Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 31

Θέμα: [E46] ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΣΕ M54 3000 CC

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    18-11-10
    Περιοχή
    Lagadas - greece
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    2.181
    Thanked
    1370
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο michalis 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γεια σας φιλοι.Εχω μπερδευτει με αυτα που διαβαζω μεσα στο forum οσο αφορα την καταναλωση λαδιου σε αυτον τον κινητηρα,εχω διαβασει για καταναλωση λαδιου απο καθολου μεχρι και 3 λιτρα απο αλλαγη σε αλλαγη.Οποιος θελει ας απαντησει τι καταναλωση εχει ο δικος του κινητηρας και με τι λαδι.Εγω με νορμαλ ταχυτητες στην πολη και με αρκετα μεγαλες στην εθνικη(140-180+)καταναλωνει απο αλλαγη σε αλλαγη (10000km) περιπου 2 λιτρα με λαδι EDGE 5-30.Περιμενω απαντησεις.....ενταξει;;;;
    3 ΛΙΤΡΑ????? Πλακα κανεις ,,,,,Αδικαιολογιτα 3 κιλα στοις 7,500 χ.χιλ. ειναι μπι - ελ- αρ- τα'πεξε ο κινητηρας.
    θα σου πω λιγα για τον δικο μου:
    του 850CSI ///M8 ειναι ο S70B56 5.6L V12 και αυτη τη στιγμη εχει 198.000χιλ. περιπου με το λαδι που επελεξα εγω για ελλαδα (ειδικα για τους καυσωνες το καλοκαιρι καμια σχεση με το καλοκαιρι της γερμανιας που'ναι σα χειμωνας) μετα απο Δοκιμες εδω επελεξα το Νεκταρ Τροφη του εμ 8 το BP Visco 7000 Sport Fully Synthetic 15-50 χοντρο αλλα σουπερ-συνθετικο και,,,,,θες Πλακωσε το στο σκισημο σε racing οδηγηση στοις ψηλες ΟΣΟ ΘΕΣ ΜΕ ΤΟΙΣ ΩΡΕΣ (Βεβαια εδω ειναι και η Ικανοτητα του κινητηρα) θες οδηγησε το Clasic - economic στοις 7.500χιλ. ΟΥΤΕ ΣΤΑΓΟΝΑ ΚΑΤΩ,,,,,,
    Βεβαια στο ε46 δεν σου εγγυουμαι το ανωθεν λαδι γιατι ειναι αλλη τεχν. μοτερ το δικο σου για σενα ειναι το castrol 10-60 η το 10-40 ψηλο αν χανει μ'αυτα τα λαδια μη περιμενεις με αλλα γιατι η φιλοσοφια του ε46 με χοντρο ισως σταματηση λιγο παλι ελαχιστα τη καταναλωση αλλα θα σου μειωση τη λιπανση στο δικο μου ειναι διαφορετικα δεν ειναι το DOHC 4 βαλ. ανα κιλινδρο αλλα μεγαλη διαμετρο εισαγωγη- εξαγωγη (διπλασια σχετικα απο τοις 4 του DOHC) οπως τα 12λινδρα της F1 οποτε δεν καταλαβαινη Τιποτα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 850CSI : 15-02-12 στις 18:58

  2. #2
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    3 ΛΙΤΡΑ????? Πλακα κανεις ,,,,,Αδικαιολογιτα 3 κιλα στοις 7,500 χ.χιλ. ειναι μπι - ελ- αρ- τα'πεξε ο κινητηρας.
    θα σου πω λιγα για τον δικο μου:
    του 850CSI ///M8 ειναι ο S70B56 5.6L V12 και αυτη τη στιγμη εχει 198.000χιλ. περιπου με το λαδι που επελεξα εγω για ελλαδα (ειδικα για τους καυσωνες το καλοκαιρι καμια σχεση με το καλοκαιρι της γερμανιας που'ναι σα χειμωνας) μετα απο Δοκιμες εδω επελεξα το Νεκταρ Τροφη του εμ 8 το BP Visco 7000 Sport Fully Synthetic 15-50 χοντρο αλλα σουπερ-συνθετικο και,,,,,θες Πλακωσε το στο σκισημο σε racing οδηγηση στοις ψηλες ΟΣΟ ΘΕΣ ΜΕ ΤΟΙΣ ΩΡΕΣ (Βεβαια εδω ειναι και η Ικανοτητα του κινητηρα) θες οδηγησε το Clasic - economic στοις 7.500χιλ. ΟΥΤΕ ΣΤΑΓΟΝΑ ΚΑΤΩ,,,,,,
    Βεβαια στο ε46 δεν σου εγγυουμαι το ανωθεν λαδι γιατι ειναι αλλη τεχν. μοτερ το δικο σου για σενα ειναι το castrol 10-60 η το 10-40 ψηλο αν χανει μ'αυτα τα λαδια μη περιμενεις με αλλα γιατι η φιλοσοφια του ε46 με χοντρο ισως σταματηση λιγο παλι ελαχιστα τη καταναλωση αλλα θα σου μειωση τη λιπανση στο δικο μου ειναι διαφορετικα δεν ειναι το DOHC 4 βαλ. ανα κιλινδρο αλλα μεγαλη διαμετρο εισαγωγη- εξαγωγη (διπλασια σχετικα απο τοις 4 του DOHC) οπως τα 12λινδρα της F1 οποτε δεν καταλαβαινη Τιποτα
    Το 15-50 δεν κανει για τον Μ5430 βαση κατασκευαστη θελει 5-30 5-40.Οσο αφορα το μοτερ δουλευει αψογα και απο επιδοσεις οπως οταν ηταν και στις 20.000κμ2012-02-09 001 001.jpg

  3. #3
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και τι σχεση εχουν τα 12κυλινδρα της f1 με τα μοτερ παραγωγης για την ιστορια σου λεω οτι ο v 12 της bmw επαιρνε 1 λιτρο λαδι.

  4. #4
    Εγγραφή
    18-11-10
    Περιοχή
    Lagadas - greece
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    2.181
    Thanked
    1370
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο michalis 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και τι σχεση εχουν τα 12κυλινδρα της f1 με τα μοτερ παραγωγης για την ιστορια σου λεω οτι ο v 12 της bmw επαιρνε 1 λιτρο λαδι.
    οχι σχεση δεν εχουν τι να πουμε απο ενα 3λιτρο βε 12 (βαση κανονισμου F1) οταν το ξεζουμιζουν σε 800 αλογα και.
    με ενα παραγωγης αλλα,,,,,στο συστημα βαλβιδων τους δεν εχουν το μεταβλητο συστημα βαλβιδων Vanos γιατι δεν το χρειαζονται και τα ( χουνερια τους ) μοιαζουν αρκετα στον τροπο λειτουργειας του ///Μ S70B56 που επισης εχει αγωνιστικο χρονισμο στους εκκεντροφορους Μανισια.

  5. The Following User Says Thank You to 850CSI For This Useful Post:

    Bitz (17-02-12)

  6. #5
    Εγγραφή
    31-01-10
    Περιοχή
    Larisa
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    681
    Thanked
    281
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λιγο φιλοδοξη δεν ειναι η δυναμομετρηση?Μιλαω για μαμα παντα αν ειναι.
    Αν δεν ειναι τι εχεις αλλαξει?Παντως 2 λιτρα σε 10,000χλμ μια χαρα ειναι εμενα στα 7000 καιει 0,5-1λιτρο ιδιο μοτερ ιδια λαδια οποτε

  7. #6
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο merbeind Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λιγο φιλοδοξη δεν ειναι η δυναμομετρηση?Μιλαω για μαμα παντα αν ειναι.
    Αν δεν ειναι τι εχεις αλλαξει?Παντως 2 λιτρα σε 10,000χλμ μια χαρα ειναι εμενα στα 7000 καιει 0,5-1λιτρο ιδιο μοτερ ιδια λαδια οποτε
    Φιλοδοξη η οχι αυτη ειναι, τα περισσοτερα γερμανικα εχουν ποιο πολλα αλογα απο αυτα που λεει το εργοστασιο.Το δε αμαξι ειναι καρα-μαμα....ουτε το αυτοκολητο απο τα τελη δεν ειναι απανω..Δες και το φιλοδοξο κοντερ.009.jpg
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Bitz : 16-02-12 στις 08:02

  8. #7
    Εγγραφή
    31-01-10
    Περιοχή
    Larisa
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    681
    Thanked
    281
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κανονικα δεν επρεπε να σταματαει στα 250 λογω speed limiter?
    Tεσπα αφου ησουν απο τους τυχερους που επεσε στη φουρνια με τα παραπανω αλογα τοτε σωστο το δυναμομετρο

  9. The Following User Says Thank You to merbeind For This Useful Post:

    Bitz (17-02-12)

  10. #8
    Εγγραφή
    18-11-10
    Περιοχή
    Lagadas - greece
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    2.181
    Thanked
    1370
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο michalis 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το 15-50 δεν κανει για τον Μ5430 βαση κατασκευαστη θελει 5-30 5-40.Οσο αφορα το μοτερ δουλευει αψογα και απο επιδοσεις οπως οταν ηταν και στις 20.000κμ2012-02-09 001 001.jpg
    αυτο εννοειται Σιγουρα

  11. The Following User Says Thank You to 850CSI For This Useful Post:

    Bitz (17-02-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP