημήτρη ΔΕΝ αμφισβητώ ότι κάνεις καλή δουλεία ... αφού δεν έχω ιδία άποψη ... (μάλιστα από τα κατά καιρούς δικά σου αμάξια έχω πολύ καλή άποψη για σένα αλλά και το Σάλια ειδικότερα) αμφισβητώ όμως ότι το πρόγραμμα με τον καιρό κάνει το αμάξι να πηγαίνει καλύτερα ... τουναντίον μάλιστα !!!
Δεν τιθεται θεμα αμφισβητησης...μια κουβεντα κανουμε...αλλα μην μου μπερδευεις το open me to closed loop...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη skandalis447 : 19-02-10 στις 17:48
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.