Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 21

Θέμα: Concorde Tribute

  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

  2. The Following 5 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    doctore (06-04-12), oldcarskickass (06-04-12), pilot (06-04-12), VanVIC (06-04-12), zizu (06-04-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.730
    Thanked
    17908
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δεν παίζει το βιΔεο...anyway.. τρομερό αεροπλάνο! Σχεδιάστηκε και φτιάχτηκε από Μηχανικούς με πολλά κιλά κάκαλα χωρίς την βοήθεια υπολογιστών και σύγχρονων συστημάτων και ακόμα και σήμερα αποτελεί την επιτομή της αεροναυπηγικής!
    Υπόψιν ότι καμιά αμερικανική κατασκευάστρια εταιρία δεν κατάφερε τόσα χρόνια να φτιάξει κάτι ανάλογο(αν και προσπάθησαν!) και το ίδιο το Concord υπέστη τρομερό ''πόλεμο'' ώστε να μην μπορεί να ταξιδεύει στις ΗΠΑ, μόνο στο JFK και στο Dulles International είχε τακτικά δρομολόγια..
    Οι κυβερνήτες που είναι type rated στο Concord είναι λιγότεροι από τους Αμερικανούς αστροναύτες!!

    Και κάτι που με ανατριχιάζει όταν το σκέφτομαι..Το Concord όταν πετούσε με υπερηχητική ταχύτητα, συνήθως στα 2,02 mach στα 55.000-60.000 πόδια(το διπλάσιο ύψος από τα ''κοινά'' πολιτικά αεροπλάνα δηλαδή) ανέπτυσε τρομερή θερμοκρασία στην εξωτερική επιφάνεια της ατράκτου λόγω της τριβής του αέρα σε αυτές τις υψηλές ταχύτητες.. μέσα στο πιλοτήριο λοιπόν, δημιουργούνταν κενό έως και 1 παλάμης στους πίνακες οργάνων!! Στην τελευταία λοιπόν πτήση κάθε αεροσκάφους, οι Ιπτάμενοι Μηχανικοί(3μελές πλήρωμα στο Concord..Old school baby!) έβαζαν το καπέλο από την στολή τους ανάμεσα στο κενό αυτό ούτως ώστε όταν το αεροπλάνο προσγειωθεί και ''κλείσει'' το κενό, αυτό να μείνει εκεί για πάντα!!!


    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη pilot : 06-04-12 στις 01:02
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  4. The Following 8 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    ///M Arios (06-04-12), ghost-rider (10-04-12), katsaraios (10-04-12), Lambros46 (09-04-12), PANOS-E60 (06-04-12), Ptboul (06-04-12), VanVIC (06-04-12), Vassilis ///M (06-04-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Η γκόμενα ''τελείωσε'' στην κυριολεξία....

  6. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αεροπλανάρα επιτομή της αεροναυπηγικής!!!

    Είναι και όμορφο το αναθεματισμένο, όχι σαν το 747 που είναι σα να έχει πάρει όλο τον κατάλογο του McDonalds μια 18χρονη γκόμενα.

    Και εννοείται έπεσε ΕΝΑ (για άκυρο λόγο ο οποίος ΔΕΝ ΕΙΧΕ καμία σχέση με το αεροπλάνο) και τα καθήλωσαν όλα. Conspiracy theory 101...

    Πιστεύω είναι η πρώτη (αν όχι η δεύτερη, μετά το Zeppelin) φορά που η αεροναυτιλία πήγε 2 αν όχι παραπάνω βήματα πίσω, κυρίως για εμπορικούς σκοπούς.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  7. #5
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.730
    Thanked
    17908
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Νταξ δεν τα καθήλωσαν ακριβώς για εκείνο το περιστατικό..Το Concord ήταν εξαιρετικά ''ακριβό'' ειδικά στην συντήρηση, για κάθε ώρα πτήσης αντιστοιχούσαν 6 ή 8 αν θυμάμαι καλά ώρες συντήρηση. Επίσης ήταν τρομερά καυσιμοβόρο(λογικό).. Έπειτα, μετά τους νέους κανονισμούς θορύβου δεν θα μπορούσε να πετά σε κανένα αεροδρόμιο του ''δυτικού'' κόσμου..
    Ίσως βέβαια θα μπορούσαν να κρατήσουν από ένα η Air France και η BA για λόγους ''κύρους'' αλλά...
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  8. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    alexk (07-04-12)

  9. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων

    Και εννοείται έπεσε ΕΝΑ (για άκυρο λόγο ο οποίος ΔΕΝ ΕΙΧΕ καμία σχέση με το αεροπλάνο) και τα καθήλωσαν όλα. Conspiracy theory 101...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νταξ δεν τα καθήλωσαν ακριβώς για εκείνο το περιστατικό..Το Concord ήταν εξαιρετικά ''ακριβό'' ειδικά στην συντήρηση, για κάθε ώρα πτήσης αντιστοιχούσαν 6 ή 8 αν θυμάμαι καλά ώρες συντήρηση. Επίσης ήταν τρομερά καυσιμοβόρο(λογικό).. Έπειτα, μετά τους νέους κανονισμούς θορύβου δεν θα μπορούσε να πετά σε κανένα αεροδρόμιο του ''δυτικού'' κόσμου..
    Ίσως βέβαια θα μπορούσαν να κρατήσουν από ένα η Air France και η BA για λόγους ''κύρους'' αλλά...
    Μη μου χαλάς το συνεφάκι ρε συ, γουστάρω δράμα!!!!

    Αλλά και πάλι είναι δυσκολοχώνευτο ότι δεν μπορείς μετά από 100 χρόνια πτήσεων να πετάς υπερηχητικά ρε γμτ (και με στυλ έτσι; )
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  10. The Following User Says Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    pilot (09-04-12)

  11. #7
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Aν δεν το μπερδευω με κατι αλλο, (με καποιο πολεμικο υπερηχιτικο) σε συνεχεια αυτου που εγραψε παραπανω ο pilot σχετικα με την επιμικυνση του λογω τριβης στο πιλοτηριο, το αεροσκαφος "επερνε" 40 εκατοστα μηκος...

  12. #8
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νταξ δεν τα καθήλωσαν ακριβώς για εκείνο το περιστατικό..Το Concord ήταν εξαιρετικά ''ακριβό'' ειδικά στην συντήρηση, για κάθε ώρα πτήσης αντιστοιχούσαν 6 ή 8 αν θυμάμαι καλά ώρες συντήρηση. Επίσης ήταν τρομερά καυσιμοβόρο(λογικό).. Έπειτα, μετά τους νέους κανονισμούς θορύβου δεν θα μπορούσε να πετά σε κανένα αεροδρόμιο του ''δυτικού'' κόσμου..
    Ίσως βέβαια θα μπορούσαν να κρατήσουν από ένα η Air France και η BA για λόγους ''κύρους'' αλλά...

    ^^ Όπως τα λέει ο Τζορτζ είναι, αλλά ακόμα κι αν είχε περισσότερα operating costs, το Corcorde έβγαζε μεγαλύτερο καθαρό κέρδος ανά ταξίδι, από ένα 747.

    https://thetravelinsider.info/2003/0411.htm

    The extra fuel cost on Concorde is less than $400. This is a trivial extra cost for a plane that sells only first class seats, and at up to $12,000 each. At a price like that, it really makes no difference at all whether the fuel costs $99 or $474. There is still over $11,500 gross profit on each of those tickets!

    Let's cost this another way. If Concorde flies roundtrip between London and New York, with all seats sold at full price, it can earn close on $1.2 million dollars. Subtract fuel costs of $47,400 and it still generates $1.15 million in positive earnings. A 747 flying full will earn about $800,000, with fuel costs of $40,000, leaving $760,000 in positive earnings per flight.

    A Concorde is more costly to maintain than a 747. One rule of is that Concorde's total operating cost is three times its fuel cost. I don't know what the comparable rule of is for a 747, but let's assume that a 747's total operating cost is twice its fuel cost. This means that the total cost per passenger on a roundtrip across the Atlantic is now $1422 for Concorde and $198 for a 747. It is costing the airline an extra $1224 to fly a person on Concorde instead of on a 747.

    This difference is still trivial when compared to the $12,000 fare on Concorde, and a Concorde can still generate $1 million per roundtrip in profit, compared to 'only' $720,000 for the 747.

    Even after allowing for the extra fuel and maintenance costs, Concorde can earn 40% more money per flight than a 747.

  13. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    pilot (09-04-12)

  14. #9
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    ^^ Όπως τα λέει ο Τζορτζ είναι, αλλά ακόμα κι αν είχε περισσότερα operating costs, το Corcorde έβγαζε μεγαλύτερο καθαρό κέρδος ανά ταξίδι, από ένα 747.

    https://thetravelinsider.info/2003/0411.htm
    Speculation... αν δεν δει κανείς τα πραγματικά στοιχεία τα άλλα είναι υποθέσεις.
    Εκπληκτικό αεροσκάφος.

    Εμένα το αγαπημένο μου είναι αυτό...
    Γιατί ότι και να λέμε οι αμερικάνικες εταιρείες είναι σε άλλο επίπεδο.

    Αρκετά χρόνια πριν το concorde και με τελείως άλλες δυνατότητες και καινοτομίες
    https://en.wikipedia.org/wiki/North_...XB-70_Valkyrie

  15. #10
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Speculation... αν δεν δει κανείς τα πραγματικά στοιχεία τα άλλα είναι υποθέσεις.
    Εκπληκτικό αεροσκάφος.

    Εμένα το αγαπημένο μου είναι αυτό...
    Γιατί ότι και να λέμε οι αμερικάνικες εταιρείες είναι σε άλλο επίπεδο.

    Αρκετά χρόνια πριν το concorde και με τελείως άλλες δυνατότητες και καινοτομίες
    https://en.wikipedia.org/wiki/North_...XB-70_Valkyrie
    Σωστός! Και το άλλο, το αεροπλάνο του Σατανά το SR 71 που το πας;
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  16. The Following User Says Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    alexk (07-04-12)

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP