
Αρχικό μήνυμα απο
Ptboul
Το ίδιο θέμα είχα κ εγώ στο 34άρι αλλά με λιγότερη απώλεια λαδιού. Έχριζε ωστόσο επισκευής. Το κόστος θα ανερχόταν περίπου στα 400¤.
Θεωρώ ότι είναι πιο καθαρή δουλειά κ ξενοιάζεις από το να μπλέκεις με άγνωστα μοτέρ και μετατροπές.
Μήπως κατα βάθος ψάχνεις ευκαιρία για γούστα κ έξοδα;


Κοιτα εχεις δικιο εν μερη, αλλα και ο δικος μου κινητηρας θελει μαζεματα. Με χει κουρασει πολυ και γενικα μου την εχει δωσει. Πριν καιρο μου εκανε κολπα το ρελαντι και αλλαξα βαλβιδα επιστροφης καυσιμου και μπεκ. Μετα απο 11 μηνες μου ξανα κανει το ιδιο. Περαν αυτο μαλλον θα χρειαστει και ωστηρια σε λιγο καιρο. Προσθετω και το θεμα με την διαρροη οπου κατα 80% θελει να αφαιρεθει απο το οχημα. Επιπλεον η καταναλωση εφτασε σχεδον το 14λ τα 100χλμ με συντηρητικό τροπο οδηγησης.
Για αυτο και ρωταω τι χρειαζομαι επιπλεον. Ξερω οτι το IS δεν θελει πολλες μετατροπες. Ηθελα να το επιβεβαιώσω, αλλιως δεν θα εμαπινα στην διαδικασια.
Ελεγα να παρω ενα μεταχειρισμενο, να το ανοιξουμε με ενα φιλο μηχανικο, να στειλουμε το καπακι για γενικο καθαρισμο, καθαρισμό βαλβιδων κτλ. Εαν τα ωστηρια - κοκκορακια ειναι οκ εχει καλως, αλλιως απο Γερμανια σαν σετ τα στελνουν ολα καινουργια μαζι με εκκεντροφορο στα 200 ευρω. Φλαντζες - τσιμουχες ολα καινουργια, αλλωστε εχουν μικρο κοστος. Ετσι μονον θα το εβαζα επανω, με σκοπο να βγαλει πολλα χλμ απροβλημάτιστα, χωρις υπερογκες καταναλωσεις, διαρροές λαδιων κτλ. Αλλωστε το αμαξι θα το κρατησω οποτε αξιζει. Ολα αυτα λιγο λιγο. Να παρει και λιγο ζωντανια στο δρομο.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη graphe36 : 23-02-12 στις 01:26
Εγκαταστάσεις - Μελέτες Hi-Fi, TV, Home Cinema.