Σελίδα 4 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 117

Θέμα: [E46] ΠΕΡΙ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ M54 3000cc

  1. #31

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ναι σωστά, στις 6000 και κάτι
    για να έχω 250 στις 6500 με καλύτερη επιτάχυνση έχω πάρει 3,15
    Το άλλο το έπιασες το τι λέω?

  2. #32
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φοραγα 2.93 παιδιά.
    Τα 250 τα πιανει και με το ενα και με το αλλο.(3.07)
    Απλά με το 2.93 αδειάζει απίστευτα με την 5η και αργεί πάρα πολύ να βάλει χιλιόμετρα.

  3. #33
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    έχεις ένα σώμα που κάνει περιστροφική κίνηση! βλέπε ρόδα. Η γωνιακή ταχύτητα με την οποία γυρίζει είναι δεδομένη και εξαρτάται από την σχέση μετάδοσης και μόνο. Η γραμμική ταχύτητα ενός σημείου της περιμέτρου αλλάζει ...

    Εχει σημασία ποιος εξαναγκάζει την κίνηση. Η περιστροφή την ευθύγραμμη ή η ευθύγραμμη την περιστροφή. Εμείς εχουμε την πρώτη περίπτωση.
    Στις τροχαλίες του κομπρέσορα π.χ έχουμε την δεύτερη.
    ερωτήσεις λοιπόν:
    γιατί όταν αλλάζει η διάσταση των τροχών όλοι υποστηρίζουν ότι αλλάζει η ένδειξη στο κοντέρ; παντού ομως...
    όταν αλλάζει η σχέση του διαφορικού αλλάζει η ένδειξη;
    το κρυφό μενού πως δείχνει πάντα σωστά την πραγματική ταχύτητα;

  4. #34

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φοραγα 2.93 παιδιά.
    Τα 250 τα πιανει και με το ενα και με το αλλο.(3.07)
    Απλά με το 2.93 αδειάζει απίστευτα με την 5η και αργεί πάρα πολύ να βάλει χιλιόμετρα.
    Νια ρε απλά λέμε ότι με το 2.93 δεν ταβγαζεις στον κοφτη... τα βγαζεις πιο κατω! Αφού είναι πιο μακρύ. Και ότι ναι μεν υποστηρίζει παραπάνω χιλ, αλλά δεν υποστηρίζει το μοτερ

  5. #35

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ερωτήσεις λοιπόν:
    γιατί όταν αλλάζει η διάσταση των τροχών όλοι υποστηρίζουν ότι αλλάζει η ένδειξη στο κοντέρ; παντού ομως...
    όταν αλλάζει η σχέση του διαφορικού αλλάζει η ένδειξη;
    το κρυφό μενού πως δείχνει πάντα σωστά την πραγματική ταχύτητα;
    1)εγώ δεν το υποστηρίζω...
    2)Ναι αλλάζει
    3)Δεν το έχω τεστάρει. Την πραγματική ταχύτητα θα την δείξει μόνο ένα καλό GPS με συχνότητα λήψης πάνω από 5Hz και με 4 και άνω δορυφόρους

  6. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (07-02-12)

  7. #36
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    1)εγώ δεν το υποστηρίζω...
    2)Ναι αλλάζει
    3)Δεν το έχω τεστάρει. Την πραγματική ταχύτητα θα την δείξει μόνο ένα καλό GPS με συχνότητα λήψης πάνω από 5Hz και με 4 και άνω δορυφόρους
    1.https://www.rimsntires.com/specs.jsp
    προφανώς εννοούν την πραγματική και όχι την ένδειξη
    2.λογικό αφού αλλάζουν οι στροφές σε κάθε ταχύτητα
    3. το έχω τεστάρει και έχω εντυπωσιαστεί από την ακρίβεια, καθώς συμφωνεί με τους θεωρητικούς υπολογισμούς αλλά όχι με το κοντέρ

  8. #37

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    1.https://www.rimsntires.com/specs.jsp
    προφανώς εννοούν την πραγματική και όχι την ένδειξη
    2.λογικό αφού αλλάζουν οι στροφές σε κάθε ταχύτητα
    3. το έχω τεστάρει και έχω εντυπωσιαστεί από την ακρίβεια, καθώς συμφωνεί με τους θεωρητικούς υπολογισμούς αλλά όχι με το κοντέρ
    Το 2 συμφωνούμε. Οκ τελος
    Στο 3 μην μπερδεύεσαι φοράς σωτή διάσταση ελαστικών και το bc σου δείχνει σωστή ταχύτητα ,η οποία δεν συμφωνεί με την βελόνα. Η βελόνα κλέβει ,σου δείχνει πάντα παραπάνω... Ο λόγος είναι τα ρανταρ της τροχαιας! Φαντάζεσαι να σου δείχνει εσένα 130 και να σου πει το οργανο 135? Εδώ μπορεί να μην γίνει τίποτα ...στην αμερική όμως η bmw θα κλείσει.
    Στο 46αρι στα 212 έχει 206 μετρημένα από την τροχαία

  9. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (07-02-12)

  10. #38
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το 2 συμφωνούμε. Οκ τελος
    Στο 3 μην μπερδεύεσαι φοράς σωτή διάσταση ελαστικών και το bc σου δείχνει σωστή ταχύτητα ,η οποία δεν συμφωνεί με την βελόνα. Η βελόνα κλέβει ,σου δείχνει πάντα παραπάνω... Ο λόγος είναι τα ρανταρ της τροχαιας! Φαντάζεσαι να σου δείχνει εσένα 130 και να σου πει το οργανο 135? Εδώ μπορεί να μην γίνει τίποτα ...στην αμερική όμως η bmw θα κλείσει.
    Στο 46αρι στα 212 έχει 206 μετρημένα από την τροχαία
    οκ το 2 και το 3...
    να σε ζαλίσω λίγο ακόμα με το 1?
    σε μία στροφή που μετρά το διαφορικό, ο τροχός διαγράφει απόσταση εξαρτώμενη από την περίμετρό του
    στην ίδια στροφή, όταν αλλάζει η περίμετρος δεν είναι λογικό να αλλάζει και η απόσταση που διαγράφει ο τροχός, συνεπώς και η απόσταση που διανύει το όχημα;

  11. #39

    Προεπιλογή

    Φυσικά αλλά αυτο δεν το αντιλαμβάνεται το όχημα ! Αφού μετρά μόνο την συχνότητα περιστροφης

  12. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    stefm5 (07-02-12)

  13. #40
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    οκ λοιπόν! άρα πράγματι αλλάζει η ταχύτητα αλλά δεν απεικονίζεται στα όργανα

Σελίδα 4 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP