Τι άλλες επιλογές έχεις άραγε, στις σημερινές τιμές μτχ Ε46 Μ3???
Αυτό νόμιζα και γω: ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ!!!
Τι άλλες επιλογές έχεις άραγε, στις σημερινές τιμές μτχ Ε46 Μ3???
Αυτό νόμιζα και γω: ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ!!!
Είχα γιά πολλάαααααααααα χρόνια Ε21, μάζευα λεφτά για Ε46 κουπέ. Τίποτα άλλο δεν ήθελα.
Η τσέπη δεν πήγαινε παραπάνω και έμεινα στην 316 με ορισμένα εξτρα.
Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.
Eγώ σκεφτόμουν ένα κουκλί Μ pack κάτασπρο Ε36 κουπέ (ακόμα το έχω σε φωτό) που το έδινε κάποιος.
Πολύ ωραίο αμάξι, προσεγμένο, γενικά ΤΑ ΕΣΠΑΓΕ!!
Τελικά όμως επείδη το Ε36 είχε παλιώσει πολύ για το έτος 2006 κατέληξα στο αγαπητό Ε46...
Επίσης λιγουρευόμουν honda και mercedes!![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 16-02-10 στις 23:04
Εγω δεν ειδα τιποτα. Μονοδρομος το 335 και δεν σκεφτηκα αλλο. ενα μτχ 996 Turbo Techart αλλα εμπαιναν θεματα service και ιδιοκτησιας στην Ελληνικη επαρχια, οποτε αραξα στο 335.
Οχι πως κακοπεσα κιολας
Οταν εψαχνα να αγορασω αμαξι πρωτα κοιταζα το μικρο rx8.Μετα αλλαξα γνωμη και κοιταζα σε Ζ4 3λιτρο ή 330ci(καμπριο φυσικα).Τελικα βαρεθηκα το ταξιδι και εχασα ενα 330 που ηταν πραγματικα σε απιστευτη κατασταση.Τελικα εφερα το δικο μου και μπορω να πω οτι μετα απο 50000χλμ και καμια απολυτως ζημια ειμαι απολυτα ευχαριστημενος
Ετος 1998.
Επιλογές:
Group Vag
Audi A4 A6 1,8T (ναι τοτε έβγαινε και το Α6 με το μικρο μοτερ)
VW Passat 1,8T
Mercedes C180
Volvo S40 (έβγαζε και μια σουπερ έκδοση Τ4 1,9 200 άλογα αν θυμάμαι καλά)
Alfa Romeo 156 1,8 144PS
Εγώ με τα μυαλά που είχα τότε θα έπαιρνα την Alfa. Tελικα και μετα απο 11 χρόνια ο πατέρας είχε δίκιο που πήρε την μπέμπα...
οταν πουλησα το προηγουμενο ( δεν μου φταναν 230 τροχο με 1000 kg..τρομαρα μου!!!)...ηθελα να παω σε κατι ταχυτερο..αλλα να ειναι και διθεσιο καμπριο! θεωρητικα μονοδρομος..ηταν το τετρακινητο ττ με αναβαθμιση!!! σε μια τυχαια συναντηση με εναν πελατη μου...(κατοχο ζ3)...θυμηθηκα τον πρωτο μου ερωτα για αυτοκινητο (την ατλαντα μπλου ζ3 της ταινιας τζεημς μποντ....απο τοτε λοιπον εψαχνα, μονο για το συγκεκριμενο χρωμα..και μαλιστα σε φεης λιφτ(δηλαδη αρκετα σπανιο)..φανηκα τυχερος και το βρηκα!! βεβαια βρεθηκα με τα μισα αλογα...και χωρις την αγωνιστικη αισθηση του προηγουμενου....αλλα ζω τον ερωτα μου....τελικα ολα εχουν το τιμημα τους!!
Πριν το 335 καλοκοίταζα το 350Ζ με σκοπό διπλοτουρμπίσματα. Αλλά λέω μετά το κόστος θα φτάσει αργά η γρήγορα πάνω απο 80.000 οπότε το ξέχασα αλλά έμεινε στο πίσω μέρος του μυαλού μου.
Ήμουν ένα βήμα πρίν απο Lotus Exige s2. Με απομάκρινε ένας γιατρός μου, φίλος της αυτοκίνησης κυρίως στο θέμα σφάλειας. Πρόκειται για ένα αλουμινένιο κλουβί, απο τα πιο μαλακά υλικά. Αν γίνει το κακό δεν σε βγάζουν απο μέσα. Ήθελα ένα πιο στοιβαρό αυτοκίνητο και είχα συμβιβαστεί με την δυσχρηστία του (όποιος έχει δοκιμάσει να μπεί μέσα ξέρει) και με τους ανύπαρκτους χώρους. Ένα μηχάνημα οδήγησης και αδρεναλίνης.
Είδα και το Ε92. είχα κολλήσει με το Lotus αλλά είπα βάλω τις προτεραιότητες της ασφάλειας μπροστά. Διάβαζα το προσπέκτους και άρχισε να με κερδίζει όλο και περισσότερο. έκανα την παραγγελία και απο τότε δεν το μετάνιωσα ποτέ
Άσε Στράτο έχω δύο πελάτες με δαύτα. Όταν έρχονται, ξέρουν πολύ καλά ότι επειδή απλά δεν μπορώ να μπω μέσα, τους έχω αδειάσει όλο το μαγαζί ώστε να μπορούν να τα βάλουν τέρμα οι ίδιοι, να γίνουν οι εργασίες και να τα βγάλουν έξω στο τέλος. Είναι και τα μοναδικά αυτοκίνητα που επιτρέπω ο πελάτης να είναι μέσα στο όχημα, εντός των εγκαταστάσεων.
Και βέβαια έκανες καλά που δεν το πήρες και σκέφτηκες την ασφάλειά σου. Το Exige είναι τόσο ειδικό αυτοκίνητο που κάνει για μία μόνο χρήση και το ξέρεις, ενώ έχει και (σύντομη) ημερομηνία λήξης.
Z4 3.0 vs BoxsterS 3.2 μοντελα 2005 και 2003 αντιστοιχα.Ο λογος που διαλεξα το Z4 ηταν 1)ενα βιντεακι του top gear με συγκριση αναμεσα τους,2)ενας φιλος μου που ειχε boxster και το εδωσε για z4 coupe...