Eυχαριστώ, αλλά τη θέλω ακόμα τη μάνα μου (προφανώς βάζεις διακόπτη στην ασφάλεια του αντισπιν ε?)
Λοιπόν ορίστε κάτι πολύ ενδιαφέρον για τις σκάστρες...
https://www.youtube.com/watch?v=Z_fG_b65WiU
Anybody???Στράτε??![]()
Επίσης, στα σύγχρονα κομπρεσαρίσματα συνηθίζεται να μπαίνει σκάστρα, όχι τόσο στους κομπρέσσορες με λοβούς όπως έχουν οι Βαγγέληδες, ο Βασίλης και ο Λευτέρης αλλά σε αυτά που είναι μισό τούρμπο που περιστρέφονται με πολλές στροφές.[/QUOTE]
στρατο...στα δικα μας εχει bay pass valve..που για μενα ουσιαστικα ειναι το ιδιο πραγμα...απλα κανει ανακυκλωση του συμπιεσμενου αερα και εξισορροπηση της πιεσης με την ατμοσφαιρικη σε φασεις ρελαντι...αλλα και υποπιεσης, οποτε ειναι σαν να εχουμε σκαστρα!
Κώστα για πιο πράγμα λές? Για τους κομπρέσσορες? Σόρρυ αλλά ελάχιστα κάθομαι σπίτι χαχαχα
Λευτέρη και των δύο Βαγγέληδων και του Βασίλη έχουν by-pass valve?
Το Μ3 ESS που έφτιαξε ο Νίκος είχε μια σκάστρα Νααα με το συμπάθειο η οποία ήταν επανακυκλοφορίας
Ναι για τα 2 είδη των κομπρεσερ.... κάτι φαντάζομαι αλλά εσείς θα ξέρετε πιο πολλά.
Χοντρα χοντρά για να μην χαλάμε και το θρεντ αν είναι εκτός θέματος....
![]()
Κομπρέσσορες που είναι μισό τουρμπο: μεγάλη παροχή, περισσότερη υπποδύναμη, πρέπει να υπάρχει χώρος στο μηχανοστάσιο για την τοποθέτηση
Κομπρέσσορες με λοβούς. Λίγο μικρότερη παροχή, λύνονται πιο εύκολα τα χωροταξικά προβλήματα, πιο ύσηχη λειτουργία...
Αν και λέω να ανοίξουμε ένα thread και οι γνώστες να ποστάρουν την γνώμη τους
BILL007 (06-04-10), kloukakis (06-04-10), valantis544 (06-04-10)
σταματη...
τελικα εβαλες σκαστρα στο θεριο κ αν ναι ποια?
...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!
Βασιλη μην βαλεις σκαστρα στο σμαρτ... ειδικα αν ειναι και εργοστασιακο!!