δες το σημα στο τιμονι τσαλακωμα που εχει!!!
![]()
δες το σημα στο τιμονι τσαλακωμα που εχει!!!
![]()
BILL007 (01-03-12)
απο 17,900 χωρις Μ-Πακ εως 36,000.....στα 31,500 ξεκιναει με Μ-πακ....συμφωνα με το Καρ...
https://www.car.gr/classifieds/cars/...=%3C2009&so=pr
μιλαμε παντα για 520 2008-2009μοντ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 01-03-12 στις 10:41
BILL007 (01-03-12)
aristent (01-03-12)
M5 E60 με 40 χιλιάρικα, και το 520 31 χιλιάρικα.
που βρίσκεται η λογική, ακόμα δεν έχω καταλάβει. Μ3 Ε46 με 14 χιλιάρικα, 320 Ε46, με 12 - 13 χιλιάρικα.
για ποια λογική μιλάμε είπαμε???
της π@@τ@νας το καγκέλι γίνεται στην αγορά αυτοκινήτου. βγήκε ο κάθε μλκς τραχανάς που δεν είχε βρακί να βάλει, αγόρασε αυτοκίνητο, και σήμερα που δεν μπορεί ούτε γάλα να πάρει, έκανε την αγορά άνω κάτω.
δεν πειράζει όμως, μιάς και στον συγκεκριμένο κλάδο, 9.5 απο τους 10 εμπόρους, ήταν επαγγελματίες ψέυτες, και όχι επαγγελματίες.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
aristent (01-03-12), Leonidas_E39 (01-03-12), Monsta (01-03-12), Stathis (01-03-12)
και ένα φορτωμένο 316 μπορεί να πάει στα ίδια..
Η λογική βρίσκεται σε όλα τα φορολογικά βάρη (βενζίνη, τεκμήριο, συντήρηση, κλπ) που χρεώνουν τα άμοιρα αμαξάκια όπου τα έξοδα είναι ανάλογα του κυβισμού.
Εκεί που κοιτούσαμε τα καγιέν και τα Μ με δέος τώρα λέμε βγήκε φόκους 1.000cc με 120 άλογα? Γουάου!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ptboul : 01-03-12 στις 12:27
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
aristent (01-03-12)
Χάθηκε ο πάτος του βαρελιού...
παρτε τωρα σε ευρω που ειναι φτηνα...
οταν παμε σε δραχμη και ανακαμψει η οικονομια θα ακριβυνουν...![]()
π ρ ο λ α β ε τ ε !![]()
![]()
![]()
aristent (01-03-12), BILL007 (01-03-12), Leonidas_E39 (01-03-12), PANOS-E60 (01-03-12), Thomelef (01-03-12)
Ανταλλαγή με Ε46 316 και διαφορά απο μέρους του,δέχομαι να το πάρω...![]()
Ποιός λογικός άνθρωπος θέλει να βάλει μπελά στο κεφάλι του?