Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 31

Θέμα: [E46] ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΣΕ M54 3000 CC

  1. #1
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή [E46] ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΣΕ M54 3000 CC

    Γεια σας φιλοι.Εχω μπερδευτει με αυτα που διαβαζω μεσα στο forum οσο αφορα την καταναλωση λαδιου σε αυτον τον κινητηρα,εχω διαβασει για καταναλωση λαδιου απο καθολου μεχρι και 3 λιτρα απο αλλαγη σε αλλαγη.Οποιος θελει ας απαντησει τι καταναλωση εχει ο δικος του κινητηρας και με τι λαδι.Εγω με νορμαλ ταχυτητες στην πολη και με αρκετα μεγαλες στην εθνικη(140-180+)καταναλωνει απο αλλαγη σε αλλαγη (10000km) περιπου 2 λιτρα με λαδι EDGE 5-30.Περιμενω απαντησεις.....ενταξει;;;;

  2. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εμένα καταναλώνει ~0,7 λίτρα ανά 6000-7000χλμ

  3. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    Bitz (07-02-12)

  4. #3
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Smile

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εμένα καταναλώνει ~0,7 λίτρα ανά 6000-7000χλμ
    Σαν καταναλωση ειναι ελαχιστη,δεν αξιζει καν να το κοιταει καποιος.

    Εξαρταται και απο τη χρηση που κανει ο καθενας βεβαια και τον τυπο λαδιου που χρησιμοποιει.Φαναταζομαι αυτο ειναι συμπερασμα απο μικτη χρηση.
    insane in the ///Midbrain

  5. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σαν καταναλωση ειναι ελαχιστη,δεν αξιζει καν να το κοιταει καποιος.

    Εξαρταται και απο τη χρηση που κανει ο καθενας βεβαια και τον τυπο λαδιου που χρησιμοποιει.Φαναταζομαι αυτο ειναι συμπερασμα απο μικτη χρηση.
    μικτή χρήση ναι, αλλά κυρίως με πολιτισμένη χρήση
    λάδι 0w40

  6. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    Bitz (07-02-12)

  7. #5
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    https://www.bmwfans.gr/forum/showthr...E1%EB%F9%F3%E7

    Κι εγω συμπληρωνω.. αλλα το τσεκαρω σχεδον καθε φορα.. μολις δω τη σταθμη λιγο χαμηλοτερα, συμπληρωνω για να εχει οσο πρεπει.. δεν περιμενω να αναψει λαμπακι (ουτε εχει προλαβει να αναψει).. δεν εχω τσεκαρει ποσο συμπληρωνω και καθε ποτε.. Διοτι δεν το κινω τακτικα..

    Λοιπον.. επειδη εχω διαβασει απειρα θρεντς στο φανατικς περι καταναλωσης.. Βλεπω οτι ακομη και ιδιοκτητες που αγορασαν καινουργιο και το εστρωσαν οπως επρεπε.. ΣΥΠΛΗΡΩΝΑΝ λαδι απο τα πρωτα χλμ..
    Αλλοι παλι, το πηραν μεταχειρο και δεν συμπληρωνουν ποτε..
    Ειναι λαχειο.. τι θα σου κατσει..

    Η καλυτερη λυση (νομιζω) ειναι ενα λαδακι 5W40, απο αυτα που πληρουν τις προδιαγραφες της BMW και τακτικο ελεγχο..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  8. The Following 2 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    BILL007 (07-02-12), Bitz (07-02-12)

  9. #6
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και στο δικό μου κάθε 7000 χιλ. περίπου 1 λίτρο λάδι και εφόσον βέβαια το πηγαίνω και ολίγον ''....μαλλιά.....''

  10. #7
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Kostas Maras Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και στο δικό μου κάθε 7000 χιλ. περίπου 1 λίτρο λάδι και εφόσον βέβαια το πηγαίνω και ολίγον ''....μαλλιά.....''
    Σημειωτέων το λάδι της bmw-castrol 5-40w το έκαιγε ιδιαιτέρως και έτσι άλλαξα λυπαντικό και ησύχασα!

  11. #8
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Kostas Maras Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σημειωτέων το λάδι της bmw-castrol 5-40w το έκαιγε ιδιαιτέρως και έτσι άλλαξα λυπαντικό και ησύχασα!
    τί βάζεις;

  12. #9
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    τί βάζεις;
    Εγώ στο μοτέρ μου χρησιμοποιώ eneos 0-50w.......λίγο ακριβό αλλά αξίζει!!!!!

  13. #10
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παει αναλογα με το λαδι αλλα και με την οδηγηση.
    Το castrol το 5-40 παντως που μου εβαζαν και στην αντιπροσωπεια δυσκολευομουν οχι μονο να το κρατησω στο καρτερ μου αλλα και να το δω στο δεικτη μου(μετα απο λιγα χλμ γινοταν τοσο λεπτο που δεν καταλαβαινες αν ο δεικτης επιανε λαδι η οχι. Οταν γινοταν τοσο λεπτο λοιπον ο Μ54 το επινε σαν μεκρομουτρο το κοκκινο κρασι).

    Επιτοπου δοκιμαζω το motul 8100 excess.
    H καταναλωση πεφτει ακομα και πλακωμενο στα 100 ml ανα 1000 χλμ περιπου, ενω οταν δεν παταγα δεν το ακουμπαγε.

    Παρολα αυτα μετα τα 5000 χλμ γινοταν και αυτο λεπτουτσικο και ο κινητηρας μου αποκτουσε πιο τραχυα λειτουργια. Με αποτελεσμα το πολυ καθε 7000 να με σπρωχνει σε αλλαγη μιας και ηθελα να ακουω το γλυκο γουργουρητο του...

    Παρομοια συμπεριφορα και με fuchs 10-40 titan. Aν και τα κρυα πρωινα εκανε αισθητη την παρουσια του με "αγρια" λειτουργια. Oχι κατι εξωφρενικο αλλα το 5 ειναι λιγο πιο γλυκο κρυο, ειδικα το χειμωνα. Το καλοκαιρι μια χαρα ειναι και το 10-40. Γενικα παντως ο Μ54 οταν δουλευει με 10- κατι θελει πιο προσεκτικο ζεσταμα στο λαδι...

    Φυσικα επεσα και σε λουμπες, σε λαδια που δεν χρειαζεται καν να αναφερω και να δυσφημισω, μιας και μπορει να ειναι η ιδεα μου. Με αυτα παντως εχω καψει και ενα λιτρο ανα 2000 χλμ. Η και περισσοτερο. Δεν θυμαμαι καν... Ειναι εξωφρενικο. Ελαιοφθορειο ο Μ54.
    Χωρια που δουλευε σα μπουκωμενος, δεν τραβαγε και τα συναφη. Ε βεβαια... Κοντευε να δουλευει μισο βενζινη μισο λαδι... Σα διχρονο πηγαινε. Αλλα μαλλον δεν εφταιγε αυτος.
    Τες πα αυτα τα λαδια καναν αισθητη την παρουσια τους στα πρωτα 2000 χλμ το πολυ οποτε και επαιρναν ποδι.
    Α, τα πρωτα 500χλμ συνηθως ηταν υποδειγματικα. Μετα το πρωτο σκισιμο ξεκιναγαν τα οργανα.
    Η πλακα ειναι οτι ειχαν προδιαγραφες longlife τρομαρα τους...

    Στη συνεχεια δοκιμασα aral 5-50. Καλο γενικα αλλα δεν συμπεριφερεται σα πενταρι χαμηλα. Μαλλον σα δεκαρι θα ελεγα. Φυσικα οτι σκισιμο και να εριχνα παρεμενε ιδιο και απαραλλακτο ενω το μοτερ δεν τσιμπαγε σταγονα.
    Παρολα αυτα η λειτουργια μου το πρωι, και μεχρι να ζεσταθουν τα λαδια ηταν αγρια... 10-50 επρεπε να το δηλωνουν αυτο.
    Μπορει για αλλα μοτερ να ειναι αριστο αλλα για τους Μ54 απλα δεν κανει. Για κανενα λογο.

    Τελευταια δοκιμη εγινε με mobil 1 5-50. Mε τιμη 96 ευρω τα 8 λιτρα δεν ακουγοταν ασχημο.
    Το εχω 3000 χλμ και δεν εχει τσιμπησει σταγονα, ενω δουλευει γλυκα σα να εχει 5-40 μεσα...
    Απο την αλλη σκιζεις σκιζεις και οταν τραβας το δεικτη το λαδι συνεχιζει να εχει ιξωδες.
    Ειναι εκει, δεν το ψαχνεις. Διακριτικα ομως. Δεν στεκεται πανω σα να εχεις βουτηξει το δεικτη σε μελι οπως με το aral 5-50.

    Βεβαιως ειναι νωρις ακομα για να βγει συμπερασμα αλλα μεχρι τωρα ολα οκ.
    Αν στραβωσει η δουλεια θα ξαναγυρισω στα motul 8100(5w-40).

    YΓ. χλμ 248.000
    Πιθανον ενα πιο φρεσκο μοτερ να ειχε τελειως διαφορετικη συμπεριφορα στα πιο πανω πειραματα.

  14. The Following 10 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    ///M Arios (21-02-12), apovas (07-02-12), Bitz (07-02-12), Dimitra Gk (09-02-12), GiannisRob (07-02-12), gianstef (14-02-12), m-power_01 (14-02-12), stefm5 (07-02-12), zaharias (09-02-12), Βασιλης (10-05-16)

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP