Μπάζω εξάτμιση μονή σωλήνα εμπρος μέχρι πίσω με καζανάκι, αλλά θα την μπάζω για καμμια εβδομάδα γιατί ο εξατμισάς τον παίζει ασύστολα.
Μπάζω εξάτμιση μονή σωλήνα εμπρος μέχρι πίσω με καζανάκι, αλλά θα την μπάζω για καμμια εβδομάδα γιατί ο εξατμισάς τον παίζει ασύστολα.
BILL007 (22-02-12), Panos 316T (22-02-12), zaharias (22-02-12)
Παρέλαβα Pads της Lake Country τα Hydrotech για τον αλοιφαδόρο
Μαζί και ένα μπουκάλι , ένα πλαινό χερούλι αλλά και ένα applicator για λάστιχα...
Detailing Madness
BILL007 (23-02-12), Panos 316T (23-02-12), Z4 DCT (23-02-12), zaharias (23-02-12)
Την υδατοπαγίδα τι να τη κάνει ? Θα το κάνει το γκαράζ βαφείο ?
edit: Αναρωτιέμαι πως θα κάνει το Μ3 μου (καβούκα) σε συνδυασμό με τη Eisenmann race.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Monsta : 24-02-12 στις 09:24
steliosm46 (24-02-12), zaharias (24-02-12)
και εγώ αναρωτιέμαι πως θα κάνει με την κάβουκα μόνο!
εγώ είμαι της άποψης μαμα εξάτμιση όταν το αυτοκίνητο φοράει airbox άντε με ένα τελικό μονο όχι παραπάνω γιατι άκουσα μια μέρα απο κοντά ένα που φορούσε ολόκληρη superspint και ο ήχος απ το airbox απλά χάνεται!! ακούγεται μόνο η εξάτμιση
Μου φαίνεται απίθανο η εξάτμιση να καλύπτει τον ήχο της καβούκας σε wot, διότι όταν αυτό το 'πράμα' ρουφάει αέρα, κάνει ΠΟΛΥ (πορωτικό) θόρυβο.
Το ιδανικό για μένα θα ήταν ένα μείγμα των δύο. Το μπάσο της καβούκας σε όλο το φάσμα στροφών όπως τώρα, παρέα με το rasp της race.
steliosm46 (24-02-12)
Kανονικά χρειάζεται ένα φίλτρο με κυκλώνα στα 5μm για σωματίδια και νερά και μετά ένα myst separator στα 0.3μm για τα λάδια εάν το κομπρεσσέρ δεν είναι τύπου oil free. Επίσης και τα δύο καλό είναι να έχουν αυτόματο drain γιατί αλλιώς καθε λίγο θα πρέπει να ανοίγει χειροκίνητα την εξυδάτωσή τους.
Κώστα σκέψου το σοβαρά...με την eisenmann το αμάξι έχει ήχο παντού και όχι μόνο πάνω από τις 3,500rpm που έχει μαμα...
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Πολύ σωστά τα λες Νάσο, αλλά τσάμπα λεφτά στη περίπτωση του Γιάννη που θέλει να 'παίξει' με τον αέρα. Αν θέλουμε όμως πεντακάθαρο αέρα (βαφείο) τότε η λύση που προτείνεις είναι μονόδρομος.
Το σκέφτομαι καιρό για εξάτμιση, το μόνο που με 'φρενάρει' είναι τι είδους ήχο θα βγάζει το αμάξι. Δε θέλω να χάσει το ρούφηγμα της εισαγωγής.
Όσο αφορά τη ρύθμιση του ύψους της εξάτμισης, εγώ θα πρότεινα να βάλεις το diffuser από csl. Πιστεύω πως θα 'γεμίσει' το χώρο με τα 83άρια tips.
Κώστα η εξάτμιση θα δώσει δυνατό μπάσο χαμηλά, στα μεσαία-ψηλά που θες να ακούς την εισαγωγή το τελικό δεν δίνει έντονο μπάσο οπότε μια χαρά θα ακούς την καβούκα. Εάν βέβαια αλλάξεις καταλύτες ή xpipe τότε το πιο πιθανόν είναι να μην ακούς την εισαγωγή.
Εάν βάλω csl diffuser μετά θα μου τη δώσει να το κάνω όλο csl εξωτερικά οπότε ανοίγουμε πληγές....το ότι όμως έτσι θα καλυφτεί το κενό έχεις δίκιο, δεν είναι τυχαίο που στο site της eisenmann οι περισσότερες φώτος είναι με csl diffuser!
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]