
Αρχικό μήνυμα απο
stefm5
σκάλωμα δεν έχω φάει, απλά αφού καταπιάστηκα με το θέμα θα το εξαντλήσω σε όλες του τις διαστάσεις

ο τροχός στον αέρα δε σημαίνει πάντα κατά γράμμα στον αέρα, αλλά σε συνθήκες μηδενικής πρόσφυσης, όπως χιόνι, λάσπη κλπ
όταν κάποιος αποφασίσει να πληρώσει αυτήν την εποχή ένα αξιοσέβαστο ποσό για διαφορικό, πρέπει να είναι γνώστης του τί ακριβώς αγοράζει...
προκύπτει λοιπόν ότι με λιγότερα χρήματα το wavetrac κάνει περισσότερα πράγματα από το πολύ καλό quaife (και τα δύο torsen έχουν εγγύηση εφ'όρου ζωής)
Στεφανε το να ειναι ενα διαφορικο πιο ευαισθητο σε συνθηκες χαμηλης εως μηδενικης προσφυσης,δεν σημαινει οτι ειναι απαραιτητα καλυτερο γενικως απο ενα αλλο.Η ευκολια στο να σκαρφαλωσει στις ραμπες(worms),ενω ειναι πανω σε παγο,το κανει πιο αποτομο σε συνθηκες εξαιρετικης προσφυσης πχ μιας πιστας,οπου μπορει να κλειδωνει σε μεγαλυτερα ποσοστα απ'οτι θα'πρεπε και πιο αποτομα,δινοντας υπο-υπερστροφικες τασεις αντιστοιχα.Καθε διαφορικο εχει τα πλεονεκτηματα του,λοιπον....

Αρχικό μήνυμα απο
alexk
Το torsen είναι τραγικό σε χιόνι.
Με ελαστικά χειμώνα σε ανηφόρα με ελάχιστη κλίση, δεν ξεκινάει με τίποτα.
Δισκάτο και πάλι δισκάτο για εμένα.
Το διαφορικό του CSL δεν το αλλάζω με τίποτα.
Θα συμφωνησω μαζι σου ως προς την μεγαλυτερη αποτελεσματικοτητα του δισκατου σε σχεση μ'ενα γραναζωτο στο χιονι,αλλα οχι οτι ειναι και τραγικο!Καθε χειμωνα ανεβαινα στα χιονοδρομικα και δεν εχω κολλησει ουτε μια φορα ακομη και σε ανηφορα...Υπαρχουν τροποι να δινεις προφορτιση και να παιρνεις ροπη,ακομη κι απο ενα ελευθερο διαφορικο...
Επισης ας μην ειμαστε αδικοι συγκρινοντας τα διαφορικα αυτα,με το διαφορικο του Μ3 Ε46,που συνδυαζει τα πλεονεκτηματα του δισκατου,παρεα με τα πλεονεκτηματα του γραναζωτου,οντας ενα απ'τα ελαχιστα δισκατα με συμπλεκτη...αλλη κλαση....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....