εργοστασιακο..α ξεχασα να αναφερω και την αλλαγη της μπαταριας μετα απο 7 χρονια μιας και ειναι 2004 μοντελο(απο δικια μου βλακεια επαιζε το cd με σβηστο κινητηρα).![]()
Λοιπον να αναφερω και δικα μου Ε46 cabrio 03 N42B20 127000χλμ
Απο κινητηρα
1)διαροη απο τη φλατζα του καρτερ
2)διαροη απο μια φλατζα κενου (ετσι μου την ειπε ο μηχανικος) απο την οποια πεφτει λαδι στην εξατμιση και βρομαει μεσα το αυτοκινητο
3)διαροη απο την αντλια του υδραυλικου θελει αλλαγη και το μαρκουτσι και απ οτι πληροφοριθηκα ειναι πανακριβο
4)θορυβος απο ενα ρουλεμαν στο δυναμο απ οτι καταλαβα
Κοστος επισκευης 180 ευρω πλιν το μαρκουτσι του υδραυλικου
Απο ηλεκτρολογικα
1)Στο αριστερο φαναρι χαλασε η ρυθμιση πανω-κατω
2)Το γνωστο οι γρυλοι των παραθυρων ειναι για αλλαγη πλιν του πισω αριστερα.
Το αμαξι το πηρα μεταχειρισμενο και το εχω στα χερια μου μονο 5000χλμ.Ειμαι απογοητευμενος γιατι δεν περιμενα να χει τοσες διαροες.Οταν το αγορασα δεν φαινοταν τιποτα και μου τα βγαζει τωρα.Anyway οταν αγοραζεις μεταχειρισμενο υπαρχουν αυτα.
quattro ist fur sissies
E46 χωρίς βλάβες,δεν υπάρχει...Δυστηχώς...
Και μάλιστα οι βλάβες είναι οι περισσότερες "προγραμματισμένες"...![]()
BILL007 (23-01-12)
ιδεα δεν εχω...
Μη τα συζητας αδερφε...
Πρόβλημα στην γενικότερη τροφοδοσία ρεύματος σίγουρα...
Τα δικα μου προβληματα στο 330 2002 ετος κατασκευης
135.000 χλ.σημερα.
-65.000χλ.αλλαγη πολλαπλασιατη στον 1 κυλινδρο
-87.000χλ.αλλαγη μοναδας ABS
-105.000χλ.αλλαγη σαιλεντ-μπλοκ στα εμπρος ψαλιδια
-130.000χλ.αλλαγη αντιστασης καλοριφερ
Και φτασαμε στις 135.000 που εχει σημερα...αναψε λαμπακι κινητηρα,η διαγνωση εβγαλε οτι καπου τραβαει αερα αλλα δεν ξερουν απο που.αντε βρεςτο τωρα..Μπορει κανεις να βοηθησει;;;.
-