Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 104

Θέμα: xdrive vs Quattro

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    τελικα ποιο τα καταφερνει καλυτερα σε συνθηκες χαμηλης προσφυσης, το xdrive ή το quattro (το κανονικο, με τα 3 διαφορικα)?

    τα εχει κανεις οδηγησει και τα δυο?

  2. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    τελικα ποιο τα καταφερνει καλυτερα σε συνθηκες χαμηλης προσφυσης, το xdrive ή το quattro (το κανονικο, με τα 3 διαφορικα)?

    τα εχει κανεις οδηγησει και τα δυο?
    Σε όλες τις συνθήκες Στάθη, το Quattro ειναι καλύτερο απο το xdrive.... Τα έχω οδηγήσει και τα δυο σε χιόνι- πάγο- στεγνό......

  3. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    Stathis (31-01-12)

  4. #3
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    Corfu
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.079
    Thanked
    1120
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    σε κάτι περιοδικά (όχι Ελληνικά) κατά καιρούς είχα διαβάσει τεστ και εκτός δρόμου πήγαινε καλύτερα το Χ3 απο Q5 αλλά και η 5άρα Ε60 Xi ήταν καλύτερη απο Α6
    Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500

  5. The Following User Says Thank You to bimmer-corfu For This Useful Post:

    Eleni (31-01-12)

  6. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε όλες τις συνθήκες Στάθη, το Quattro ειναι καλύτερο απο το xdrive.... Τα έχω οδηγήσει και τα δυο σε χιόνι- πάγο- στεγνό......
    δυο διαφορετικα αυτοκινητα με διαφορετικους κινητηρες ο ενας αποδιδει 150 και ο αλλος 200 αρα αυτοματα στο στεγνο δεν μπορει να γινει συγκριση.
    Σε συνθηκες ομως χαμηλης προσφυσης, η προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι ειναι συναρτηση της εμπειριας του οδηγου, των ελαστικων και της αντιολισθητικης προστασιας που υπαρχει διαθεσιμη.
    Το οτι ενα 4χ4 δεν κολαει, τουλαχιστον οχι τοσο ευκολα δεν παει να πει οτι δεν γλυστραει.
    Τo xdrive παντως ειναι πολυ αξιοπιστο, το συστημα της audi δεν το γνωριζω αρα εικασιες δεν μπορω να κανω.

  7. #5
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    τελικα ποιο τα καταφερνει καλυτερα σε συνθηκες χαμηλης προσφυσης, το xdrive ή το quattro (το κανονικο, με τα 3 διαφορικα)?

    τα εχει κανεις οδηγησει και τα δυο?
    Όπως έγραψε κι ο Γιάννης, το καθένα έχει τις αδυναμίες του. Αν στο Quattro κολλήσει ένας εκ των δυο αξόνων, την έκατσες. Το ίδιο αν χρειαστεί να στείλεις ροπή σε διαγώνιους τροχούς με το X-Drive. Προσωπικά θα εμποστευόμουν περισσότερο το torsen διαφορικό του Quattro. Κρίμα που δεν έχει δυνατότητα κλειδώματος όπως σε άλλα οχήματα (Pajero Pinin). Τότε θα έκανε κυριολεκτικά παπάδες.

    Οι οικογενειάρχες που κυνηγούν την περιπέτεια θα προτιμήσουν πάντως το Forester, και καλά θα κάνουν.

  8. The Following 2 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    PANOS-E60 (31-01-12), Stathis (31-01-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP