Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 21

Θέμα: Concorde Tribute

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νταξ δεν τα καθήλωσαν ακριβώς για εκείνο το περιστατικό..Το Concord ήταν εξαιρετικά ''ακριβό'' ειδικά στην συντήρηση, για κάθε ώρα πτήσης αντιστοιχούσαν 6 ή 8 αν θυμάμαι καλά ώρες συντήρηση. Επίσης ήταν τρομερά καυσιμοβόρο(λογικό).. Έπειτα, μετά τους νέους κανονισμούς θορύβου δεν θα μπορούσε να πετά σε κανένα αεροδρόμιο του ''δυτικού'' κόσμου..
    Ίσως βέβαια θα μπορούσαν να κρατήσουν από ένα η Air France και η BA για λόγους ''κύρους'' αλλά...

    ^^ Όπως τα λέει ο Τζορτζ είναι, αλλά ακόμα κι αν είχε περισσότερα operating costs, το Corcorde έβγαζε μεγαλύτερο καθαρό κέρδος ανά ταξίδι, από ένα 747.

    https://thetravelinsider.info/2003/0411.htm

    The extra fuel cost on Concorde is less than $400. This is a trivial extra cost for a plane that sells only first class seats, and at up to $12,000 each. At a price like that, it really makes no difference at all whether the fuel costs $99 or $474. There is still over $11,500 gross profit on each of those tickets!

    Let's cost this another way. If Concorde flies roundtrip between London and New York, with all seats sold at full price, it can earn close on $1.2 million dollars. Subtract fuel costs of $47,400 and it still generates $1.15 million in positive earnings. A 747 flying full will earn about $800,000, with fuel costs of $40,000, leaving $760,000 in positive earnings per flight.

    A Concorde is more costly to maintain than a 747. One rule of is that Concorde's total operating cost is three times its fuel cost. I don't know what the comparable rule of is for a 747, but let's assume that a 747's total operating cost is twice its fuel cost. This means that the total cost per passenger on a roundtrip across the Atlantic is now $1422 for Concorde and $198 for a 747. It is costing the airline an extra $1224 to fly a person on Concorde instead of on a 747.

    This difference is still trivial when compared to the $12,000 fare on Concorde, and a Concorde can still generate $1 million per roundtrip in profit, compared to 'only' $720,000 for the 747.

    Even after allowing for the extra fuel and maintenance costs, Concorde can earn 40% more money per flight than a 747.

  2. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    pilot (09-04-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    ^^ Όπως τα λέει ο Τζορτζ είναι, αλλά ακόμα κι αν είχε περισσότερα operating costs, το Corcorde έβγαζε μεγαλύτερο καθαρό κέρδος ανά ταξίδι, από ένα 747.

    https://thetravelinsider.info/2003/0411.htm
    Speculation... αν δεν δει κανείς τα πραγματικά στοιχεία τα άλλα είναι υποθέσεις.
    Εκπληκτικό αεροσκάφος.

    Εμένα το αγαπημένο μου είναι αυτό...
    Γιατί ότι και να λέμε οι αμερικάνικες εταιρείες είναι σε άλλο επίπεδο.

    Αρκετά χρόνια πριν το concorde και με τελείως άλλες δυνατότητες και καινοτομίες
    https://en.wikipedia.org/wiki/North_...XB-70_Valkyrie

  4. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Speculation... αν δεν δει κανείς τα πραγματικά στοιχεία τα άλλα είναι υποθέσεις.
    Εκπληκτικό αεροσκάφος.

    Εμένα το αγαπημένο μου είναι αυτό...
    Γιατί ότι και να λέμε οι αμερικάνικες εταιρείες είναι σε άλλο επίπεδο.

    Αρκετά χρόνια πριν το concorde και με τελείως άλλες δυνατότητες και καινοτομίες
    https://en.wikipedia.org/wiki/North_...XB-70_Valkyrie
    Σωστός! Και το άλλο, το αεροπλάνο του Σατανά το SR 71 που το πας;
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  5. The Following User Says Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    alexk (07-04-12)

  6. #4
    Εγγραφή
    13-12-11
    Περιοχή
    Mαρκόπουλο Αττικής
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.734
    Thanked
    3234
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πράγματι το Concorde ήταν-είναι και θα είναι ένα αεροπλάνο κόσμημα.

    Λίγα λόγια για αυτό και τον "ανταγωνιστή" του.

    Στην αρχή πήγε να το ανταγωνιστεί το ρωσικό (σοβιετικό τότε) Tupolev TU144 που έμοιαζε αρκετά στο Concorde (το χαϊδευτικό του ήταν το Concordski)αλλά εκτός το ότι δεν είχε την εμβέλεια του Concorde ένα ατύχημα που είχε σε επίδειξη στο Le Bourget του Παρισιού στις 3 Ιουλίου 1973 απο δομική αστοχία το κάνανε αβέβαιο πριν καν ενταχθεί σε υπηρεσία.
    Βέβαια για να προλάβουν του Αγγλογάλλους το εντάσουν σε υπηρεσία στις 26 Δεκεμβρίου 1975 και όχι για κανονικές πτήσεις αλλά μόνο φορτίου-ταχυδρομείου.
    Οι πτήσεις επιβατών άρχισαν το 1977....και τερματίστηκαν το 1979.
    Οι λόγοι που σταμάτησε να πετάει δεν ήταν ποτέ σαφείς...αν ήταν απο ασφάλεια ή λόγο μεγάλου κόστους...
    Στα μέσα της δεκαετίας του 90' οι Αμερικάνοι υπέγραψαν συμφωνία για δοκιμαστηκές πτήσεις με το Τu144 για να μαζέψουν και να αξιοποιήσουν πληφορορίες απο το αεροπλάνο για κατασκευή (?) ενός Αμερικανικού υπερηχιτικού...κάτι που δεν έγινε ποτέ.

    Το 1955 μπαίνουν τα θεμέλια για την κατασκευή του Concorde.
    Στις 2 Μαρτίου 1969 έκανε την παρθενική του πτήση (60 μέρες μετά το σοβιετικο Tu144)
    Του επιτρεπόταν να αναπτήσει υπερηχητικές ταχύτητες μόνο πάνω απο την θάλασσα (για αυτό και το βίντεο που έβαλε ο Pilot είναι τραβηγμένο απο σκάφος)
    Επίσης καθώς ανέπτυσε ταχύτητα απο 900 μέχρι 2000 χλμ την ώρα ή 2,2Mach αν θέλετε ο εναέριος χώρος έπρεπε να είναι καθαρός απο άλλα αεροπλάνα σε απόσταση 350 μιλίων διότι δημιουργούσε δονήσεις απο τα κύματα κρούσεως...
    Τα δομικά στοιχεία στα χείλη των πτερύγων ήταν σχεδιασμένα να αντέχουν θερμοκρασίες απο -50 μέχρι +150 βαθμούς κελσίου.
    Πέρασε απο 40 κύματα καθώς οι Αμερικάνοι μιλούσαν για τα επίπεδα θορύβου,την περιβαλλοντολογική ρύπανση και άλλα...στην ουσία απλά ήταν ένας βιομηχανικός/εμπορικός πόλεμος της Αμερικάνικης αεροπορικής βιομηχανίας κατά της Ευρωπαϊκής βλέποντας πως και πάλι η Ευρώπη είχε πάρει τα ηνία.

    Επίσης η Air France για να δώσει έμφαση στις επιδόσεις του Concorde έκανε το εξής εντυπωσιακό:Απογείωσε ένα 747 απο το Παρίσι για την Βοστώνη και ταυτόχρονα από την Βοστώνη για το Παρίσι ένα Concorde.To Concorde έφτασε στο Παρίσι,έμεινε στο έδαφος 1 ώρα και 8 λεπτά για ανεφοδιασμό και απογειώθηκε πάλι με προορισμό πάλι την Βοστώνη όπου έφτασε 11 λεπτά πρίν το 747!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Το 2003 με κοινή απόφαση των Air France και British Airways (και αφού είχε προηγηθεί το ατύχημα του 2000 στο Παρίσι) αποφασίστηκε η οριστική απόσυρση του τύπου απο τους στόλους τους.
    Κανένας τους όμως δεν έδωσε κάποια πιστική απάντηση στο ερώτημα γιατί έγινε τόσο μεγάλη προσπάθεια για την επαναδιασύνδεση τους στην εκμετάλευση μετά το τραγικό ατύχημα του Παρισιού.Αυτό που ήταν δηλαδή και η σημαντικότερη αφορμή απόσυρσής τους,αν και το ίδιο το αεροπλάνο δεν κρίθηκε ως άμεσα υπεύθυνο για την συγκεκριμένη καταστροφή.

    Οπως και να 'χει πάντως το αεροπλάνο πλησίαζε τα 30 χρόνια στους ουρανούς...και σίγουρα και με την παρούσα κατάσταση δεν θα γινόταν να πετάει ακόμα..

    Υ.Γ. Συγνώμη για το μεγάλο post μου...ελπίζω να σας άρεσε
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Vasilis M3 : 07-04-12 στις 20:16

  7. The Following 6 Users Say Thank You to Vasilis M3 For This Useful Post:

    aggelosmk2 (08-04-12), bill_m3 (11-04-12), doctore (08-04-12), katsaraios (10-04-12), Monsta (07-04-12), VanVIC (07-04-12)

  8. #5
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο M3 E30 89' Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πράγματι το Concorde ήταν-είναι και θα είναι ένα αεροπλάνο κόσμημα.

    Λίγα λόγια για αυτό και τον "ανταγωνιστή" του.

    Στην αρχή πήγε να το ανταγωνιστεί το ρωσικό (σοβιετικό τότε) Tupolev TU144 που έμοιαζε αρκετά στο Concorde (το χαϊδευτικό του ήταν το Concordski)αλλά εκτός το ότι δεν είχε την εμβέλεια του Concorde ένα ατύχημα που είχε σε επίδειξη στο Le Bourget του Παρισιού στις 3 Ιουλίου 1973 απο δομική αστοχία το κάνανε αβέβαιο πριν καν ενταχθεί σε υπηρεσία.
    Βέβαια για να προλάβουν του Αγγλογάλλους το εντάσουν σε υπηρεσία στις 26 Δεκεμβρίου 1975 και όχι για κανονικές πτήσεις αλλά μόνο φορτίου-ταχυδρομείου.
    Οι πτήσεις επιβατών άρχισαν το 1977....και τερματίστηκαν το 1979.
    Οι λόγοι που σταμάτησε να πετάει δεν ήταν ποτέ σαφείς...αν ήταν απο ασφάλεια ή λόγο μεγάλου κόστους...
    Στα μέσα της δεκαετίας του 90' οι Αμερικάνοι υπέγραψαν συμφωνία για δοκιμαστηκές πτήσεις με το Τu144 για να μαζέψουν και να αξιοποιήσουν πληφορορίες απο το αεροπλάνο για κατασκευή (?) ενός Αμερικανικού υπερηχιτικού...κάτι που δεν έγινε ποτέ.

    Το 1955 μπαίνουν τα θεμέλια για την κατασκευή του Concorde.
    Στις 2 Μαρτίου 1969 έκανε την παρθενική του πτήση (60 μέρες μετά το σοβιετικο Tu144)
    Του επιτρεπόταν να αναπτήσει υπερηχητικές ταχύτητες μόνο πάνω απο την θάλασσα (για αυτό και το βίντεο που έβαλε ο Pilot είναι τραβηγμένο απο σκάφος)
    Επίσης καθώς ανέπτυσε ταχύτητα απο 900 μέχρι 2000 χλμ την ώρα ή 2,2Mach αν θέλετε ο εναέριος χώρος έπρεπε να είναι καθαρός απο άλλα αεροπλάνα σε απόσταση 350 μιλίων διότι δημιουργούσε δονήσεις απο τα κύματα κρούσεως...
    Τα δομικά στοιχεία στα χείλη των πτερύγων ήταν σχεδιασμένα να αντέχουν θερμοκρασίες απο -50 μέχρι +150 βαθμούς κελσίου.
    Πέρασε απο 40 κύματα καθώς οι Αμερικάνοι μιλούσαν για τα επίπεδα θορύβου,την περιβαλλοντολογική ρύπανση και άλλα...στην ουσία απλά ήταν ένας βιομηχανικός/εμπορικός πόλεμος της Αμερικάνικης αεροπορικής βιομηχανίας κατά της Ευρωπαϊκής βλέποντας πως και πάλι η Ευρώπη είχε πάρει τα ηνία.

    Επίσης η Air France για να δώσει έμφαση στις επιδόσεις του Concorde έκανε το εξής εντυπωσιακό:Απογείωσε ένα 747 απο το Παρίσι για την Βοστώνη και ταυτόχρονα από την Βοστώνη για το Παρίσι ένα Concorde.To Concorde έφτασε στο Παρίσι,έμεινε στο έδαφος 1 ώρα και 8 λεπτά για ανεφοδιασμό και απογειώθηκε πάλι με προορισμό πάλι την Βοστώνη όπου έφτασε 11 λεπτά πρίν το 747!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Το 2003 με κοινή απόφαση των Air France και British Airways (και αφού είχε προηγηθεί το ατύχημα του 2000 στο Παρίσι) αποφασίστηκε η οριστική απόσυρση του τύπου απο τους στόλους τους.
    Κανένας τους όμως δεν έδωσε κάποια πιστική απάντηση στο ερώτημα γιατί έγινε τόσο μεγάλη προσπάθεια για την επαναδιασύνδεση τους στην εκμετάλευση μετά το τραγικό ατύχημα του Παρισιού.Αυτό που ήταν δηλαδή και η σημαντικότερη αφορμή απόσυρσής τους,αν και το ίδιο το αεροπλάνο δεν κρίθηκε ως άμεσα υπεύθυνο για την συγκεκριμένη καταστροφή.

    Οπως και να 'χει πάντως το αεροπλάνο πλησίαζε τα 30 χρόνια στους ουρανούς...και σίγουρα και με την παρούσα κατάσταση δεν θα γινόταν να πετάει ακόμα..

    Υ.Γ. Συγνώμη για το μεγάλο post μου...ελπίζω να σας άρεσε
    Το Tu-144 πέταξε όντως 60 μέρες νωρίτερα και ήταν λίγο πιο γρήγορο, επίσης ξεπέρασε πρώτο τα 2 Mach. Μπήκε σε υπηρεσία όμως 2 χρόνια αργότερα και εκτέλεσε μονό 55 επιβατικές πτήσεις και 102 εμπορευματικές(cargo!??!?).
    Κατόπιν το χρησιμοποιούσαν για την εκπαίδευση των κοσμοναυτών που θα πετούσαν το Ρωσικό διαστημικό λεωφορείο Buran.
    Επίσης η NASA το χρησιμοποιούσε για αρκετό καιρό για supersonic tests!

    Όσον αφορά το ατύχημα στο Le Bourge ΔΕΝ έφταιγε το αεροσκάφος! Υπάρχουν 2 θεωρίες γιαυτό με πιθανότερη την δεύτερη!
    Η πρώτη λέει πως το πλήρωμα εκτέλεσε μια πολύ έντονη μανούβρα ώστε να αποφύγει ένα Γαλλικό Mirage που προσπαθούσε να φωτογράφηση τα πτερύγια Canard που είχε το 144 και τα οποία ήταν εξαιρετικά advanced για την εποχή!

    Η δεύτερη θεωρία(και μάλλον αυτή που ισχύει) είναι ότι οι μηχανικοί έκαναν κάποιες αλλαγές στα auto-stabilisation input controls που ήταν μέρος του Fly-by-Wire συστήματος, ώστε το 144 να ''ξεπεράσει'' σε μανούβρες επιδείξεως το Concorde! Αυτές οι αλλαγές προκάλεσαν κάποια στιγμή ελιγμό με πάρα πολύ μεγάλο βαθμό ανόδου που κατέληξε σε στολάρισμα(stall) και πτώση του αεροσκάφους.

    Μπορεί πολλοί αναλυτές να λένε πως το 144 ήταν αντιγραφή του Concorde αλλά εγώ θα έλεγα πως πολλές φορές τα κοινά αεροδυναμικά προβλήματα, απαιτούν και κοινές λύσεις! Επίσης μοιάζουν αρκετά(όχι και τοοοοοοοσο πολύ στα μάτια μου) ΜΟΝΟ εξωτερικά. Σε όλα τα υπόλοιπα, κινητήρες, πιλοτήριο, συστήματα κλπ, ήταν πολύ μα πολύ διαφορετικά αεροσκάφη!.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  9. The Following 2 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    alexk (09-04-12), Monsta (10-04-12)

  10. #6
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Speculation... αν δεν δει κανείς τα πραγματικά στοιχεία τα άλλα είναι υποθέσεις.
    Εκπληκτικό αεροσκάφος.

    Εμένα το αγαπημένο μου είναι αυτό...
    Γιατί ότι και να λέμε οι αμερικάνικες εταιρείες είναι σε άλλο επίπεδο.

    Αρκετά χρόνια πριν το concorde και με τελείως άλλες δυνατότητες και καινοτομίες
    https://en.wikipedia.org/wiki/North_...XB-70_Valkyrie
    Ε νταξ.. τρομερό αεροσκάφος, από τα πολύ αγαπημένα μου, αλλά δεν μπορεί να συγκριθεί άμεσα με το Concord.. Άλλο πολεμικό και άλλο πολιτικό αεροσκάφος.. υπάρχουν πολλοί περιορισμοί όπως όλοι καταλαβαίνουμε.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  11. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    alexk (09-04-12)

  12. #7
    Εγγραφή
    13-12-11
    Περιοχή
    Mαρκόπουλο Αττικής
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.734
    Thanked
    3234
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Aν δεις μερικά βιντεάκια που κυκλοφωρούν στο νετ δείχνει πως σπάνε οι πρέρυγες του...

  13. #8
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή



    ''While in the air, the Tu-144 underwent a violent downwards manoeuvre. Trying to pull out of the subsequent dive, the Tu-144 broke apart and crashed, destroying 15 houses and killing all six people on board the Tu-144 and eight more on the ground.''

    βασικά και οι δυο θεωρίες καταλήγουν πως το αεροσκάφος ''έσπασε'' λόγω της ισχυρής ανόδου μετά από μια απότομη κάθοδο.. τώρα για τι έκανε αυτήν την απότομη κάθοδο(μετά από στολάρισμα αφού πρώτα είχε ανέβει από το σφάλμα στο σύστημα ελέγχου η από την ''παρενόχληση'' του Γαλλικού Mirage) μάλλον δεν θα μάθουμε ποτέ.. πάντως μετά από μια τέτοια μανούβρα και το Concord μάλλον την ίδια κατάληξη θα είχε...
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP