doctore (06-04-12), oldcarskickass (06-04-12), pilot (06-04-12), VanVIC (06-04-12), zizu (06-04-12)
δεν παίζει το βιΔεο...anyway.. τρομερό αεροπλάνο! Σχεδιάστηκε και φτιάχτηκε από Μηχανικούς με πολλά κιλά κάκαλα χωρίς την βοήθεια υπολογιστών και σύγχρονων συστημάτων και ακόμα και σήμερα αποτελεί την επιτομή της αεροναυπηγικής!
Υπόψιν ότι καμιά αμερικανική κατασκευάστρια εταιρία δεν κατάφερε τόσα χρόνια να φτιάξει κάτι ανάλογο(αν και προσπάθησαν!) και το ίδιο το Concord υπέστη τρομερό ''πόλεμο'' ώστε να μην μπορεί να ταξιδεύει στις ΗΠΑ, μόνο στο JFK και στο Dulles International είχε τακτικά δρομολόγια..
Οι κυβερνήτες που είναι type rated στο Concord είναι λιγότεροι από τους Αμερικανούς αστροναύτες!!
Και κάτι που με ανατριχιάζει όταν το σκέφτομαι..Το Concord όταν πετούσε με υπερηχητική ταχύτητα, συνήθως στα 2,02 mach στα 55.000-60.000 πόδια(το διπλάσιο ύψος από τα ''κοινά'' πολιτικά αεροπλάνα δηλαδή) ανέπτυσε τρομερή θερμοκρασία στην εξωτερική επιφάνεια της ατράκτου λόγω της τριβής του αέρα σε αυτές τις υψηλές ταχύτητες.. μέσα στο πιλοτήριο λοιπόν, δημιουργούνταν κενό έως και 1 παλάμης στους πίνακες οργάνων!! Στην τελευταία λοιπόν πτήση κάθε αεροσκάφους, οι Ιπτάμενοι Μηχανικοί(3μελές πλήρωμα στο Concord..Old school baby!) έβαζαν το καπέλο από την στολή τους ανάμεσα στο κενό αυτό ούτως ώστε όταν το αεροπλάνο προσγειωθεί και ''κλείσει'' το κενό, αυτό να μείνει εκεί για πάντα!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη pilot : 06-04-12 στις 01:02
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
///M Arios (06-04-12), ghost-rider (10-04-12), katsaraios (10-04-12), Lambros46 (09-04-12), PANOS-E60 (06-04-12), Ptboul (06-04-12), VanVIC (06-04-12), Vassilis ///M (06-04-12)
Η γκόμενα ''τελείωσε'' στην κυριολεξία....![]()
Αεροπλανάρα επιτομή της αεροναυπηγικής!!!
Είναι και όμορφο το αναθεματισμένο, όχι σαν το 747 που είναι σα να έχει πάρει όλο τον κατάλογο του McDonalds μια 18χρονη γκόμενα.
Και εννοείται έπεσε ΕΝΑ (για άκυρο λόγο ο οποίος ΔΕΝ ΕΙΧΕ καμία σχέση με το αεροπλάνο) και τα καθήλωσαν όλα. Conspiracy theory 101...
Πιστεύω είναι η πρώτη (αν όχι η δεύτερη, μετά το Zeppelin) φορά που η αεροναυτιλία πήγε 2 αν όχι παραπάνω βήματα πίσω, κυρίως για εμπορικούς σκοπούς.
Νταξ δεν τα καθήλωσαν ακριβώς για εκείνο το περιστατικό..Το Concord ήταν εξαιρετικά ''ακριβό'' ειδικά στην συντήρηση, για κάθε ώρα πτήσης αντιστοιχούσαν 6 ή 8 αν θυμάμαι καλά ώρες συντήρηση. Επίσης ήταν τρομερά καυσιμοβόρο(λογικό).. Έπειτα, μετά τους νέους κανονισμούς θορύβου δεν θα μπορούσε να πετά σε κανένα αεροδρόμιο του ''δυτικού'' κόσμου..
Ίσως βέβαια θα μπορούσαν να κρατήσουν από ένα η Air France και η BA για λόγους ''κύρους'' αλλά...
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
alexk (07-04-12)
pilot (09-04-12)
Aν δεν το μπερδευω με κατι αλλο, (με καποιο πολεμικο υπερηχιτικο) σε συνεχεια αυτου που εγραψε παραπανω ο pilot σχετικα με την επιμικυνση του λογω τριβης στο πιλοτηριο, το αεροσκαφος "επερνε" 40 εκατοστα μηκος...
^^ Όπως τα λέει ο Τζορτζ είναι, αλλά ακόμα κι αν είχε περισσότερα operating costs, το Corcorde έβγαζε μεγαλύτερο καθαρό κέρδος ανά ταξίδι, από ένα 747.
https://thetravelinsider.info/2003/0411.htm
The extra fuel cost on Concorde is less than $400. This is a trivial extra cost for a plane that sells only first class seats, and at up to $12,000 each. At a price like that, it really makes no difference at all whether the fuel costs $99 or $474. There is still over $11,500 gross profit on each of those tickets!
Let's cost this another way. If Concorde flies roundtrip between London and New York, with all seats sold at full price, it can earn close on $1.2 million dollars. Subtract fuel costs of $47,400 and it still generates $1.15 million in positive earnings. A 747 flying full will earn about $800,000, with fuel costs of $40,000, leaving $760,000 in positive earnings per flight.
A Concorde is more costly to maintain than a 747. One rule ofis that Concorde's total operating cost is three times its fuel cost. I don't know what the comparable rule of
is for a 747, but let's assume that a 747's total operating cost is twice its fuel cost. This means that the total cost per passenger on a roundtrip across the Atlantic is now $1422 for Concorde and $198 for a 747. It is costing the airline an extra $1224 to fly a person on Concorde instead of on a 747.
This difference is still trivial when compared to the $12,000 fare on Concorde, and a Concorde can still generate $1 million per roundtrip in profit, compared to 'only' $720,000 for the 747.
Even after allowing for the extra fuel and maintenance costs, Concorde can earn 40% more money per flight than a 747.
pilot (09-04-12)
Speculation... αν δεν δει κανείς τα πραγματικά στοιχεία τα άλλα είναι υποθέσεις.
Εκπληκτικό αεροσκάφος.
Εμένα το αγαπημένο μου είναι αυτό...
Γιατί ότι και να λέμε οι αμερικάνικες εταιρείες είναι σε άλλο επίπεδο.
Αρκετά χρόνια πριν το concorde και με τελείως άλλες δυνατότητες και καινοτομίες
https://en.wikipedia.org/wiki/North_...XB-70_Valkyrie
alexk (07-04-12)