
Αρχικό μήνυμα απο
zaharias
Oil pump δεν εχω κανει κατι, το σκεφτομαι για το επομενο σεβρις
Διαρροες (σωληνακια υδραυλικου τιμονιου, φλαντζα φιλτρου λαδιου, φλαντζα καρτερ, φλαντζα ψευτοκαπακο, rear main seal) Σωληνακια πηρα καινουργια τοτε με τη μετατροπη, φλαντζα βασης φιλτρου λαδιου, την αλλαξα πριν κανα μηνα (ειχα διαρροη), φλαντζα καρτερ δεν εχω πειραξει, ψευτοκαπακο και φλαντζα πηρα καινουργια τοτε που αλλαξα τα τσιμουχακια στο βανος, το rear main seal το σκεφτομαι να το αλλαξω (προληπτικα) οταν κατεβασω σασμαν να φτιαξω το sticky 5th gear.. καποια στιγμη..
Καταναλωση λαδιου (ακομα και τα 700γρ στα 1000χλμ είναι αρκετα) Καταναλωνει.. δεν εχω μετρησει ποσο, αλλα φαινεται να ειναι ανθρωπινη.. δεν το κινω και συχνα.. παντως οποτε δω οτι λειπει εστω και λιγο, συμπληρωνω.. δεν το αφηνω ποτε να κατεβει πολυ ή να αναψει λαμπακι..
Μιζα δεν την εχω πειραξει..
Sticky 5th gear (αυτό παρουσιαστηκε και σε αλλα 6κυλινδρα) Δεν το εχω φτιαξει.. ειναι στα μελλοντικα repairs..
Πολ/στες (κλασικο) πηρα 6 καινουργιους Bosch.. οι αλλοι δουλευαν.. αλλα παρολα αυτα τους πεταξα..
Αντλια υδραυλικου τιμονιου την αλλαξα προσφατα.. μετα απο κανα χρονο που την ειχα και καθοταν στο γκαραζ.. κλασικο θεμα με τις LF-20
Βανος τσιμουχακια.. τ'αλλαξα προληπτικα.. ηταν κοκκαλο..
Disa ευτυχως αυτη που εστειλε ο Αγγλος με το μοτερ, ηταν σε αριστη κατασταση..
Cooling system διαρροες δεν αλλαξα κατι..
Θερμοστατης τον αλλαξα, ειχε κολλησει ανοιχτος..
Δυναμοτο αλλαξα, διοτι αυτο που ειχε το μοτερ οταν μου ηρθε, ηταν κολημμενο, οποτε μου εστειλε free ενα αλλο..