Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 55

Θέμα: [E90] Προβλημα με Ν43

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    14-02-11
    Περιοχή
    ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    187
    Thanked
    171
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν ξέρω αν μπορώ να βοηθήσω, αλλά θέλω να βάλω κι εγώ ένα λιθαράκι αν γίνεται. Δεν έχω πολλές γνώσεις για μηχανικά, οπότε μη με παρεξηγήσετε. Πολλοί θα έχουν διαβάσει για τα προβλήματα που έχω αντιμετωπίσει.
    Λοιπόν, επειδή διάβασα για βλάβη DME έχω ακούσει άποψη ότι λάθος ρεύματα που μπορεί να δίνουν προβληματικά μπεκ ενδέχεται να "τραυματίσουν" τον εγκέφαλο. Βέβαια το πώς γίνεται ηλεκτρονικό να δούλευε μέχρι πρότινος και να χάλασε μετά από αυτό δεν μου φαίνεται πολύ πιθανό αφού αναφέρεις ότι έχουν αλλαχθεί από τον Νοέμβριο φαίνεται περίεργο. Σίγουρα καλύτερα θα ήταν να είχε αλλαχθεί όλο το πακέτο μπεκ, πολλαπλασιαστές, μπουζί μαζί. Επίσης, προσωπικό συμπέρασμα (μπορεί να είμαι και λάθος) είναι ότι άσχετα με τί λέει η bmw θα περί αλλαγής μπουζί στα 50000 χλμ, εγώ θα τα αλλάζω στα 15000χλμ γιατί όσο φθείρονται μεγαλώνει το διάκενό τους , δηλαδή η αντίστασή τους, οπότε ζορίζονται οι πολλαπλασιαστές κτλ. Βέβαια προσέχω και την βενζίνη που βάζω. Έφτασα τα 40500χλμ με τον n43b16 και δεν έχω παρατηρήσει το παραμικρό κόμπιασμα από τα 33000 που άλλαξα όλο το πακέτο (μη το ματιάξω!!).

  2. #2
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    431
    Thanked
    448
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο lefterishatzi Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξέρω αν μπορώ να βοηθήσω, αλλά θέλω να βάλω κι εγώ ένα λιθαράκι αν γίνεται. Δεν έχω πολλές γνώσεις για μηχανικά, οπότε μη με παρεξηγήσετε. Πολλοί θα έχουν διαβάσει για τα προβλήματα που έχω αντιμετωπίσει.
    Λοιπόν, επειδή διάβασα για βλάβη DME έχω ακούσει άποψη ότι λάθος ρεύματα που μπορεί να δίνουν προβληματικά μπεκ ενδέχεται να "τραυματίσουν" τον εγκέφαλο. Βέβαια το πώς γίνεται ηλεκτρονικό να δούλευε μέχρι πρότινος και να χάλασε μετά από αυτό δεν μου φαίνεται πολύ πιθανό αφού αναφέρεις ότι έχουν αλλαχθεί από τον Νοέμβριο φαίνεται περίεργο. Σίγουρα καλύτερα θα ήταν να είχε αλλαχθεί όλο το πακέτο μπεκ, πολλαπλασιαστές, μπουζί μαζί. Επίσης, προσωπικό συμπέρασμα (μπορεί να είμαι και λάθος) είναι ότι άσχετα με τί λέει η bmw θα περί αλλαγής μπουζί στα 50000 χλμ, εγώ θα τα αλλάζω στα 15000χλμ γιατί όσο φθείρονται μεγαλώνει το διάκενό τους , δηλαδή η αντίστασή τους, οπότε ζορίζονται οι πολλαπλασιαστές κτλ. Βέβαια προσέχω και την βενζίνη που βάζω. Έφτασα τα 40500χλμ με τον n43b16 και δεν έχω παρατηρήσει το παραμικρό κόμπιασμα από τα 33000 που άλλαξα όλο το πακέτο (μη το ματιάξω!!).
    Λευτερη ολα αυτα τα εχω αλλαξει βλαβη δε βγαζει ο εγγεφαλος το πηγα για update αλλα ζηταει αυτα που εγραψα ποιο πανω.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP