Σελίδα 5 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 104

Θέμα: xdrive vs Quattro

  1. #41
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    πήγα ... Νεραϊδοχώρι με το ΤΤ. Δεν έμεινα πουθενά, δεν γλύστρισα πουθενά και όταν έπαιζα με το αυτοκίνητο συμπεριφερόταν σαν πισωκίνητο.


    τωρα μιλας σωστα!

  2. #42
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων


    τωρα μιλας σωστα!
    Σε τέτοιες συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης ήταν άψογο. Εκεί όμως που η ποιότητα του οδοστρώματος αλλάζει κάθε 5 μέτρα και θες να στρίψεις τέζα, δεν ξέρεις τι να περιμένεις. Ο νέος Haldex (4ης γενιάς) είναι έτη φωτός μπροστά σ' αυτόν τον τομέα.

  3. #43
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παντως, εχοντας μια πολυ μικρη εμπειρια απο εκτος δρομου διαδρομες, αυτο που εχω δει ειναι οτι καμια φορα φορα λιγο τσιμπημα στο χειροφρενο σε ξελασπωνει οταν κολήσεις. Το πιστευω οτι με λιγο τσιμπημα θα περναγε πολυ πιο ευκολα το audi.

    Επισης τιποτα δεν εχω ουτε με το Χ3 ουτε με το Q5 αλλα το θεωρω αστειο να ασχολουμαστε με τις εκτός δρόμου δυνατοτητες τους. Με τι γωνια προσεγγισης-ραμπας-διαφυγής? Με τι ελευθερια αρθρωσης? Αν δεν εχεις απο αυτα, ολα τα διαφορικα του κοσμου δε θα σου κανουν τιποτα. Αν δεν εχεις αργα(κοντες σχεσεις) απλα δεν εχεις τζιπ... Αν το κεντρικο διαφορικο σου δεν εχει τροπο να μπλοκαρει 100%, οι ωρες σου εκτός δρόμου ειναι μετρημένες. Τωρα αν κατσει κατι στα μέτρα τους θα περάσουν σιγουρα...

    Καπου θα κολλησει το ενα, καπου το αλλο...

    Είμαι λιγο ακραιος πιθανον αλλα δεν ειναι τιποτε αλλο απο ψηλομένες κούρσες.

    Τι θα σου δωσει Q5 περισσοτερο απο το Α4 allroad? Στυλ μηπως?

    Τουλαχιστον το Α4 allroad σε σχεση με το απλο quattro εχει παραπανω χωρους. Αλλα σε σχεση με το Α4 quattro station τι σου δινει?

    Αν μιλήσω τωρα για εμπορικα τρικ θα πέσουν καρπαζιές?

    Να βαλω και εγω στο 46αρι τετρακινηση απο xi.
    Να σηκωθω λιγο αντι να χαμηλωσω και να παρω τα βουνα...

    Wrangler δε θα γινω ποτε! Ουτε καν το ταπεινο jimny δε θα πλησιαζω...

    Δεν εχω τιποτα με τα τζιπ που εμφανιζονται εδω, ομως πιστευω οτι το μεγαλυτερο εμποδιο που θα κληθουν να αντιμετωπισουν ειναι να καβαλησουν κανενα πεζοδρομιο για να στριμωχτουν στο παρκαρισμα η αντε να τραβηξουν καμια βαρκα απο καμια γλιστρα. Και αυτο ειναι σε θεση να το κανουν και τα δυο. Απο κει και περα δε νομιζω οτι εχουν προδιαγραφες για trial η rally 4x4...
    Δεν τα βγαζουν στο δρομο να δουν ποιο στριβει καλύτερα, ποιο κανει πιο άνετο ταξιδι και ποιο εχει περισσοτερους χώρους?

  4. The Following 3 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    GiannisRob (27-10-10), S8N (27-10-10), super duper (31-01-12)

  5. #44
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    τελικα ποιο τα καταφερνει καλυτερα σε συνθηκες χαμηλης προσφυσης, το xdrive ή το quattro (το κανονικο, με τα 3 διαφορικα)?

    τα εχει κανεις οδηγησει και τα δυο?

  6. #45
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    τελικα ποιο τα καταφερνει καλυτερα σε συνθηκες χαμηλης προσφυσης, το xdrive ή το quattro (το κανονικο, με τα 3 διαφορικα)?

    τα εχει κανεις οδηγησει και τα δυο?
    Σε όλες τις συνθήκες Στάθη, το Quattro ειναι καλύτερο απο το xdrive.... Τα έχω οδηγήσει και τα δυο σε χιόνι- πάγο- στεγνό......

  7. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    Stathis (31-01-12)

  8. #46
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    Corfu
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.079
    Thanked
    1120
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    σε κάτι περιοδικά (όχι Ελληνικά) κατά καιρούς είχα διαβάσει τεστ και εκτός δρόμου πήγαινε καλύτερα το Χ3 απο Q5 αλλά και η 5άρα Ε60 Xi ήταν καλύτερη απο Α6
    Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500

  9. The Following User Says Thank You to bimmer-corfu For This Useful Post:

    Eleni (31-01-12)

  10. #47
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε όλες τις συνθήκες Στάθη, το Quattro ειναι καλύτερο απο το xdrive.... Τα έχω οδηγήσει και τα δυο σε χιόνι- πάγο- στεγνό......
    δυο διαφορετικα αυτοκινητα με διαφορετικους κινητηρες ο ενας αποδιδει 150 και ο αλλος 200 αρα αυτοματα στο στεγνο δεν μπορει να γινει συγκριση.
    Σε συνθηκες ομως χαμηλης προσφυσης, η προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι ειναι συναρτηση της εμπειριας του οδηγου, των ελαστικων και της αντιολισθητικης προστασιας που υπαρχει διαθεσιμη.
    Το οτι ενα 4χ4 δεν κολαει, τουλαχιστον οχι τοσο ευκολα δεν παει να πει οτι δεν γλυστραει.
    Τo xdrive παντως ειναι πολυ αξιοπιστο, το συστημα της audi δεν το γνωριζω αρα εικασιες δεν μπορω να κανω.

  11. #48
    Εγγραφή
    12-09-11
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    626
    Thanked
    303
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    παρολο που δεν εχω ιδιαιτερ εμπειρια για οδηγηση εκτος δρομου, επεσε στα χερια μου ενα q5 to opoio ειχε πολυ τιμια συμπεριφορα σε δυσκολες συνθηκες.
    Αν σκεφτο την διαρομη μου σε σχεσηε τον αρχικο βιντεο κατι τρεχει.
    Οπως ειπες και καποιος αλλος εχω διαφορετική αποψη για την 4κινηση, τα αυτοκινητα αυτα συνθετουν κατι διαφορετικο.
    Οχι οτι δε τα γουσταω αλλα είπαμε ....
    φιλικά

  12. #49
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ιδιαίτερα ενδιαφέρον το θεματάκι, και αξίζει να ασχοληθεί κανείς λίγο παραπάνω.

    Λοιπόν: Όλα τα συστήματα τετρακίνησης έχουν τα υπές και τα κατά τους. Οι διοργανωτές αυτής της εκδώλωσης (αναφέρομαι στο βίντεο του πρώτου ποστ, όπου προφανώς τραβήχτηκε σε κάποια εκδήλωση επίδειξης της νέας Χ3, απέναντι στους ανταγωνιστές της) σίγουρα ξέρουν πως να εκμεταλευτούν ορισμένες αδυναμίες του συστήματος Quattro του Q5 με το Torsen κεντρικό διαφορικό του. Το διαφορικό Torsen είναι ένα εκπληκτικό δείγμα μηχανολογίας. Είναι καθαρά ένα μηχανικό σύστημα (χωρίς υδραυλικά υγρά ή ηλεκτρονικά ενεργοποιούμενους συμπλέκτες) που αποτελείτε από ελικοειδή γρανάζια πάνω σε μία διάταξη γραναζιώ "πλανήτες - δορυφόροι". Διαμέσουν των νόμων της φυσικής αυτό το Torque-Sensing (Torsen – get it?) διαφορικό, διαμοιράζει ροπή ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα με συνεχώς μεταβαλλόμενη κατανομή, ανάλογα με το ποια πλευρά του διαφορικού έχει την περισσότερη αντίσταση λόγω τριβής. Άρα, ανάλογα με το ποιος άξονας έχει την περισσότερη αντίσταση, το Torsen θα του στείλει όσο το δυνατόν περισσότερη ροπή. Είναι μια φανταστική εφαρμογή σε αυτοκίνητα δρόμου, αφού μεταβάλλει συνεχώς την κατανομή της ροπής εμπρός - πίσω, ανάλογα με την πρόσφυση του κάθε άξονα.

    Αρνητικά: Ένα διαφορικό Torsen λειτουργεί επίσης και ως πολλαπλασιαστής της ροπής. Αυτό σημαίνει, ότι όταν χαθεί τελείως η πρόσφυση/ αντίσταση λόγω τριβής σε έναν από τους δύο άξονες, δεν μπορεί να σταλεί ροπή στον άλλο. Είναι αρκετά απλό, αφού Ροπή x 0 = 0. Ένα μικρότερης σημασίας αρνητικό του Torsen είναι το ότι δεν μπορεί να στείλε περισσότερο απο το 80% της ροπής σε έναν άξονα. Επομένως, όσο υπάρχει αντίσταση σε κάθε άξονα, το Torsen δουλεύει τέλεια. Τα μοντέρνα συστήματα ελέγχου ευστάθειας, κάνουν ακριβώς αυτό: Φρενάροντας έναν τροχό που σπινιάρει, επαναφέρουν την αντίστασης και τότε ροπή μπορεί να σταλεί στον άξονα αυτόν.

    Είμαι 95% σίγουρος, ότι κάποια βρωμιά έχει πεχτεί εδώ, και στο Q5 πρέπει να έχουν απενεργοποιήσει τα ηλεκτρονικά του. Η παρουσίαση αυτή έχει στηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να προβληθεί μόνο το συγκεκριμένο αρνητικό του Torsen και όχι το πως συμπεριφέρεται το σύστημα Quattro γενικότερα. Όπως ακριβώς η άσφαλτος παρεχει αντίσταση στους τροχούς, το ίδιο κάνει και το traction control που φρενάροντας τους τροχούς που σπινιάρουν επαναφέρει την αντίσταση ώστε να δουλέψει ο Torsen.

    Το xDrive της BMW χρησιμοποιει ηλεκτρονικα εμπλεκόμενους συμπλεκτες για να κατανήμει τη ροπή, επομένως μπορεί να στείλει ακόμα και το 100% της ροπής, είτε στον μπροστά, είτε στον πίσω άξονα. Γι' αυτό ακριβώς στήθηκε έτσι η παρουσίαση, η οποία απέχει πάρα πολύ από πραγματικές συνθήκες. Πόσο εύκολο είναι να χασουν την προσφυση ταυτοχρονα και οι δυο τροχοι ενος άξονα? Κανοντας οπισθεν στον γκρεμο, πατωντας σε μια παγωμενη λιμνη ή αν κάνεις μια παρουσίαση των νεων τεχνολογιών της BMW.

    Κάθε μόνιμο συστημα τετρακινησης απαιτει ενα κεντρικο διαφορικο, ετσι ωστε να επιτρεπεται στον μπροστα και τον πισω αξονα να περιστρεφονται με διαφορετικο ρυθμο (αφου κατα την στροφη, ο μπροστα και ο πισω αξονας διαγραφουν διαφορετικες τροχιες). Καποια διαφορικα δουλευουν καλυτερα σε καποιες συνθηκες, και καποια αλλα σε καποιες αλλες.

    Ένας καλυτερος τροπος να "μετρηθεί" η ικανοτητα ενος συστηματος τετρακινησης να ανταπεξελθει σε μια ποικιλια συνθηκων χαμηλης προσφυσης ειναι η υπαρξη και το πληθος των διαφορικων περιορισμενης ολισθησης. Ο λογος που το λεω ειναι επειδη συχνα οι μαρκετιστες/διαφημιστες συχνα χρησιμοποιουν τη φραση “transferring torque to the wheels with the most grip”. Δειτε τον πληθυντικο στην λεξη “wheels”. Αν χρησιμοποιουταν η φραση “...wheel with most grip” και το μονο που υπηρχε ηταν ενα απλο ελευθερο διαφορικο μπροστα και πισω τοτε η διατυπωση δεν θα ηταν σωστη. Και τα δυο διαφορικα του xDrive και του Quattro με Torsen κατανέμουν τη ροπή, μόνο στον ΑΞΟΝΑ με την περισσοτερη προσφυση. Ξανα, το μονο που επαναφερει την προσφυση σε ενα τροχο που σπινιαρει ειναι το ABS/Traction Control, ετσι ωστε το κεντρικο διαφορικο να στειλει παλι ροπη σε αυτο τον αξονα.

    Ενα αλλο σεναριο ειναι να χασουν ταυτοχρονα την προσφυση δυο διαγωνιοι τροχοι, συχνο περιστατικο στην οδηγηση εκτος δρομου. Αν, λοιπον, εχεις δυο ελευθερα διαφορικα, εμπρος και πισω, δεν πας πουθενα. Το xDrive της BMW χωρις το DPC πισω διαφορικο, εχει δυο ελευθερα διαφορικα εμπρος και πισω και βασιζεται στους αισθητηρες ταχυτητας του ABS για να επαναφερει στην ταξη εναν τροχο που σπινιαρει. Τιποτα το συγκλονιστικο.

    Ενα εξαιρετικο συστημα τετρακινησης ειναι αυτο του Impreza WRX STI με τρια διαφορικα περιορισμενης ολισθησης, μπρος πισω και κεντρικο που μπορει να κατανημει τη ροπη στον ΤΡΟΧΟ (οχι αξονα) με την περισσοτερη προσφυση. Η Subaru το συνδυαζει με ενα traction control 3ων σταδιων. Αυτο και αν ειναι τετρακινηση.
    Με προλαβες!!
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  13. #50
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    τι σε προλαβε, κοντα 1,5 χρονο πριν τα εγραψε ο ανθρωπος...

Σελίδα 5 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP