Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 22

Θέμα: Z3 πρόβλημα μηχανής

  1. #11
    Εγγραφή
    28-05-11
    Περιοχή
    Palaio Faliro
    Ηλικία
    60
    Μηνύματα
    82
    Thanked
    190
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Καλημέρα κι απο μένα. ειχα το σαββατο το ιδιο (ισως) προβλημα. πηγα να ξεκινησω και η μιζα γυρναγε χωρις συμπιεση. ο μηχανικος μου ειπε πως εχουν κολλησει τα οστιρια απο το κρυο και την ακινησια (το ειχα καμια βδομαδα σταματημενο με τα κρυα) Δεν χερω αν ειναι νορμαλ αυτο!! μετα απο πολεεεες μιζιες ειχα σιμπιεση αλλα δεν ειχα μπαταρια και μετα ειχα ενα μπουκομενο κινιτηρα βγαλαμε τα μπουζι, ηταν μουσκεμα, τα καθαρησαμε και πηρε αμεσως με καλωδια απο το αλλο αμαξι . τωρα απλα το παρακολουθω μπας και το ξανακανει. θα σας κρατησω ενημερους παντως, μιας και ερχονται παλι κρυα!!!

  2. #12
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    338
    Thanked
    656
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δηλαδη για να καταλαβω και εγω ο ασχετος..

    Επομενως και αυτος ο μηχανικος ειπε:

    1.την υγρασια στα μπουζι (ηταν και μουσκεμα κιολας!!)
    2.σε συνδυασμο με το μπουκωμενο κινητηρα που λες (αληθεια οταν λες μπουκωμενο εννοεις οτι μπερδευε καθως γκαζωνατε ? ) --απολυτα φυσιολογικο δηλαδη με νερα στο θαλαμο καυσης.........

    Απο 1+2 συμφωνα με τα λεγομενα σου λοιπον συμπεραινει ----->κολλημενα ωστηρια??

    ποιο ειναι και αυτο το τσακαλι να το μαθουμε και εμεις?

  3. The Following User Says Thank You to Nickolas_s2k For This Useful Post:

    a_garas (09-02-12)

  4. #13
    Εγγραφή
    26-08-11
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    152
    Thanked
    41
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο a_garas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλημέρα κι απο μένα. ειχα το σαββατο το ιδιο (ισως) προβλημα. πηγα να ξεκινησω και η μιζα γυρναγε χωρις συμπιεση. ο μηχανικος μου ειπε πως εχουν κολλησει τα οστιρια απο το κρυο και την ακινησια (το ειχα καμια βδομαδα σταματημενο με τα κρυα) Δεν χερω αν ειναι νορμαλ αυτο!! μετα απο πολεεεες μιζιες ειχα σιμπιεση αλλα δεν ειχα μπαταρια και μετα ειχα ενα μπουκομενο κινιτηρα βγαλαμε τα μπουζι, ηταν μουσκεμα, τα καθαρησαμε και πηρε αμεσως με καλωδια απο το αλλο αμαξι . τωρα απλα το παρακολουθω μπας και το ξανακανει. θα σας κρατησω ενημερους παντως, μιας και ερχονται παλι κρυα!!!
    μηπως πας και συ στον κωστα?γιατι μου ανεφερε οτι ειχε παρομοιο προβλημμα με ενα Ζ3..νικο συμφωνω μαζι σου αλλα ο συγκεκριμενος μου φαινεται πολυ ενταξει,ασε που μετα την αλλαγη αυτη των λαδιων ειδα διαφορα!και το αμαξι ακουγεται αλλιως..τι να πω μακαρι να μην ειναι κατι αλλο,αλλα οσον αφορα τα αλλα λαδια που φορουσα ειπα οτι μπορει να παθω προβλημα στο μοτερ με την αποψη οτι στο ζεντ ειναι ολα υδραυλικα αν δεν κανω λαθος αρα το λαδι παιζει πολυ σημαντικο ρολο!απο την αλλη δεν λεω οτι φταινε τα λαδια στο οτι δεν επερνε μπρος αλλα η ακινησιααρκετων ημερων με τοσο κρυο..

  5. The Following User Says Thank You to panosz3 For This Useful Post:

    a_garas (09-02-12)

  6. #14
    Εγγραφή
    26-08-11
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    152
    Thanked
    41
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    μιας και ειμαστε μαζεμενοι κατοχοι ζεντ στο ποστ αυτο θελετε να κανονισουμε μια συναντηση μονο με Ζ3 να μιλησουμε και απο κοντα να συζητησουμε διαφορα κτλπ?αν μπορουμε βεβαια και με ενα αλλο ποστ να ενημερωσουμε και τους υπολοιπους κατοχους Ζ3!!

  7. The Following User Says Thank You to panosz3 For This Useful Post:

    a_garas (09-02-12)

  8. #15
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    338
    Thanked
    656
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ναι πολυ καλη ιδεα..ανοιξε μια καινουργια ενοτητα οσοι πιστοι να προσελθουν σε μια συναντηση για ζ3!!

  9. The Following User Says Thank You to Nickolas_s2k For This Useful Post:

    a_garas (09-02-12)

  10. #16
    Εγγραφή
    31-01-12
    Περιοχή
    Καστορια
    Μηνύματα
    35
    Thanked
    45
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο panosz3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλησπερα!!σημερα εχωντας να κοθνησω την ζετα 6 μερες πηγα να βαλω μπρος το μεσημερι και μπηκε κανονικα αλλα σημερα το απογευμα που πηγα να ξαναβαλλω για να το μετακινησω εκανε οτι πηγε να παρει αλλα δν επαιρνε(δλδ δεν ειναι μπαταρια κ μετα απο διαπιστωση μηχανικου)τωρα ο μηχανικος μου που ετειχε να ειναι ανοιχτος και κοντα αρκετα ευχτηχως ηρθε το ειδε και πατησε εντονα το γκαζι κ πηρε,σαν να ξεμπουκωσε,εβγαλε αρκετο καπνο αλλα μετα οκ..μου ειπε οτι η εκατσαν καποια υγρα η τα λαδια που φοραω τα οποια ειχα αλλαξει μονος μου δν ειναι καλα (10-40),η ειναι τρομπα βενζινης..αν γνωριζει καποιος θα με βοηθησει πολυ αν και την δευτερα θα το παω για ελεγχο αλλα να χω τουλαχιστον μια ιδεα!!ευχαριστω προκαταβολικα!!
    Το ιδιο πραγμα εγινε και σε μενα, απο τη μια μερα στην αλλη μπουκωσε, δεν επερνε και στην τελικη εβγαλε καπνιλα, μετα για μια
    εβδομαδα ολα καλα, μετα το ξανακανε μια φορα μονο και μετα εκοβε καυσιμα και ρευματα απο μονο του στο δρομο στα καλα καθουμενα - που σημαινει οτι οταν εισαι με ταχυτητα, ξαφνικα θα κανει το αμαξι σαν να του εκλεισες τον διακοπτη (οχι οπως μενεις απο βενζηνη σιγα σιγα) η αν εισαι σταματημενος ρελαντι θα σου σβησει.

    Ηταν αισθητηρας θεσης εκκεντροφορου (camshaft sensor)
    Μπορει να εχεις το ιδιο προβλημα αλλα δεν ξερω αν και ο αισθητηρας θεσης στροφαλου (crankshaft sensor) μπορει να εχει τα ιδια συμπτοματα..
    Να το πας για διαγνωση.. (γνωμη μου παντα )

  11. The Following User Says Thank You to john batselas For This Useful Post:

    a_garas (09-02-12)

  12. #17
    Εγγραφή
    28-05-11
    Περιοχή
    Palaio Faliro
    Ηλικία
    60
    Μηνύματα
    82
    Thanked
    190
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Διευκρίνιση παλληκάρια μου!! όταν είπα μούσκεμα εννοούσα από καύσιμο. Κατάλαβα πως ήταν μπουκωμένο επειδή όταν απέκτησε πια συμπίεση, δεν έσκαγε να πάρει μπροστά !! Δεν είπα τίποτα για νερό !!!

  13. #18
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    338
    Thanked
    656
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο a_garas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Διευκρίνιση παλληκάρια μου!! όταν είπα μούσκεμα εννοούσα από καύσιμο. Κατάλαβα πως ήταν μπουκωμένο επειδή όταν απέκτησε πια συμπίεση, δεν έσκαγε να πάρει μπροστά !! Δεν είπα τίποτα για νερό !!!
    οκ τωρα βγηκε νοημα τουλαχιστον..απο τις τοσες μιζιες που δεν επαιρνε, τα μπουζι και ο θαλαμος καυσης γεμισανε βενζινη και μετα ηταν μπουκωμενο καργα..

  14. The Following User Says Thank You to Nickolas_s2k For This Useful Post:

    a_garas (09-02-12)

  15. #19
    Εγγραφή
    28-05-11
    Περιοχή
    Palaio Faliro
    Ηλικία
    60
    Μηνύματα
    82
    Thanked
    190
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ααααααακριβως!!!!

  16. #20
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Πειραιας - Μηλος
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    7.045
    Thanked
    20210
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αν έκανες αλλαγή λαδιών χωρίς το φίλτρο τότε είναι πιθανο τα λάδια να είναι μαύρα .
    Αν το πιάσεις το λάδι με τα δακτυλά σου τότε πιθανο να μπορείς να καταλάβεις τη κατάσταση τους απο το πόσο κολλάει στο δάκτυλο.
    Πέρα απο κει όμως εκτιμώ πως θα μπορούσαν να είναι μαύρα μετα απο 2000χλμ και όχι ξανθά
    www.deepbluebeachbar.com

    Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
    360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
    ************** Click on the link: ****************
    https://www.paliochori.com/vt/deepblue


    Instagram

  17. The Following 2 Users Say Thank You to deepBLUE For This Useful Post:

    a_garas (09-02-12), Vassilis ///M (09-02-12)

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP