Μ3 Ε46, 2ο στάδιο, κοντό διαφορικό και πολύ βασικό μεταχειρισμένα ελαστικά μόνο.
ουάου...απο τα πολύ ενδιαφέρον θρεντζζζζζ...
δε μου λές φίλε νικόλα...το Ε-93 πόσο καιρό το έχεις αγορίνα???και αν κατάλαβα καλά, έχεις και ένα 46άρι 19άρι???αυτά και τα δύο είναι τα δικά σου αμάξια, ή ένα εκ των δύο είναι το δικό σου???
φορολογικά πάντως, είτε έτσι είτε γιουβέτσι, τα ίδια θα είσαι ή με 330, ή με το Μ-τρίο...στην αγορά θα πληρώσεις κλάιν παραπάνω απο το 330 σε σχέση με την διαφορά που έχουν τα δυο αυτοκίνητα μεταξύ τους.
όσο για την συντήρηση, οκ δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα αν βρείς ένα προσεγμένο αμάξι...αν βρείς κάνα παρτάλι όμως, προετοιμάσου ψυχολογικά για το μπινελίκι που θα σου ρίξει ο πατέρας σου όταν του πείς ότι θέλεις κανένα τεσσαράκι για κάτι μαζεματάκια...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
alexk (13-04-12)
Σιγά δικά μου .... στην οικογένεια θα λεγα καλύτερα ....
Το 93αρι δεν το πατάμε, το χουμε καθαρά για πορείες, ταξίδια, βόλτες κλπ
Δεν καίει κιόλας, μια χαρά
Το θέμα μου όμως δεν είναι το 93αρι αλλά το πως θα κινηθώ για κάτι πιο
γρήγορο και να μαζέψω απόψεις γνώμες για να καταλήξω κάπου
Καταρχήν το παλικάρι έχει οδηγήσει κάποιο απο τα δύο?????Το βασικότερο ερώτημα μέχρι τώρα απ'όλα τα άλλα θα έλεγα....
Δοκίμασε να πεταχτείς μέχρι τον Χρήστο στα Άθυρα,πάρε βόλτα το 330 που έχει και αν δεις ότι δεν σε ικανοποιεί στις απαιτήσεις σου τότε αυτομάτος πήγαινε σε κάτι άλλο...(Μ3)
Αν πάλι διαπιστώσεις ότι το 330 είναι αρκετό για σένα και δεν υπάρχει λόγος να πας για κάτι παραπάνω,τότε ''κλείστο'' επι τόπου το συγκεκριμένο (330) και σε καλή μεριά....
Θα σε βοηθήσει κιόλας πιστεύω να πουλήσεις και το δικό σου....
![]()
bmwcompactjohn (10-04-12), katsaraios (10-04-12)
τζάμπα το κουράζεις φίλε...τα πράγματα είναι απλά...
ή λές στα @@ μου το κράτος και παίρνεις αδήλωτο τρόμπετ, ή αν σε παίρνει, αγοράζεις είτε δηλωμένο τρόμπετ ή γνήσιο αμάξι...και τα δύο, κουβαλάνε την πρίκα τους απο έξοδα, με το Μ να έχει κάποια παραπάνω έξοδα συντήρησης...
δεν υπάρχει λόγος να το κουράζουμε άλλο το θέμα νομίζω...
απο την άλλη, το 330 έχει γκάζι, το Μ έχει παραπάνω, μαζί με το πολύ ωραίο δισκάτο του διαφορικό.
διαλέγεις και παίρνεις τι σου αρέσει περισσότερο.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
BILL007 (10-04-12), bmwcompactjohn (10-04-12)
Έχει δει κανείς σας αυτό το αυτοκίνητο ??
Είναι σε υπερβολικά χαμηλή τιμή εδώ και 2 μήνες και μου κάνει
εντύπωση που δεν έχει αγοραστει ...
Με βάζει σε υποψίες ...
Είπαμε κρίση αλλά ένα 8αρι-10αρι πιάνουν τα 330 :/
https://www.xe.gr/automoto/used-cars...0-9483886.html
Έχεις δίκιο φίλε Πάνο δεν είχα προσέξει τις λεπτομέριες
Κάτι extra ...
Μια ολοκληρωμένη και αξιόλογη βελτίωση ας πούμε σε ΕSS
τι κοστολόγιο έχει ??
Αφου γίνει το e46 330 φυσικά ! ! !
Κάνε τ μετατροπή (εάν τ κάνεις τλκ) ή πάρε το αμάξι πρωτα κ μετά κοίτα τ βελτίωση. Τώρα λογικά θα πρέπει να ρώτας που κ πως γίνετε η μετατροπή, τι χρειάζεται σε ποία σημεία να προσέξεις κτλ
να σου κάνω μια ερώτηση...
πές μας ρε άνθρωπε τι λεφτά έχεις για δώσιμο, για να ξέρουμε πάνω κάτω τι να σου προτείνουμε και εμείς...αλλιώς τι να συζητάμε.
υπάρχει και άλλο θρεντ για ν10, και ο άνθρωπος λέει ένα μπάτζετ που έχει κατά νου...χωρίς κασέρι, καλύτερα πάρε κάνα δυο υπνοσεντόν να κοιμάσαι 2 - 3 μέρες, και οδήγα μέχρι και κενιγκσεγκ...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Thomelef : 13-04-12 στις 08:44
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Leonidas_E39 (13-04-12)