Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 13

Θέμα: McLaren MP4-12c

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Άλλο ένα έργο τέχνης...


    Πάντως επειδή τυχαίνει να έχω και γω μια μικρή εμπειρία detailing supercars και έχουν πέσει στα χέρια μου αρκετά καινούρια 'L', 'F' & 'P' cars over the years, αρχίζω και γίνομαι λιγάκι καχύποπτος με όλα αυτά που βλέπω από ορισμένους επαγγελματίες στα ξένα φόρα.

    Δηλαδή holograms και κάποιο pigtailing από βιαστικό polishing ok, αλλά να μιλάμε τώρα για sand scratches not properly corrected from the factory και ειδικά overspray (βλέπε θρεντ με 599GTO) λες και τ αμάξι βάφτηκε από στούκα στο φανοποιείο του κυρ Σταύρου στο Πέραμα, sorry αλλά το βρίσκω εντελώς αδιανόητο. Ειδικά το τελευταίο κάνει τόσο καραμπάμ αν έχει γίνει κάποια μλκία, όπου και τυφλοί να είναι όλοι τους εκεί μέσα στο quality control, κάποιος ακουμπώντας το αυτοκίνητο θα το καταλάβαινε αμέσως. Επιπλέον τα κομμάτια αυτά (προφυλακτήρες, πόρτες & εμπρός φτερά) βάφονται στο εργοστάσιο εκτός του αυτοκινήτου και ύστερα συναρμολογούνται, άρα κάτι άλλο έχει συμβεί.


    I call BS story due to advertising reasons.


    Σίγουρα κάτι άλλο 'παίζει' ώστε να γίνεται ο απαραίτητος τσερτζελές στα 'φόρα' αυτά, αλλά και για να έχουν αυτοί οι detailers κάτι να δείχνουν, πέρα από τα ........συνηθισμένα.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    BILL007 (06-02-12), Nikos (01-02-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Άλλο ένα έργο τέχνης...


    Πάντως επειδή τυχαίνει να έχω και γω μια μικρή εμπειρία detailing supercars και έχουν πέσει στα χέρια μου αρκετά καινούρια 'L', 'F' & 'P' cars over the years, αρχίζω και γίνομαι λιγάκι καχύποπτος με όλα αυτά που βλέπω από ορισμένους επαγγελματίες στα ξένα φόρα.

    Δηλαδή holograms και κάποιο pigtailing από βιαστικό polishing ok, αλλά να μιλάμε τώρα για sand scratches not properly corrected from the factory και ειδικά overspray (βλέπε θρεντ με 599GTO) λες και τ αμάξι βάφτηκε από στούκα στο φανοποιείο του κυρ Σταύρου στο Πέραμα, sorry αλλά το βρίσκω εντελώς αδιανόητο. Ειδικά το τελευταίο κάνει τόσο καραμπάμ αν έχει γίνει κάποια μλκία, όπου και τυφλοί να είναι όλοι τους εκεί μέσα στο quality control, κάποιος ακουμπώντας το αυτοκίνητο θα το καταλάβαινε αμέσως. Επιπλέον τα κομμάτια αυτά (προφυλακτήρες, πόρτες & εμπρός φτερά) βάφονται στο εργοστάσιο εκτός του αυτοκινήτου και ύστερα συναρμολογούνται, άρα κάτι άλλο έχει συμβεί.


    I call BS story due to advertising reasons.


    Σίγουρα κάτι άλλο 'παίζει' ώστε να γίνεται ο απαραίτητος τσερτζελές στα 'φόρα' αυτά, αλλά και για να έχουν αυτοί οι detailers κάτι να δείχνουν, πέρα από τα ........συνηθισμένα.
    +1

  4. #3
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    817
    Thanked
    420
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Άλλο ένα έργο τέχνης...


    Πάντως επειδή τυχαίνει να έχω και γω μια μικρή εμπειρία detailing supercars και έχουν πέσει στα χέρια μου αρκετά καινούρια 'L', 'F' & 'P' cars over the years, αρχίζω και γίνομαι λιγάκι καχύποπτος με όλα αυτά που βλέπω από ορισμένους επαγγελματίες στα ξένα φόρα.

    Δηλαδή holograms και κάποιο pigtailing από βιαστικό polishing ok, αλλά να μιλάμε τώρα για sand scratches not properly corrected from the factory και ειδικά overspray (βλέπε θρεντ με 599GTO) λες και τ αμάξι βάφτηκε από στούκα στο φανοποιείο του κυρ Σταύρου στο Πέραμα, sorry αλλά το βρίσκω εντελώς αδιανόητο. Ειδικά το τελευταίο κάνει τόσο καραμπάμ αν έχει γίνει κάποια μλκία, όπου και τυφλοί να είναι όλοι τους εκεί μέσα στο quality control, κάποιος ακουμπώντας το αυτοκίνητο θα το καταλάβαινε αμέσως. Επιπλέον τα κομμάτια αυτά (προφυλακτήρες, πόρτες & εμπρός φτερά) βάφονται στο εργοστάσιο εκτός του αυτοκινήτου και ύστερα συναρμολογούνται, άρα κάτι άλλο έχει συμβεί.


    I call BS story due to advertising reasons.


    Σίγουρα κάτι άλλο 'παίζει' ώστε να γίνεται ο απαραίτητος τσερτζελές στα 'φόρα' αυτά, αλλά και για να έχουν αυτοί οι detailers κάτι να δείχνουν, πέρα από τα ........συνηθισμένα.
    για αυτο εβαλα το θρεντ γιατι ο τυπος ο Dms ολο κατι αμαξαρες φτιαχνει οι οποιες εχουν πλυθει με συρμα απο εργοστασιο...τι ειναι αυτα τα πραματα....και μενα μου προξενει μεγαλη εντυπωση ...αν και πιστευω πως κατα τη μεταφορα πολλα γινονται..

  5. #4
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PATSIMINI Εμφάνιση μηνυμάτων

    .....αν και πιστευω πως κατα τη μεταφορα πολλα γινονται..

    Αυτό σίγουρα συμβαίνει Βασίλη, αλλά όταν φτιάχνεις θρεντ με τέτοιες φωτό και περιγραφή και αναφέρεσαι ξεκάθαρα στο factory ?

    Θα μπορούσε να γράψει (if that's the case), ότι είχε επαναβαφή στο τάδε σημείο και είχαν μείνει sand marks ή είχε περάσει overspray, χωρίς όμως να θάβεις το εργοστάσιο κατασκευής.

    Τέτοια πράγματα δεν έχω δει ούτε σε καινούρια Skoda.

  6. The Following 2 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    aristent (01-02-12), Z4 DCT (01-02-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP