Η εξτρα βαση που εχει στο σασι δεν ειναι ευκολο να κοπει απο την δυναμη ; ; ;
Το κοιταω ποση ωρα και μου δημιουργηθηκε αυτη η απορια . . .
Η εξτρα βαση που εχει στο σασι δεν ειναι ευκολο να κοπει απο την δυναμη ; ; ;
Το κοιταω ποση ωρα και μου δημιουργηθηκε αυτη η απορια . . .
Χρηστο για αυτο εχει το μεγαλο πλακακι και ''παταει'' πανω του για να διαχεεται η καταπονηση σε μεγαλυτερη και ενισχυμενη επιφανεια και για να γινει και η κολληση βεβαια.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 10-04-12 στις 11:14
insane in the ///Midbrain
Κ για να ειμαστε στο θεμα, εγω ημουν ετοιμος για μπαξιμο s62 με άγραφο.
Τελικα δεν ''εκατσε'' .....
Ο S62 ειναι περιπου 10 κιλα βαρυτερος αλλα καθεται πιο χαμηλα κ πιο πισω απο τον S54. Οποτε το μειονεκτημα του βαρους γινεται πλεονεκτημα στο ζυγισμα λογω θεσης!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη manos///3 : 10-04-12 στις 11:19
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
Απο τοτε που ειδα 2 S62 να σπανε με DTA και για οσο δουλευανε, δουλευανε με καταργημενα vanos γιατι αυτο ειναι ηταν η ευκολη λυση, ψαξαμε αρκετα αλλα βρηκαμε την λυση στην Γερμανια και πλεον ο τελευταιος S62 δουλευει με ολες τις λειτουργιες του και εβγαλε 447 με stock ecu, προγραμμα & Αlpha N. Το ωραιο ειναι οτι το κοστος εφτασε τα 1900 euro και το μοτερ δουλευει φοβερα ομορφα (οπως ολα τα stock S62). To κοστος για τους DTA ειχε ξεπερασει τα 2500 και το αποτελεσμα 2 σπασμενα μοτερ.
WRC is for boys
GROUP B was for men
To συγκεκριμενο μοτερ δουλευε αψογα!
Δε το ψαχνω παραπανω μιας και αυτη η μετατροπη ανηκει στο περελθον σαν σκεψη...
Συνηθως δεν ευθυνεται η ecu αλλα αυτος που προγραμματιζει....
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
Vassilis ///M (10-04-12)