Oπως γραφω και στην επικεφαλιδα,η γρια θα μου τα φαει μιας
και πηρα την αποφαση απο τοτε που την τουρμπισα πως δεν θα την δωσω σε ξενα χερια και θα ειναι το παιχνιδι μου για τις ελευθερες ωρες(ταξιδια,δουλεια,καθημ ρινοτητα,με ξελασπωνει αλλο αμαξακι)
ειπα λοιπον τις γιορτες να της κανω καποια δωρακια και να την κανω
να ξανα νιωσει νεα....θα ακολουθησει φωτογραφικο υλικο για να μοιραστω με την παρεα το ταξιδι της ζετας μου...
Για την ιστορια η ζετα τουρμπιστηκε το 2007 με το πακετο του Καρρα και επιπλεον
φορουσα τοτε και εναν εκκεντροφορο απο ατμοσφαιρικη βελτιωση(προηγουμενο αποτυχημενο προτζεκτ)με την μικρη τ25 200αλογα μοτερ.
το 2010 μπηκα στις περιπετειες...να ανεβασω λιγο δυναμη στην ζετα
με προγραμμα και την ιδια τουρμπινα,αποτελεσμα 215μοτερ..
Τα προβληματα δεν αργησαν να κανουν την εμφανιση τους με αποτελεσμα
αρκετο ντουμανι απο την τουρμπινα(μολις την πιεσεις λιγο την 25αρα (1.0bar)καληνυχτα)αγορα νεας μεγαλυτερης..πηγα σε τ28 και ξανα προγραμμα,
αλλα εκει πλεον θελαμε και αλλα πραγματα.....μεγαλυτερα μπεκ(απο pounto gt φορουσα) αλλη εξατμιση 63.5mm απο μπροστα μεχρι πισω αλλο δισκο πλατο αλλο ιντερκουλερ(ο Καρρας βαζει απο bmw turbo diesel και ειναι πολυ μικρο)
Μετα απο ολα αυτα παει η ζετα για δυναμομετρο και επαναπρογραμματισμο....
Αλλα δεν ξεραμε τι μας περιμενει.....τα μπεκ 380cc πεσανε μεγαλα για τον εγκεφαλο της ζετας μου και αρνιοταν πεισματικα να τα διαχειριστει(ξεχασα να αναφερω οτι στο διαστημα εκεινο ειχα αγορασει και το πακετο για μεθανολη με νερο για την προστασια του μοτερ απο τις τρελες θερμοκρασιες,καθοτι μαμα σωθηκα)δεν υπηρχε λυση παρα μονο ο ΑΓΡΑΦΟΣ....Αφου μπηκα πλεον για τα καλα στο δωσε,,αλλαζω προγραματιστη αφου βρηκα καλη τιμη αγραφου και καλος και αυτος ο προγραματιστης και ξεκιναμε....
αποτελεσμα 205τροχο(μουαγιε γιατι μας βλεπει και ο ζωης,χαχαχαχ)με μικρη πιεση(1.0bar) και με μια δευτερη πιεση του αγραφου(για κανα πατηματακι με τον φιλο pano316t χαχαχαχ)1.35bar σταθερο 1.5over 237τροχο(εεε μουαγιε)
μετα απο ολα αυτα μπηκε αλλο βημα ποιο μακρυ(3.07 απο compact )φρενα απο
μ3 ε46,αλλη εξατμιση απο μπρος μεχρι πισω για να μην ψηνεται ο τοπος απο θερμοκρασιες(70mm)και ολο και κατι ακομα που σιγουρα ξεχναω....
Oλα αυτα ομως μαζι με τα χρονια ταλαιπωρουσαν αρκετα τον μ43 (τερας τελικα το gam@men@) και μπηκαμε ξανα στα πιτ!!!!!
Υ.Γ για ολα αυτα θελω να ευχαριστησω φιλους που εκανα απο το φορουμ
ανθρωπους που τρελανα στις ερωτησεις και με βοηθησαν και με εμαθαν πολλα πραγματα... bmw316turbo(o gourou),,panos316t(θα σε ραψω τωρα)
και τελος τον μηχανικο μου τον τελευταιο!!!που μονο σαν πελατη δεν με ειδε...
περασα απο πολλους μηχανικους και κατι εμαθα....και επειδη το κουρασα πολυ
ανεβαζω φωτο..........και καποια στιγμη υποσχομαι... KAI βιντεακια......
![]()
![]()