Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 11

Θέμα: NOS Systems

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

  2. #2
    Εγγραφή
    08-01-10
    Περιοχή
    GLYFADA
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    43
    Thanked
    15
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ευχαριστώ για τις πληροφορίες . Ειναι πολυ αναλυτικές και κατατοπιστικές.
    In vivo ομως τι γίνετε?
    Η αξιοπιστιά της μηχανής πόσο επιρεάζεται (σε "λογική" χρήση!)?
    Τα περιφεριακά της μηχανής έχουν ανοχές στην αυξηση της απόδοσης?
    Συνεργεία με γνώσεις στο θέμα και οχι με πειραματισμούς έχουμε εντός Αττικής?

  3. #3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Rudy Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ευχαριστώ για τις πληροφορίες . Ειναι πολυ αναλυτικές και κατατοπιστικές.
    In vivo ομως τι γίνετε?
    Η αξιοπιστιά της μηχανής πόσο επιρεάζεται (σε "λογική" χρήση!)?
    Τα περιφεριακά της μηχανής έχουν ανοχές στην αυξηση της απόδοσης?
    Συνεργεία με γνώσεις στο θέμα και οχι με πειραματισμούς έχουμε εντός Αττικής?
    Οτι επέμβαση και να κάνουμε περιορίζουμε την αξιοπιστία της μηχανης! Ακόμα και ενα απλο προγραμμα να βαλουμε ...ζοριζουμε παραπάνω ,οπως και να το κανουμε! Το θέμα είναι ο επιπλεόν φόρτος που βάζουμε στο μοτέρ μας να μην είναι τοσο μεγάλος ωστε να επηρεάσει δραμματικα τον χρόνο ζωής ,αλλα και της γενικότερης αξιοπιστία του!
    Με ένα κιτ υγρού τύπου μπορείς στα σίγουρα να πάρεις τα 100 άλογα που ζητάς και σχετικά άνετα λόγω του μεγάλου κυβισμού! Αν η εγκατάσταση ,γίνει με προσοχή (σε σημεία που αναφερω) ,πάνω στο δυναμόμετρο για ανάλυση των καυσαερίων, δεν γίνουν περικοπές σε χρήσιμα gadgetακια ...βλέπε κουβέρτες ,παράλληλα εγκεφαλάκια και τα σχετικα...Και όλα αυτα σε συνδιασμο με μία λελογισμένη χρηση...δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα!

  4. #4
    Εγγραφή
    08-01-10
    Περιοχή
    GLYFADA
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    43
    Thanked
    15
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οτι επέμβαση και να κάνουμε περιορίζουμε την αξιοπιστία της μηχανης! Ακόμα και ενα απλο προγραμμα να βαλουμε ...ζοριζουμε παραπάνω ,οπως και να το κανουμε! Το θέμα είναι ο επιπλεόν φόρτος που βάζουμε στο μοτέρ μας να μην είναι τοσο μεγάλος ωστε να επηρεάσει δραμματικα τον χρόνο ζωής ,αλλα και της γενικότερης αξιοπιστία του!
    Με ένα κιτ υγρού τύπου μπορείς στα σίγουρα να πάρεις τα 100 άλογα που ζητάς και σχετικά άνετα λόγω του μεγάλου κυβισμού! Αν η εγκατάσταση ,γίνει με προσοχή (σε σημεία που αναφερω) ,πάνω στο δυναμόμετρο για ανάλυση των καυσαερίων, δεν γίνουν περικοπές σε χρήσιμα gadgetακια ...βλέπε κουβέρτες ,παράλληλα εγκεφαλάκια και τα σχετικα...Και όλα αυτα σε συνδιασμο με μία λελογισμένη χρηση...δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα!

    Κοστολόγια μήπως γνωρίζεις???

  5. #5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Rudy Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κοστολόγια μήπως γνωρίζεις???
    Πάει καιρος που τα κοίταζα, μετραει βεβαια και το τι θα βαλεις...μεγεθος μπουκάλας, εγκεφαλάκι..κλπ αλλα νομιζω οτι 1500 κατα μεσο ορο...

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP