
Αρχικό μήνυμα απο
stefm5
ναι έχεις δίκιο...ξέχασα ότι πρόκειται για τετρακύλινδρο
να τις τσεκάρω δε γίνεται γιατί δε μπορώ να τα οδηγήσω...αν είναι και τα δύο τόρσεν και 1,5 δρόμων πόση διαφορά μπορεί να έχουν;
Το Quaife ειναι Τορσεν με συνεχως μεταβαλλομενη εμπλοκη,παντα με γνωμονα τη μεγιστη δυνατη φορτιση του πισω αξονα και μπορει να στειλει μεχρι και 80% της ροπης στον τροχο που την εχει αναγκη...Του Γκατζελακη ειναι γραναζωτο τορσεν παλι που κλειδωνει 0% εως ποσοστο προφορτισης..πχ 50%,απ'ευθειας χωρις ενδιαμεσα σταδια,σαν τα δισκατα.Επισης δεν ειναι 1.5 δρομων αλλα ειτε ενος ειτε 2 δρομων,αρα στο αφημα του γκαζιου ειτε θα γινεται ελευθερο,ειτε θα φρεναρει(μπλοκαρει) κατα το ποσοστο προφορτισης....Ειμαι σιγουρος οτι του Γκατζελακη γινεται ελευθερο(πιο ευκολο για τον μεσο οδηγο,μακαρι να'ταν παρων να μας το επιβεβαιωσει).Το Quaife στο αφημα του γκαζιου,ξεμπλοκαρει σταδιακα κανοντας το εξαιρετικα προβλεψιμο και ευκολο στο πατα-ασε του γκαζιου....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....