Σελίδα 3 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 24 από 24

Θέμα: Εξαερωση φρενων

  1. #21
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το θεμα ειναι οτι ο αδερφος εχει διαγνωστικο τις bmw . . .

    Και στο Μ5 Ε60 με τα 12 πιστονα δεν ειχε θεμα με το πενταλ κτλ μιας και

    αδειαζουν ολα τα υγρα κανονικα !!!

    Περπατησετο λιγο οπως σου ειπε και ο αδερφος μου και ελα να το δουμε και με το μηχανημα !!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Christos 330 : 04-04-12 στις 19:56

  2. The Following User Says Thank You to Christos 330 For This Useful Post:

    steliosm46 (05-04-12)

  3. #22
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ο λόγος που προτιμάτε την κλασική μέθοδο χρήστο???
    γιατί δεν το κάνεις απο την αρχή με το μηχάνημα ρε τρελέ???
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. #23
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ο λόγος που προτιμάτε την κλασική μέθοδο χρήστο???
    γιατί δεν το κάνεις απο την αρχή με το μηχάνημα ρε τρελέ???
    Απλα δεν αδειασαν τα υγρα το παγουρι και η μοναδα ειχαν συνεχεια υγρα

    μονο τα σωληνακια τις δαγκανας ειχαν αερα και επισης οι δαγκανες . . .

    Ετσι δεν χρειαστηκε το Gt1 διοτι το πενταλ ηταν μια χαρα . . .

    Θεορισε σωστα ο μικρος κατα μηχανικης πλευρας να το περπατησει λιγο καιρο 6-

    7 μερες για να δει πως θα εξελιχθει το πενταλ . . .

    Ετσι εαν χρεαστει γινεται και με το Gt1 . . .

  5. The Following 4 Users Say Thank You to Christos 330 For This Useful Post:

    BILL007 (05-04-12), Kostas_1 (04-04-12), steliosm46 (05-04-12), Vassilis ///M (04-04-12)

  6. #24
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό δεν είναι αλήθεια.
    Εγώ κάνω εξαέρωση μόνος μιας και έχω διαγνωστικό και μηχάνημα εξαερισμού.
    Βασικά πηγαίνεις στο μενού δοκιμασίας του DSC και ελέγχεις τις βαλβιδες.
    Για κάθε άκρο έχει 2 βαλβίδες (in , out) και πρέπει να πατήσεις ένα κουμπάκι να την ανοίξεις για 5 (άν θυμάμαι καλά) δευτερόλεπτα.
    Το κάνεις 2-3 φορές σε κάθε άκρο για να είσαι σίγουρος ότι βγήκε όλος ο αέρας.

    Σύντομα θα αλλάξω υγρά, θα βγάλω φώτος και θα γράψω how-to, υπάρχει πολύ σύγχιση για αυτό το πράγμα.

    Aυτό https://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/54/63 αναφέρεται στο DIS και εφ'όσον έχεις μηχάνημα εξαερισμού συμβατό με το DIS // δεν ξέρω κανέναν να έχει...
    Στο GT1 κάνεις μηχανικά την διαδικασία.

    Κάτι άλλο.
    Αν δεν αδειάσει όλο το υγρό φρένων και αδειάσει και η μονάδα ABS/DSC δεν υπάρχει πρόβλημα να κάνεις αλλαγή/εξαέρωση δίχως το διαγνωστικό.
    Μην θεωρείτε απατεώνες ή άσχετους όσους το κάνουν χωρίς διαγνωστικό.
    Άν κάποιος θέλει απλά να βάλει νέα υγρά δεν υπάρχει λόγος για τέτοια φασαρία εκτός αν ψάχνει το τελευταίο 0.1% απόδοσης.

    Πιστεύω ότι η διαδρομή του πεντάλ άλλαξε λόγω του ότι ο όγκος των εμβόλων του 8πίστονου συστήματος είναι πολύ μεγαλύτερος.
    Χωρίς να ξέρω το Χρήστο που υποθέτω τοποθέτησε τα φρένα, δεν νομίζω έκανε κακή δουλειά (άδειασαν τα υγρά κτλ) μιας και τον έχω για γνώστη.

    Τέλος γιατί δεν έχουν όλοι διαγνωστικό ?
    Γιατί στοιχίζει και πολύ μάλιστα και ο κόσμος δεν το πληρώνει.
    Εκτός άν όλοι πληρώναν +20 ευρώ για την αλλαγή/εξαέρωση με διαγνωστικό...


Σελίδα 3 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP