Vassilis ///M (26-02-12), zaharias (25-02-12)
εγω ειχα ενα γαμπριατικο με εναν Μ54 3.0 ο οποιος ειχε αυξημενο κοφτη στις 7000 με 36000 χλμ και συμπληρωνα λαδι αρκετα συχνα.μεχρι τις 20000 χλμ αλλαζα λαδια και φιλτρο καθε 5000 αλλα μετα το αφησα λιγακι.γυριζε συχνα πανω απο τις 6000 στροφες ο κινητηρας και ευτυχως δεν μου συνεβη ποτε το ατυχες περιστατικο του φιλου με την αντλια...
οσον αφωρα την αξιοπιστια ειναι λιγο διφορουμενα...
το δικο μου απο θεμα κινητηρα δεν ειχε βγαλει κατι,αλλα εν ετει 2007 οδηγωντας ενα ιδιο αυτοκινητο πανω σε κοντρα ο κινητηρας μας αφησε χρονους,σε φορτωμα τριτης πριν την αλλαγη σε τεταρτη αναψαν ολα τα λαμπακια και εσβησε το μοτερ.η συνεχεια γνωστη για καποιους...
zaharias (25-02-12)
Διαβαστε στο φανατικς παιδες...
Oil pump
Διαρροες (σωληνακια υδραυλικου τιμονιου, φλαντζα φιλτρου λαδιου, φλαντζα καρτερ, φλαντζα ψευτοκαπακο, rear main seal)
Καταναλωση λαδιου (ακομα και τα 700γρ στα 1000χλμ είναι αρκετα)
Μιζα
Sticky 5th gear (αυτό παρουσιαστηκε και σε αλλα 6κυλινδρα)
Πολ/στες (κλασικο)
Αντλια υδραυλικου τιμονιου
Βανος
Disa
Cooling system διαρροες
Θερμοστατης
Δυναμο
ΧΙΟΣ-CHIOS
BILL007 (26-02-12), Vassilis ///M (26-02-12)