τελικα ποιο τα καταφερνει καλυτερα σε συνθηκες χαμηλης προσφυσης, το xdrive ή το quattro (το κανονικο, με τα 3 διαφορικα)?
τα εχει κανεις οδηγησει και τα δυο?
τελικα ποιο τα καταφερνει καλυτερα σε συνθηκες χαμηλης προσφυσης, το xdrive ή το quattro (το κανονικο, με τα 3 διαφορικα)?
τα εχει κανεις οδηγησει και τα δυο?
Stathis (31-01-12)
σε κάτι περιοδικά (όχι Ελληνικά) κατά καιρούς είχα διαβάσει τεστ και εκτός δρόμου πήγαινε καλύτερα το Χ3 απο Q5 αλλά και η 5άρα Ε60 Xi ήταν καλύτερη απο Α6
Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500
Eleni (31-01-12)
δυο διαφορετικα αυτοκινητα με διαφορετικους κινητηρες ο ενας αποδιδει 150 και ο αλλος 200 αρα αυτοματα στο στεγνο δεν μπορει να γινει συγκριση.
Σε συνθηκες ομως χαμηλης προσφυσης, η προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι ειναι συναρτηση της εμπειριας του οδηγου, των ελαστικων και της αντιολισθητικης προστασιας που υπαρχει διαθεσιμη.
Το οτι ενα 4χ4 δεν κολαει, τουλαχιστον οχι τοσο ευκολα δεν παει να πει οτι δεν γλυστραει.
Τo xdrive παντως ειναι πολυ αξιοπιστο, το συστημα της audi δεν το γνωριζω αρα εικασιες δεν μπορω να κανω.
Όπως έγραψε κι ο Γιάννης, το καθένα έχει τις αδυναμίες του. Αν στο Quattro κολλήσει ένας εκ των δυο αξόνων, την έκατσες. Το ίδιο αν χρειαστεί να στείλεις ροπή σε διαγώνιους τροχούς με το X-Drive. Προσωπικά θα εμποστευόμουν περισσότερο το torsen διαφορικό του Quattro. Κρίμα που δεν έχει δυνατότητα κλειδώματος όπως σε άλλα οχήματα (Pajero Pinin). Τότε θα έκανε κυριολεκτικά παπάδες.
Οι οικογενειάρχες που κυνηγούν την περιπέτεια θα προτιμήσουν πάντως το Forester, και καλά θα κάνουν.