Το είχα διαβάσει και εγώ. Ωραίο το άρθρο αλλά κατά την γνώμη μου το καλύτερο επίτευγμα του Bangle δεν είναι η Ε60 5άρα αλλά η Ε85/Ε86 Ζ4. Ακόμη και τώρα είναι μοντέρνο και τραβάει ματιές.
Το είχα διαβάσει και εγώ. Ωραίο το άρθρο αλλά κατά την γνώμη μου το καλύτερο επίτευγμα του Bangle δεν είναι η Ε60 5άρα αλλά η Ε85/Ε86 Ζ4. Ακόμη και τώρα είναι μοντέρνο και τραβάει ματιές.
Heel-toe addict
https://www.youtube.com/user/MotoristCY
Παρότι πανάκριβο και πολύ περιορισμένης παραγωγής εγώ θα έλεγα το Z8. Αυτοκίνητο σταθμός, πραγματικό γλυπτό με φουλ avant gard στοιχεία και ένα εσωτερικό μοναδικής αισθητικής. Κινητήρας muscle car και ήχος μαγικος. Κρίμα που στην Ελλαδα κυκλοφόρησαν ελάχιστα και τώρα πια έχουν εξαφανισθεί.
Δεν ήταν σχεδιασμένο από τον Bangle όμως. Αν και ο τίτλος λέει "Η επιρροή της BMW στον χώρο σχεδιασμού αυτοκινήτων" το άρθρο επικεντρώνετε στον Chris Bangle που το πρώτο του αυτοκίνητο παραγωγής ήταν η Ε65 7αρα.
Το Ζ8 σχεδιάστηκε από τον Henrik Fisker, πρώην σχεδιαστή της BMW, της Aston Martin (DB9, V8 Vantage) και ιδρυτής της εταιρίας Fisker.
Heel-toe addict
https://www.youtube.com/user/MotoristCY
Και εγώ προτιμώ το κουπέ, έχω και ένααλλά η αλήθεια να λέγεται το Roadster όταν βγήκε το 2003 ήταν πολύ πρωτοποριακός ο σχεδιασμός του και ίσως διχαστικός μπορείς να πεις. Το Coupe που ήρθε το 2006 με την ανανέωση της σειράς Ζ4 αν και είναι πανέμορφο δεν είχε την αντίδραση στο κοινό που είχε όταν πρωτοβγήκε η σειρά.
Heel-toe addict
https://www.youtube.com/user/MotoristCY