Σοβαρεψου κωσταααααααα
Φτιαξε κατι που να βγαινει και απο την Αθηνα για μια εκδρομη.
Δεν ειναι εποχες να ριχνεις χιλιαρικα σε joy machines
Φτιαξε ενα 36αρι τετραπορτο, ενα ωραιο 36αρι καμπριο, να βγαινεις και στην Εθνικη με τα παιδια να ξερεις οτι δεν θα εχεις γκρινιες.
Σε 5αρα σαν την παλια σου μπαινει;
Αυτο θα ηταν ωραιο!
Σοβαρεψου κωσταααααααα
Φτιαξε κατι που να βγαινει και απο την Αθηνα για μια εκδρομη.
Δεν ειναι εποχες να ριχνεις χιλιαρικα σε joy machines
Φτιαξε ενα 36αρι τετραπορτο, ενα ωραιο 36αρι καμπριο, να βγαινεις και στην Εθνικη με τα παιδια να ξερεις οτι δεν θα εχεις γκρινιες.
Σε 5αρα σαν την παλια σου μπαινει;
Αυτο θα ηταν ωραιο!
Σταματη εχεις λιγο αδικο εδωπερα. Αμα το αυτοκινητο το κανει για παραδειγμα οπως το δικο μου, δεν θα εχει κανενα προβλημα να παει ταξιδι η να βαλει την οικογενεια του. Δεν νομιζω οτι το Ε36 ειναι καλυτερο απο το Ε30 και αυτο το βλεπουμε και στην αγορα. Τα καλα Ε30 κανουν λεφτα. Παντως αμα το αυτοκινητο γινει οπως πρεπει ουτε θορυβο θα κανει, θα εχει obc, θα εχει ΑΒS, θα εχει Α/C. Απλα σχεδον ολος ο κοσμος εχει συνδεσει το Ε30 με καφριλα το οποιο δεν ειναι παντα ετσι.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSAF : 02-03-12 στις 17:00
Σταματη εχεις λιγο αδικο εδωπερα. Αμα το αυτοκινητο το κανει για παραδειγμα οπως το δικο μου, δεν θα εχει κανενα προβλημα να παει ταξιδι η να βαλει την οικογενεια του. Δεν νομιζω οτι το Ε36 ειναι καλυτερο απο το Ε30 και αυτο το βλεπουμε και στην αγορα. Τα καλα Ε30 κανουν λεφτα. Παντως αμα το αυτοκινητο γινει οπως πρεπει ουτε θορυβο θα κανει, θα εχει obc, θα εχει ΑΒS, θα εχει Α/C. Απλα σχεδον ολος ο κοσμος εχει συνδεσει το Ε30 με καφριλα το οποιο δεν ειναι παντα ετσι.
Το δικο σου!
Ποσοι εχουν την διαθεση, τη γνωση, την τρελλα και τον μηχανικο να κανουν κατι παρομοιο;
Συνθηθως τα καημενα τα 30αρια τρωνε ενα μακροστενο εξακυλινδρο μπροστα και οποιον παρει ο χαρος.
Μακαρι ο Κωστας να ακολουθησει το "σωστο" δικο σου δρομο.
Αλλα (χωρις να το λεω για τον κωστα) οσους -εκτος απο σενα και αλλον 1- προσπαθησαν και τετοιο, με ενα ημιτελες αμαξι κατεληξαν ικανο μονο για καφριλες.
Κυριως γιατι πηγαν σε λαθος μηχανικο, εμειναν απο χρημα στα μισα γιατι εφαγαν φολα οτι "θα βγει φτηνο" και επειδη καπου εκει αποφασισαν οτι ενα χιουνταϊ FX κανει τη δουλεια χωρις μπελαδες.
Αν αποφασισει να το κανει, μονο με το δικο σου τροπο αξιζει.
Αλλιως ενα -παραξενο- 30αρι θα καταληξει να εχει.
-ημιαιμο- περιορισμενης χρησης.
Σταματη εχεις λιγο αδικο εδωπερα. Αμα το αυτοκινητο το κανει για παραδειγμα οπως το δικο μου, δεν θα εχει κανενα προβλημα να παει ταξιδι η να βαλει την οικογενεια του. Δεν νομιζω οτι το Ε36 ειναι καλυτερο απο το Ε30 και αυτο το βλεπουμε και στην αγορα. Τα καλα Ε30 κανουν λεφτα. Παντως αμα το αυτοκινητο γινει οπως πρεπει ουτε θορυβο θα κανει, θα εχει obc, θα εχει ΑΒS, θα εχει Α/C. Απλα σχεδον ολος ο κοσμος εχει συνδεσει το Ε30 με καφριλα το οποιο δεν ειναι παντα ετσι.
Σέβομαι το πάθος σου για τα Ε30 (και εμένα μου αρέσουν πολύ) αλλά νομίζω ότι είναι γεγονός ότι το Ε36 είναι ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από το Ε30.
- Παθητική ασφάλεια (πάρα πολύ σημαντικό όταν βάζεις την οικογένεια μέσα)
- Χώροι + χώρος αποσκευών (επίσης πολύ σημαντικό όταν θέλεις να το χρησιμοποιείς για την οικογένεια)
- Πλαίσιο + ανάρτηση
- Αεροδυναμική
Όποιος είναι πάνω από 1.70 και έχει κάτσει σε πίσω θέση από Ε30 ενώ ο οδηγός είναι πάνω από 1.70 ξέρει για τι μιλάω.
Τραγικός ο χώρος για τα σημερινά δεδομένα αυτοκίνησης !
Και στο κάτω κάτω της γραφής, γιατί να βασανίζεται κάποιος και να μην έχει χώρους (άν δεν το έχει μόνο για καύλες).
Φίλε Κώστα, δεν ξέρω γιατί θέλεις να δώσεις το όμορφο Μ3 που έχεις και να μπλέξεις με μαστόρια, τρελά έξοδα και γενικά χρήμματα που δεν θα πάρεις ποτέ πίσω.
Άν μπορείς να διαθέσεις χρήμματα, φτιάξε κάτι για καύλες (και τα Ε30 είναι ωραία, ελαφρυά και μπάνικα).
Εγώ σκεφτόμουν να κάνω τούμπανο το Ζ3... μετά από λίγη σκέψη διαπίστωσα ότι θα ήταν πεταμένα χρήμματα και καλύτερα να το δώσω και να πάρω κάτι καλύτερο που θα καλύπτει τις 'νέες' μου ανάγκες.
Εγώ σκεφτόμουν να κάνω τούμπανο το Ζ3... μετά από λίγη σκέψη διαπίστωσα ότι θα ήταν πεταμένα χρήμματα και καλύτερα να το δώσω και να πάρω κάτι καλύτερο που θα καλύπτει τις 'νέες' μου ανάγκες.
Σέβομαι το πάθος σου για τα Ε30 (και εμένα μου αρέσουν πολύ) αλλά νομίζω ότι είναι γεγονός ότι το Ε36 είναι ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από το Ε30.
- Παθητική ασφάλεια (πάρα πολύ σημαντικό όταν βάζεις την οικογένεια μέσα)
- Χώροι + χώρος αποσκευών (επίσης πολύ σημαντικό όταν θέλεις να το χρησιμοποιείς για την οικογένεια)
- Πλαίσιο + ανάρτηση
- Αεροδυναμική
Όποιος είναι πάνω από 1.70 και έχει κάτσει σε πίσω θέση από Ε30 ενώ ο οδηγός είναι πάνω από 1.70 ξέρει για τι μιλάω.
Τραγικός ο χώρος για τα σημερινά δεδομένα αυτοκίνησης !
Και στο κάτω κάτω της γραφής, γιατί να βασανίζεται κάποιος και να μην έχει χώρους (άν δεν το έχει μόνο για καύλες).
Φίλε Κώστα, δεν ξέρω γιατί θέλεις να δώσεις το όμορφο Μ3 που έχεις και να μπλέξεις με μαστόρια, τρελά έξοδα και γενικά χρήμματα που δεν θα πάρεις ποτέ πίσω.
Άν μπορείς να διαθέσεις χρήμματα, φτιάξε κάτι για καύλες (και τα Ε30 είναι ωραία, ελαφρυά και μπάνικα).
Εγώ σκεφτόμουν να κάνω τούμπανο το Ζ3... μετά από λίγη σκέψη διαπίστωσα ότι θα ήταν πεταμένα χρήμματα και καλύτερα να το δώσω και να πάρω κάτι καλύτερο που θα καλύπτει τις 'νέες' μου ανάγκες.
Άλεξ, το Ε30 (αν το πρότζεκτ γίνει τελικά) θα εκπληρώσει κάποιες παιδικές 'ανησυχίες'. Δε θα φτιάξω Ε30 για να το κυκλοφορώ καθημερινά, ούτε να μεταφέρω όλη την οικογένεια, γι αυτό και δεν με απασχολούν οι χώροι και λοιπά στοιχεία που το Ε36 έχει σαφώς βελτιωμένα. Τη πλάκα μας θέλουμε να κάνουμε...
Ωωωπ τώρα μου ρθε άλλη ιδέα. How 'bout Ε30 με S38B36/8 ??
Ωωωπ τώρα μου ρθε άλλη ιδέα. How 'bout Ε30 με S38B36/8 ??
Νομίζω ότι οι S38 είναι ακριβότεροι στην πιάτσα ίσως και απο S54
Συν τα αναλώσιμα του κάθε μοτέρ έχουν διαφορετικά κοστολόγια με τρελές διαφορές.Το S38 ως παλιότερο μοτέρ και πιο ακριβά ανταλλακτικά έχει και πιο δύσκολα τα βρίσκεις...
Σέβομαι το πάθος σου για τα Ε30 (και εμένα μου αρέσουν πολύ) αλλά νομίζω ότι είναι γεγονός ότι το Ε36 είναι ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από το Ε30.
- Παθητική ασφάλεια (πάρα πολύ σημαντικό όταν βάζεις την οικογένεια μέσα)
- Χώροι + χώρος αποσκευών (επίσης πολύ σημαντικό όταν θέλεις να το χρησιμοποιείς για την οικογένεια)
- Πλαίσιο + ανάρτηση
- Αεροδυναμική
Όποιος είναι πάνω από 1.70 και έχει κάτσει σε πίσω θέση από Ε30 ενώ ο οδηγός είναι πάνω από 1.70 ξέρει για τι μιλάω.
Τραγικός ο χώρος για τα σημερινά δεδομένα αυτοκίνησης !
Και στο κάτω κάτω της γραφής, γιατί να βασανίζεται κάποιος και να μην έχει χώρους (άν δεν το έχει μόνο για καύλες).
Φίλε Κώστα, δεν ξέρω γιατί θέλεις να δώσεις το όμορφο Μ3 που έχεις και να μπλέξεις με μαστόρια, τρελά έξοδα και γενικά χρήμματα που δεν θα πάρεις ποτέ πίσω.
Άν μπορείς να διαθέσεις χρήμματα, φτιάξε κάτι για καύλες (και τα Ε30 είναι ωραία, ελαφρυά και μπάνικα).
Εγώ σκεφτόμουν να κάνω τούμπανο το Ζ3... μετά από λίγη σκέψη διαπίστωσα ότι θα ήταν πεταμένα χρήμματα και καλύτερα να το δώσω και να πάρω κάτι καλύτερο που θα καλύπτει τις 'νέες' μου ανάγκες.