Σελίδα 7 από 10 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 95

Θέμα: 3.0 m54 αντλια λαδιου

  1. #61
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    καμμιά 200άρα χιλιάδες έχει σίγουρα.
    η βλακεία είναι δική του, απο όταν το πρωτοπείρε, που σε κάθε αλλαγή λαδιών δοκίμαζε ότι να'ναι.
    του έλεγαν οι βλάκες οι φίλοι του εγώ δοκίμασα αυτό, ο άλλος εκείνο, με αποτέλεσμα την μία να βάζει μοτούλ, την άλλη να βάζει τα 10/60 που παίρνει το Μ3, την άλλη να βάζει shell, μέχρι που το αμάξι άρχισε να καίει.
    1000% είναι απο αυτές τις βλακείες...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. #62
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το συγκεκριμένο πρόβλημα (παξιμάδι αντλίας λαδιού) δεν είναι καθημερινό στους Μ54Β30
    παρουσιάζεται σε αυτούς που στροφάρουν συχνά πάνω από τις 6000 στροφές και ιδίως σε μοτέρ με ανεβασμένους κόφτες
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stefm5 : 25-02-12 στις 21:07

  3. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    zaharias (25-02-12)

  4. #63
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο michalis 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οταν τελειωσεις ανεβασε φωτο απο την εγκατασταση των αισθητηρων και την τοποθετηση των οργανων περισσοτερο με ενδιαφερει να δω που θα τα βαλεις,δεν εχει και πολλες θεσεις το ταμπλο..
    Μιχαλη μην ξεχνας οτι το m54b30 ειναι σε καροτσα e36 compact κι οπως καταλαβαινεις εχουμε αλλο ταμπλο......

  5. The Following User Says Thank You to Kostas Maras For This Useful Post:

    Bitz (25-02-12)

  6. #64
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    γιατί έχει να κάνει με τον στρόφαλο και το μπλοκ του Β30
    το πρόβλημα λύνεται με έναν ειδικά σχεδιασμένο αποσβεστήρα κραδασμών της ΑΤΙ (ATI dampers)
    Η λυση που λες.....ATI Super Damper......προυποθετει κι αλλα πραγματα.....οπως καταργηση τις αντλιας νερου και αλλα πολλα......

  7. #65
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    σκέψου μόνο την φθορά που έχει υποστεί μέσα σε 4 χρόνια ένα μοτέρ που συνέχεια, είναι με λιγότερο λάδι.
    πολές φορές μάλιστα, συμπληρώνει με την μία 2.5 λίτρα.
    επειδή είμουν περίεργος, τον πείρα τηλ πρίν απο λίγο. το μοτέρ καίει 6 - 7 λίτρα λάδι, κάπου στα 8.000 χιλιόμετρα. μιλάμε για μπουρδέλο στην κυριολεξία.
    Δίχρονο κανονικά

  8. #66
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δίχρονο κανονικά
    .....μονοχρονο θες να πεις......

  9. #67
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δίχρονο κανονικά
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Kostas Maras Εμφάνιση μηνυμάτων
    .....μονοχρονο θες να πεις......
    φριτέζα θέλετε μήπως να πείτε και οι δυο???
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  10. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Vassilis ///M (26-02-12), zaharias (25-02-12)

  11. #68
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    φριτέζα θέλετε μήπως να πείτε και οι δυο???
    ......να εισαι εισαι καλα.......Thomelef.......γελασα γιατι το χρειαζομουν......Χα!Χα!Χα!Χα!

  12. #69
    Εγγραφή
    25-12-09
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    487
    Thanked
    1279
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εγω ειχα ενα γαμπριατικο με εναν Μ54 3.0 ο οποιος ειχε αυξημενο κοφτη στις 7000 με 36000 χλμ και συμπληρωνα λαδι αρκετα συχνα.μεχρι τις 20000 χλμ αλλαζα λαδια και φιλτρο καθε 5000 αλλα μετα το αφησα λιγακι.γυριζε συχνα πανω απο τις 6000 στροφες ο κινητηρας και ευτυχως δεν μου συνεβη ποτε το ατυχες περιστατικο του φιλου με την αντλια...


    οσον αφωρα την αξιοπιστια ειναι λιγο διφορουμενα...

    το δικο μου απο θεμα κινητηρα δεν ειχε βγαλει κατι,αλλα εν ετει 2007 οδηγωντας ενα ιδιο αυτοκινητο πανω σε κοντρα ο κινητηρας μας αφησε χρονους,σε φορτωμα τριτης πριν την αλλαγη σε τεταρτη αναψαν ολα τα λαμπακια και εσβησε το μοτερ.η συνεχεια γνωστη για καποιους...

  13. The Following User Says Thank You to sheriff For This Useful Post:

    zaharias (25-02-12)

  14. #70
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sheriff Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγω ειχα ενα γαμπριατικο με εναν Μ54 3.0 ο οποιος ειχε αυξημενο κοφτη στις 7000 με 36000 χλμ και συμπληρωνα λαδι αρκετα συχνα.μεχρι τις 20000 χλμ αλλαζα λαδια και φιλτρο καθε 5000 αλλα μετα το αφησα λιγακι.γυριζε συχνα πανω απο τις 6000 στροφες ο κινητηρας και ευτυχως δεν μου συνεβη ποτε το ατυχες περιστατικο του φιλου με την αντλια...


    οσον αφωρα την αξιοπιστια ειναι λιγο διφορουμενα...

    το δικο μου απο θεμα κινητηρα δεν ειχε βγαλει κατι,αλλα εν ετει 2007 οδηγωντας ενα ιδιο αυτοκινητο πανω σε κοντρα ο κινητηρας μας αφησε χρονους,σε φορτωμα τριτης πριν την αλλαγη σε τεταρτη αναψαν ολα τα λαμπακια και εσβησε το μοτερ.η συνεχεια γνωστη για καποιους...
    ......τελικα ολα μπορουν να συμβουν......και σε ολα!

Σελίδα 7 από 10 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP