έχεις ένα σώμα που κάνει περιστροφική κίνηση! βλέπε ρόδα. Η γωνιακή ταχύτητα με την οποία γυρίζει είναι δεδομένη και εξαρτάται από την σχέση μετάδοσης και μόνο. Η γραμμική ταχύτητα ενός σημείου της περιμέτρου αλλάζει ...
Εχει σημασία ποιος εξαναγκάζει την κίνηση. Η περιστροφή την ευθύγραμμη ή η ευθύγραμμη την περιστροφή. Εμείς εχουμε την πρώτη περίπτωση.
Στις τροχαλίες του κομπρέσορα π.χ έχουμε την δεύτερη.
BILL007 (07-02-12)
1.https://www.rimsntires.com/specs.jsp
προφανώς εννοούν την πραγματική και όχι την ένδειξη
2.λογικό αφού αλλάζουν οι στροφές σε κάθε ταχύτητα
3. το έχω τεστάρει και έχω εντυπωσιαστεί από την ακρίβεια, καθώς συμφωνεί με τους θεωρητικούς υπολογισμούς αλλά όχι με το κοντέρ
Το 2 συμφωνούμε. Οκ τελος
Στο 3 μην μπερδεύεσαι φοράς σωτή διάσταση ελαστικών και το bc σου δείχνει σωστή ταχύτητα ,η οποία δεν συμφωνεί με την βελόνα. Η βελόνα κλέβει ,σου δείχνει πάντα παραπάνω... Ο λόγος είναι τα ρανταρ της τροχαιας! Φαντάζεσαι να σου δείχνει εσένα 130 και να σου πει το οργανο 135? Εδώ μπορεί να μην γίνει τίποτα ...στην αμερική όμως η bmw θα κλείσει.
Στο 46αρι στα 212 έχει 206 μετρημένα από την τροχαία![]()
BILL007 (07-02-12)
οκ το 2 και το 3...
να σε ζαλίσω λίγο ακόμα με το 1?
σε μία στροφή που μετρά το διαφορικό, ο τροχός διαγράφει απόσταση εξαρτώμενη από την περίμετρό του
στην ίδια στροφή, όταν αλλάζει η περίμετρος δεν είναι λογικό να αλλάζει και η απόσταση που διαγράφει ο τροχός, συνεπώς και η απόσταση που διανύει το όχημα;