Οταν είδα την Ε46, υπήρχε άλλος ένας ενδιαφερόμενος αγοραστής.
Κάναμε και οι δύο ένα σύντομο test drive και τελικά...... εκείνη,διάλεξε εμένα (σαν
καλύτερο οδηγό.)
Ο έρωτας ήταν αμοιβαίος![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Samaro : 17-02-10 στις 07:33
Εγω είχα διαφορετικό δείλιμα.
Ειχα αποφασίσει να διαθεσω 35.000 και ημουν μεταξύ e46 M3 μεταχειρισμενη η e90 316i full extra καινουργια.
Μετα απο κανα δυο βόλτες απογοητευτικα απο τα μεταχειρισμένα που βρήκα και πήρα το καινούργιο.
Τώρα ειμαι σε σκέψεις να το δωσω και να αρχίσω το ψαξιμο πάλι....
Εγώ είχα σχεδόν κλείσει μια clk cabrio (ήθελα σώνει και καλά cabrio)...
Ετοιμαζόμουν να πάω να δώσω τα λεφτά για το καπάρο και με παίρνει ο αδερφός μου τηλέφωνο, από ένα ταξίδι που είχε πάει για την δουλειά του..
- Μην κάνεις τίποτα μου λέει αν δεν δεις αυτό που είδα ..
- Τι είδες ρε...
- Ένα bmw σαν καινούργιο....
Πήγα το είδα και ήρθε ο έρωτας .............
εγώ πάλι αντί για Ε92 320 με καλό εξοπλισμό (στα 48.000 πριν τις μειώσεις) κοιτούσα και για Α5, CLK και μτχ Ε46 Μ3
Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500
Το exige είναι το elise με hardtop που βγαίνει και έχει πιο πιστάδικο στήσιμο. To s2 έχει 240 ίππους.
Πραγματικά είναι πολλά τα λεφτά για αυτό που είναι Χρήστο και ειδικά με την ασφάλεια έχει ένα μεγάλο θέμα. Επίσης δεν ξέρω το ανάστημα σου αλλά αν είσαι πάνω απο 1.70 και 85-90 κιλά θα μπείς... μαλλον θα βγείς (αν καταφέρεις να μπείς) με τεράστια δυσκολία. Μέσα είναι άνετο, το μπές/βγές είναι τραγικό. Αλλα αν είναι να ανοίξουμε ένα καινούριο thread για αυτό. Θα το κάνω το βραδάκι
Το 1983 θυμαμαι το 2002 tii του πατερα μου (δεν το ξεπερασα ακομα βλεπω φωτογραφιες που εχει) . . .
Μετα ηρθε ενα Αudi 80 cc του 1987 1.300 που ναι μεν το ειχα τρελλα
αλλα στα ματια μιας bmw τα ξεχνουσα ολα (που να ξεπερασεις ενα bmw???) . . .
Το 1999 ηρθε το Ε 36 316 4 door το οποιο ηταν πανασχημο πορτοκαλι φλας 15αρες γκρι
προφυλακτηρες που φυσηκα τα εφτιαξα ολα μεχρι κ το παραμικρο . . .
Το 2005 ηρθε το 1) 46 αρι 4 door το οποιο εγινε και 330 . . .
Το 2008 εγινε η αλλαγη απο 330 σε 318 ci μιας και το τετραπορτο μου την εδινε στο
μυαλο μου ειχα σκεψεις για πολλα στο κουπε μιας και του ριξα αρκετα φραγκα . . .
Το 2009 επωληθη το 318 ci λογου ευκαριας χρηματων και λογου του οτι ηταν αρκετα
παλιο για τα σημερινα δεδομενα (2001) ας ηταν στην πενα και με 67.000 χλμ τοτε . . .
Μετα απο 2 μηνες του 2009 διαλεξα ενα 320 ci facelift m pack με εξτρα που μου
καλυπτουν και τα θελω σε ενα αυτοκινητο . . .
Δεν ξερω αν θα κανω μια μετατρωπη αυτο το διαστημα ειμαι σε σκεψεις διαφορες
φοβαμαι πολυ την μεταπωληση μιας και δεν ειμαι ετοιμος να παντρευτω ενα αμαξι . . .
Ισως το 2010 αν ειμαστε γεροι και ολα πανε καλα να κραταω ενα διακοπτη με οτι αυτο
συνεπαγεται απο Ε 92 . . .
Μαρκα δεν αλλαζω που να χτυπανε τα τελη στο δοξα πατρη . . .
Ο αδερφος μου εχει ενα Μ40 2 door 2.700 eta με μπλοκ απο 25αρι και με κατασκευη δικη
του σε turbo . . .
Σκεφτεται να το πουλησει (σε μενα χεχεχε)για τα ματια μιας 39αρας ειδωμεν . . .
Εγω ημουν αναμεσα στο Zed και στο να κρατησω το Corsaκι της γυναικας μου!!!!
Αμα θελετε μπορω να σας γραψω για μηχανακια!!!!
"ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)