Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 22

Θέμα: μπαταρια Ε46- κουμπι πορτμπαγκαζ

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εχει πανω στην πορτα του πορτμπαγκαζ κουμπι(περιεργο αυτο που λες ρε δεν εχει πανω στο φιλετο με τις μπλαφονιερες της πινακιδας μπουτον?) το αλλο εσωτερικα ναι ειναι στον εξτρα εξοπλισμο για τα ευρωπαικα(στα αμερικανικα ηταν στανταρ). η μπαταρια οχι ειναι υγρου τυπου αλλα και τζελ να ηταν παλι ο φορτιστης μου κανει,ειναι παλμικος οποτε δεν ειναι θεμα φορτιστη. την μετρησα επανω στο αυτοκινητο και εδειξε 13.35 volt αλλα με πτωτικες τασεις,δλδ σιγα σιγα αρχισε να πεφτει 13.30 13.29 κλπ. την εβγαλα τωρα και μετρησα 13.70 αλλα νομιζω οτι παλι με πτωτικες τασεις ηταν. μου εκανε λιγο εντυπωση ομως μετρωντας τα αμπερ της ετσι ξερη χωρις φορτιο εβγαζε 800mA αλλα αυτο μπορει να ειναι επειδη ειναι χωρις φορτιο. κανονικα ποσο επρεπε να δειχνει γνωριζει κανεις?

  2. #2
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.605
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχει πανω στην πορτα του πορτμπαγκαζ κουμπι(περιεργο αυτο που λες ρε δεν εχει πανω στο φιλετο με τις μπλαφονιερες της πινακιδας μπουτον?) το αλλο εσωτερικα ναι ειναι στον εξτρα εξοπλισμο για τα ευρωπαικα(στα αμερικανικα ηταν στανταρ). η μπαταρια οχι ειναι υγρου τυπου αλλα και τζελ να ηταν παλι ο φορτιστης μου κανει,ειναι παλμικος οποτε δεν ειναι θεμα φορτιστη. την μετρησα επανω στο αυτοκινητο και εδειξε 13.35 volt αλλα με πτωτικες τασεις,δλδ σιγα σιγα αρχισε να πεφτει 13.30 13.29 κλπ. την εβγαλα τωρα και μετρησα 13.70 αλλα νομιζω οτι παλι με πτωτικες τασεις ηταν. μου εκανε λιγο εντυπωση ομως μετρωντας τα αμπερ της ετσι ξερη χωρις φορτιο εβγαζε 800mA αλλα αυτο μπορει να ειναι επειδη ειναι χωρις φορτιο. κανονικα ποσο επρεπε να δειχνει γνωριζει κανεις?
    Έτσι συμπεριφέρεται η μπαταρία,όταν μετράς με το μοτέρ να δουλεύει βλέπεις στην ουσία
    τι βγάζει το δυναμό(τουλάχιστον 13,5 volt).Μόλις σβήσεις το μοτέρ η τάση που μετράς σιγά σιγά πέφτει μέχρι να 'κάτσει' κάπου.

  3. The Following 2 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    BILL007 (22-04-12), Kostas_1 (23-04-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP